MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja... het was misschien "zwak" om de deur open te doen. ...
Nee hoor zeker niet zwak. Je hebt al laten zien dat je sterk bent.

In je spoiler lees ik een relaas over een Narcist. Deze mensen zijn ziek en hebben hulp nodig maar zijn ook levensgevaarlijk voor hun omgeving en gaan over lijken, letterlijk. Bescherm je zusje en bescherm jezelf. :heart:

Laatst bewerkt:
Ja... het was misschien "zwak" om de deur open te doen.

Zeg dat alsjeblieft niet tegen jezelf (ook al staat "zwak" tussen haakjes) Daarmee impliceer je naar mijn mening dat je zelf ergens schuld aan hebt en dat is absoluut niet zo vind ik. Dat je de deur open hebt gedaan geeft aan dat je gevoel hebt, een mens met een echt hart, maar je bent ook iemand die pijn heeft en dingen moeilijk vind en daar kan je niks aan doen. Die ander laat duidelijk zien geen respect en begrip te hebben voor jouw mening en keuzes en daar ligt in dit geval de schuld. Er wordt feitelijk misbruik gemaakt van jouw gevoel en op die manier wordt er over jouw mening en keuze heen gelopen. Jij bent volgens mij absoluut niet degene die schuldig is en je hoeft jezelf echt niks te verwijten zoals ik het allemaal lees.

Het is juist enorm sterk dat JIJ die deur hebt opengedaan. Je hebt ze zelf te woord gestaan en dat maakt jou juist enorm sterk al voelt dat totaal niet zo.
Je hebt gevoel en een goed hart vergeet dat nooit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844
Ik kwam vandaag online om mijn training te loggen.

BB Hip thrust
1x10x65
6x8x85

Bulgarian splitsquats
3x8x20kg

Bohh, alles was bezet, was mega druk in de gym. Dus dit was het enige wat ik kon doen :treuren:

Plateloaded legpress
per setje 10 reps normale stand, 10 reps smalle stand en 10 reps wijde stand

4x120kg

RDL
3x10x30

Daarna was ik er helemaal klaar mee. :roflol:

Ik vind het echt heel irritant dat sporten de laatste tijd zoveel van mij vraagt. Ik heb weinig energie en ben na 1 á 2 oefeningen echt al helemaal naar de klote. Voelt echt heel waardeloos.

Voeding gaat goed :cheer:

Tot op heden geen stiekeme dingen gegeten, :eyebrow: en alleen clean voedsel, zelfs gisteren op mijn vrije dag :cheer:
Niet te hard van stapel lopen, want de teller staat slechts op 3 dagen aan mijn voeding houden lol. Wat dan wel mega fijn is dat je je vocht weer kwijt raakt, en je al heel snel minder dik bent. Daar hou ik van!

Gisteren ook weer met Jack gewandeld :heart: Het is zo stom dat ik vergeet hoeveel plezier ik daar uit haal, en alleen naar de negatieve kant kijk.. "wat nou als we een andere hond tegenkomen en hij weer helemaal hysterisch doet" "wat nou als hij zoveel trekt".

Hij was weer superbraaf en ja, we kwamen een andere hond tegen, maar hij deed niet heel hysterisch. Ik maak dat soort dingen in mijn hoofd altijd veel groter dan het is.. :eyes:

ENNNN op de valreep verrast pun mij gisteren met een roadtrip naar Praag, :heart: He rocks my world :heart:

Nou, dag lief dagboek he! :cheer:

Laatst bewerkt:
Stress verminderd belastbaarheid enorm. Wat minder volume draaien kan goed helpen. Sterkte!

Tot op heden geen stiekeme dingen gegeten, :eyebrow: en alleen clean voedsel, zelfs gisteren op mijn vrije dag :cheer:
Niet te hard van stapel lopen, want de teller staat slechts op 3 dagen aan mijn voeding houden lol. Wat dan wel mega fijn is dat je je vocht weer kwijt raakt, en je al heel snel minder dik bent. Daar hou ik van!

Gisteren ook weer met Jack gewandeld :heart: Het is zo stom dat ik vergeet hoeveel plezier ik daar uit haal, en alleen naar de negatieve kant kijk.. "wat nou als we een andere hond tegenkomen en hij weer helemaal hysterisch doet" "wat nou als hij zoveel trekt".

Hij was weer superbraaf en ja, we kwamen een andere hond tegen, maar hij deed niet heel hysterisch. Ik maak dat soort dingen in mijn hoofd altijd veel groter dan het is.. :eyes:

ENNNN op de valreep verrast pun mij gisteren met een roadtrip naar Praag, :heart: He rocks my world :heart:

Nou, dag lief dagboek he! :cheer:
Haha, 3 dagen is altijd beter dan 0 dagen! Wat ik me al een tijdje afvraag..is Jack ook van jullie? Want jullie hebben natuurlijk ook al 2 of 3 katten/poezen volgens mij?

Supernice! Wanneer gaan jullie naar Praag??:D

Training ziet er wel goed uit! Stevige hipthrusts!:peachy:

Kijk.... weer een training :thumb: Hopelijk komt je energie level ook weer goed als zaken een tijdje in rustiger vaarwater zijn, en een tripje Praag kan ook niet fout zijn :)
Fijn dat Jack je schouder niet uit de kom trok, hij begint het te snappen :D

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #2.848
Stress verminderd belastbaarheid enorm. Wat minder volume draaien kan goed helpen. Sterkte!

Blijkbaar!! Wat een aanstellerij zeg :roflol:
Ik wil gewoon graag dat alles weer werkt zoals het hoort!

Haha, 3 dagen is altijd beter dan 0 dagen! Wat ik me al een tijdje afvraag..is Jack ook van jullie? Want jullie hebben natuurlijk ook al 2 of 3 katten/poezen volgens mij?

Supernice! Wanneer gaan jullie naar Praag??:D

Training ziet er wel goed uit! Stevige hipthrusts!:peachy:

Hoe zit jouw spree op het moment aan dagen van wel cheaten :windup:

Jack is van de overburen! Hij is mijn leenhond :D Zelf wandelen ze niet met hem, dus zijn allang blij dat er iemand (af en toe....) is die het wel doet!

Eind december gaan we naar Praag! Gisteravond al airbnb's uit zitten zoeken.. en hotels bekeken... die hotels daar..... drool: niet normaal haha!

Kijk.... weer een training :thumb: Hopelijk komt je energie level ook weer goed als zaken een tijdje in rustiger vaarwater zijn, en een tripje Praag kan ook niet fout zijn :)
Fijn dat Jack je schouder niet uit de kom trok, hij begint het te snappen :D

Yessss, komt tijd komt raad zegt mijn beppe altijd :P

Hij was zo blij toen ik hem mee nam.. dan moet ik er altijd om denken, want dan springt ie als een debiel in het rond en tegen me aan.. zonde dat je soms vergeet dat dat soort momentjes zoveel geluk brengen. Ik heb de autist in mij lekker thuis gelaten. Normaliter zet ik namelijk mijn app aan om kcal en snelheid te tracken. Maar dat ga ik niet meer doen, ga gewoon lekker genieten van het moment ipv "zo snel en efficient mogelijk om maar kcal te verbranden" :roflol:

Hoe zit jouw spree op het moment aan dagen van wel cheaten :windup:

Jack is van de overburen! Hij is mijn leenhond :D Zelf wandelen ze niet met hem, dus zijn allang blij dat er iemand (af en toe....) is die het wel doet!

Eind december gaan we naar Praag! Gisteravond al airbnb's uit zitten zoeken.. en hotels bekeken... die hotels daar..... drool: niet normaal haha!
De cheating spree loopt een beetje uit de hand! Ik heb deze week pas 0 dagen niet de hele snoeppot op werk leeggegeten of thuis lopen vreten. Daartoe mezelf voorgenomen vandaag normaal te doen, want heb morgen een verjaardagsfeest waar altijd de tafel vol vreten staat, zaterdag ga ik weer gourmetten en zondag heb ik wederom een verjaardag. En als klap op de vuurpijl is het ook nog eens geen weer om strafcardio te doen..:sad: (Ik weiger binnen cardio te doen, en door de regen te fietsen of lopen). IK kan dus niet anders dan of 'dik worden' of structureel <2000kcals eten..:rolleyes:

Ik ben geen dierenliefhebber, maar vind het wel kwalijk wanneer je een hond neemt van dat formaat en er niet mee loopt, of hebben ze een gigantische tuin?
Lekker met de kerst naar Praag zeker? Familie is toch niet gezellig:roflol: Zijn de hotels niet enorm pompeus daar met een hoop goud en shit, net als Karel V in Utrecht?

De cheating spree loopt een beetje uit de hand! Ik heb deze week pas 0 dagen niet de hele snoeppot op werk leeggegeten of thuis lopen vreten. Daartoe mezelf voorgenomen vandaag normaal te doen, want heb morgen een verjaardagsfeest waar altijd de tafel vol vreten staat, zaterdag ga ik weer gourmetten en zondag heb ik wederom een verjaardag. En als klap op de vuurpijl is het ook nog eens geen weer om strafcardio te doen..:sad: (Ik weiger binnen cardio te doen, en door de regen te fietsen of lopen). IK kan dus niet anders dan of 'dik worden' of structureel <2000kcals eten..:rolleyes:

Ik ben geen dierenliefhebber, maar vind het wel kwalijk wanneer je een hond neemt van dat formaat en er niet mee loopt, of hebben ze een gigantische tuin?
Lekker met de kerst naar Praag zeker? Familie is toch niet gezellig:roflol: Zijn de hotels niet enorm pompeus daar met een hoop goud en shit, net als Karel V in Utrecht?

1570690551916.png

1570690569437.png

1570690604204.png

1570690623924.png

Kies maar :roflol:

Onveilige vloeren :P

Dat ziet er wel bling-bling uit allemaal zeg. Ik had ook meer een jaren 1600 idee bij Praagse hotels.

• #2.855

Ojeeeeeeeeeee, geniet er dan maar gewoon van. Er is een tijd voor beetje dik worden en een tijd van afvallen toch! Kan me goed voorstellen dat je weigert om binnen cardio of in kutweer cardio te doen. I know the feel.

Het is enorm kwalijk dat ze die hond niet uit laten, ze hadden er zelfs twee :sad: maar dat was een teefje en die was ontzettend vals, dus die hebben ze weggedaan. Het is gewoon ontzettend zielig dat honden van dit kaliber aan hun lot overgelaten worden. Ze hebben veel te veel energie en dat zet zich niet om in iets goeds wanneer daar niets mee wordt gedaan. Jack is gelukkig van nature een hele rustige en luie hond, maar je merkt met wandelen dat er een brok aan energie in zit waar hij niet van weet wat hij er mee aan moet. Hij is ook helemaal niet opgevoed. Luistert nergens naar, gelukkig heb ik hem daarin een beetje kunnen trainen.. maar zodra hij weer thuis is wordt er niets mee gedaan, dus is het de volgende keer weer een strijd om te laten zien wie de baas is.

Ik kan er alleen geen ruzie om maken dat ze die dieren wat beter moeten verzorgen, want ik verwacht niet dat ze dat zullen accepteren en dan zal ik hem ook niet meer mogen uitlaten. Ze zullen hem ook niet wegdoen, want het was een cadeautje aan één van hun zoons, van 10 en 12.... Ik heb ze al zo ver gekregen om één van de andere honden (kooikerhondje), jaa ze hadden er in totaal 4... in een rijtjeswoning, met kleine tuin, en geen 1 wordt uitgelaten :treuren: , weg te doen. Die is nu naar een ouder echtpaar. Maar dat had nog wat voeten in de aarde zeg... pff.

Het is dat Jack onze katten waarschijnlijk gruwelijk vermoord, anders had hij bij ons mogen komen wonen. Zouden zij ook graag willen.. maar ik kan de veiligheid van de katten niet in het geding brengen.. plus dat ik dan denk dat de katten voor altijd boven zullen blijven omdat hij beneden rondwandelt.. dat is ook geen leven.

Jack is gelukkig van nature een hele rustige en luie hond, maar je merkt met wandelen dat er een brok aan energie in zit waar hij niet van weet wat hij er mee aan moet. Hij is ook helemaal niet opgevoed. Luistert nergens naar, gelukkig heb ik hem daarin een beetje kunnen trainen.. maar zodra hij weer thuis is wordt er niets mee gedaan, dus is het de volgende keer weer een strijd om te laten zien wie de baas is.
Ah, nu snap ik de achtergrond ook beter. Lief dat jij je er een beetje om bekommert dan, maar als je rug weer helemaal vastzit is dat ook geen goed plan :(

• #2.859
Ah, nu snap ik de achtergrond ook beter. Lief dat jij je er een beetje om bekommert dan, maar als je rug weer helemaal vastzit is dat ook geen goed plan :(

:D Nee, je moet er zelf niet onder lijden haha, daar heeft dan niemand wat aan!

Echt he :roflol: alles wat goud is, diamanten, glittert, shined e.d. heeft een onnattuurlijke aantrekkingskracht op mij. Zo heb ik een kast vol met kleren en schoenen die ik nooit draag, want die zijn WAYYYYYYYY over the top, maar toen ik ze zag kon ik niet anders dan het kopen :roflol:

Het is zo stom dat ik vergeet hoeveel plezier ik daar uit haal, en alleen naar de negatieve kant kijk

Ik heb geleerd dat wat je aandacht geeft in je hoofd, dat groeit. Geef je negatieve dingen dus aandacht in je hoofd zullen die gedachten groeien en sterker worden. Het mooie is dat het andersom ook geldt, geef je de positieve dingen aandacht dan groeien die dus ook, en uiteindelijk zullen die gedachten de overhand gaan nemen in je hoofd en de negatieve gedachten gaan overschaduwen. Het is makkelijk gezegd, dat weet ik als geen ander,maar ik heb ontzettend veel aan deze lessen gehad ;)

Verder doe je het (zoals al vaker is gezegd) super goed en ik wens jullie beide alvast veel plezier in Praag. Je boft maar met die @Punjab van je :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven