ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was echt HNNNGG
Super irritant, ik weet namelijk niet waarom ik moet huilen, wat ik voel en waarom ik dat voel. Echt helemaal niets voor mij ook (alhoewel ik altijd wel een janker geweest ben, maar niet all of a sudden in het openbaar, heb bij de Griek vrijwel alleen maar stiekempjes zitten huilen
super gezellig voor Pun ook
).
Ik ga denk ik weer wat meer cardio oppakken, daar voel ik me wel goed bij. Ondanks dat hij super vervelend was in het donker.. ieder geluidje, ieder standbeeldje, of ritselend blaadje.. mega enthousiast: LETS KILL IT!!!!!!!

Vooral je emoties even lekker laten gaan! Niks mis mee hoor. Ken die periodes helaas te goed, maar vanaf het moment dat ik het toe liet kwam er heel traag een stukje vooruitgang in

Ik snap dat je emotioneel was, maar wtf is nou weer een overhead bicepscurl
goed weekend!![]()
hahaha, Jij ook een goed weekend Neet!Mmm, zegt Pun ook steeds haha. Ik vind het vooral achterlijk en vind dat ik op moet houden te janken, maar weet wel dat jullie gelijk hebben. Ik ben van mening dat er al genoeg gejankt is.
Maar ik zal braaf luisteren. Ik zal het hele weekend gaan zitten janken als ik dat wil
hahaha, Jij ook een goed weekend Neet!

Ik hou ervan!Na de gym lekker uit eten geweest bij de Griek.. er stonden epic veel files en dat is natuurlijk zonde van de tijd
Bordje gyros gegetenwas echt HNNNGG

Sterkte meid!
Filmpje lijkt overigens op een Hercules Curl.
Ziett er idd interessant uit, een biceps curl in een heel ander vlak dan normaal (zijwaards).Is t ook, ook wel pose curl genoemd. Overhead curl is in een latpulldown cable ding en vanuit gestrekte armen de stang achter je hoofd curlen. Geeft overigens een heel aparte contractie.

Moet eerlijk bekennen dat ik dat mega eng vind, geloof niet dat ik eerder heb ingestemd met zo'n schema en mij er ook daadwerkelijk aan houd. Ik eet ook carbs
Hier even klein overzichtje van wat ik eet:
maar, ik heb niet heel veel SNACKSSSSSSS drang, dus dat scheelt.
Helemaal in mijn element, omdat "onze powerlifster", geen idee of ze dat doet, maar ze is sterk, heeft altijd wel vrij laag vetpercentage en ziet er gewoon powerlifterig uit met haar sterke moves enzo, naar me toe kwam om te vragen of ik wedstrijden deed, want ik sta er qua fysiek zo goed bij. Awwwwwwwww, stahpp it you. 
Ik heb met deze trainingen zoveel meer tijd nodig, voorheen was ik in 45 minuutjes wel klaar, nu doe ik een eeuwigheid over deze oefeningen.
tot twee keer toe dat ik bijna om viel. 

@Punjab, wat heeft je dat gekost?Feeling strong bitchesHelemaal in mijn element, omdat "onze powerlifster", geen idee of ze dat doet, maar ze is sterk, heeft altijd wel vrij laag vetpercentage en ziet er gewoon powerlifterig uit met haar sterke moves enzo, naar me toe kwam om te vragen of ik wedstrijden deed, want ik sta er qua fysiek zo goed bij. Awwwwwwwww, stahpp it you.
![]()

Voor anderen is het echter altijd vermakelijk, ook de verhalen over zielige honden en over paupers die zitten te appen op een bench en zoGoedemorgen mensjes! Eventjes niet gelogd want ik werd mijn eigen gezeur een beetje zat. Tijd om wat positiever te zijn toch![]()

Nice girl! Toch een stukje erkenning van je harde werkHelemaal in mijn element, omdat "onze powerlifster", geen idee of ze dat doet, maar ze is sterk, heeft altijd wel vrij laag vetpercentage en ziet er gewoon powerlifterig uit met haar sterke moves enzo, naar me toe kwam om te vragen of ik wedstrijden deed, want ik sta er qua fysiek zo goed bij.