MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Even een luchtig vraagje tussendoor. Waarom hangt jullie tv zo hoog?
Als de afstandsbediening kapot is kan jij dan wel bij de knopjes achter op de tv? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.863
TRAINING DONDERDAG

Seated Rows

3x10x10
2x10x20

Pulldown
3x10x40

Cable flyes
1x10x5
2x10x10

One armed pushdown
4x10x5

Sideraises ss Frontraises
3x10x3 / 3x10x3

Overhead bicepcurl
3x8x10

Facepulls
3x12x15

Lying legraises
3x10

Na de gym lekker uit eten geweest bij de Griek.. er stonden epic veel files en dat is natuurlijk zonde van de tijd :D

Bordje gyros gegeten :cheer: was echt HNNNGG

Training vond ik tbh niet zo veel aan. Was licht gewicht, deed me allemaal nog een beetje zeer in de bovenrug. En schouders zijn nogal zwak. Eindeloos emotioneel ook. Kan de hele tijd wel janken :roflol: Super irritant, ik weet namelijk niet waarom ik moet huilen, wat ik voel en waarom ik dat voel. Echt helemaal niets voor mij ook (alhoewel ik altijd wel een janker geweest ben, maar niet all of a sudden in het openbaar, heb bij de Griek vrijwel alleen maar stiekempjes zitten huilen :roflol: super gezellig voor Pun ook :roflol: ).

In de avond nog even gauw een rondje gewandeld met Jack :heart: Ik ga denk ik weer wat meer cardio oppakken, daar voel ik me wel goed bij. Ondanks dat hij super vervelend was in het donker.. ieder geluidje, ieder standbeeldje, of ritselend blaadje.. mega enthousiast: LETS KILL IT!!!!!!! :roflol:

Kan er wel van genieten dat hij zo vrolijk is. Dus dat moeten we maar even doorzetten :heart:
Wel grappig op de terugweg, Jack woont dus aan de overkant. Maar als we terugkomen in de straat loopt hij altijd linea recta naar onze voordeur, ipv zijn eigen voordeur. Is dan ook echt overtuigd dat we bij ons naar binnen gaan :roflol:

Hij is dan wel teleurgesteld als ik hem mee neem naar de overkant, dat vind ik dan wel sneu :sad:

Vooral je emoties even lekker laten gaan! Niks mis mee hoor. Ken die periodes helaas te goed, maar vanaf het moment dat ik het toe liet kwam er heel traag een stukje vooruitgang in

Ik snap dat je emotioneel was, maar wtf is nou weer een overhead bicepscurl :dunno:
goed weekend! :kiss:

• #2.866
Vooral je emoties even lekker laten gaan! Niks mis mee hoor. Ken die periodes helaas te goed, maar vanaf het moment dat ik het toe liet kwam er heel traag een stukje vooruitgang in

Mmm, zegt Pun ook steeds haha. Ik vind het vooral achterlijk en vind dat ik op moet houden te janken, maar weet wel dat jullie gelijk hebben. Ik ben van mening dat er al genoeg gejankt is.

Maar ik zal braaf luisteren. Ik zal het hele weekend gaan zitten janken als ik dat wil :roflol:

Ik snap dat je emotioneel was, maar wtf is nou weer een overhead bicepscurl :dunno:
goed weekend! :kiss:

:roflol: hahaha, Jij ook een goed weekend Neet!

Mmm, zegt Pun ook steeds haha. Ik vind het vooral achterlijk en vind dat ik op moet houden te janken, maar weet wel dat jullie gelijk hebben. Ik ben van mening dat er al genoeg gejankt is.

Maar ik zal braaf luisteren. Ik zal het hele weekend gaan zitten janken als ik dat wil :roflol:

:roflol: hahaha, Jij ook een goed weekend Neet!

Hahahaha dat was precies wat ik altijd zei! En nog steeds trouwens.. toch werkt het soms als een opluchting. Stiekem even tegen @Punjab aan kruipen, dan kun je wat tranen laten gaan zonder dat je wat hoeft te zeggen ;)

Oooh Grieks :heart: Ik neem altijd een bordje met wat van alles (weegschaal, dus eeuwige twijfelaar en besluiteloos), maar gyros MOET er gewoon bij!

Sterkte meid! :)

Filmpje lijkt overigens op een Hercules Curl.

Is t ook, ook wel pose curl genoemd. Overhead curl is in een latpulldown cable ding en vanuit gestrekte armen de stang achter je hoofd curlen. Geeft overigens een heel aparte contractie.
Ziett er idd interessant uit, een biceps curl in een heel ander vlak dan normaal (zijwaards).

• #2.874
Goedemorgen mensjes! Eventjes niet gelogd want ik werd mijn eigen gezeur een beetje zat. Tijd om wat positiever te zijn toch :cheer:

Ik heb afeglopen weken gewoon braaf getraind en Pun heeft voor mij een nieuw voedingsschema en trainingsschema gemaakt. Voeding zit nu rond de 1600kcal :eek: Moet eerlijk bekennen dat ik dat mega eng vind, geloof niet dat ik eerder heb ingestemd met zo'n schema en mij er ook daadwerkelijk aan houd. Ik eet ook carbs :zweet:Hier even klein overzichtje van wat ik eet:

2 boterhammen met kipfilet
50gr rijst, met 150gr kipfilet en 200gr roerbakgroente (verdeel ik in twee porties over de dag)
3 rijstwafels met kipfilet
200gr aardappelen, of andere carbs, groente en 200gr vlees.

Die laatste is avondeten, en ik moet eerlijk bekennen dat ik de carbs in de avond in de meeste gevallen skip... Ik vind het namelijk al heel wat dat ik de andere carbs opeet :roflol:

Ondanks bovenstaande heb ik nog wel kei veel honger :roflol: maar, ik heb niet heel veel SNACKSSSSSSS drang, dus dat scheelt.

TRAINING DINSDAG

Hipthrust

1x20
1x10x65
5x8x85

Feeling strong bitches :cheer: Helemaal in mijn element, omdat "onze powerlifster", geen idee of ze dat doet, maar ze is sterk, heeft altijd wel vrij laag vetpercentage en ziet er gewoon powerlifterig uit met haar sterke moves enzo, naar me toe kwam om te vragen of ik wedstrijden deed, want ik sta er qua fysiek zo goed bij. Awwwwwwwww, stahpp it you. :heart:

giphy.gif

Plateloaded legpress
1x12x160
1x8x200
1x8x240
1x8x260
1x8x280 PR

Toen vroeg Pun of ik al bijna klaar was :roflol: Ik heb met deze trainingen zoveel meer tijd nodig, voorheen was ik in 45 minuutjes wel klaar, nu doe ik een eeuwigheid over deze oefeningen.

Bench stepup + 15kg
3x8

Walking lunges +25kg
3x 20 stappen

Goblet squat + 20kg
3x8x

Na de stepups was ik al zo goed als dood, maar ik wilde mijn lunges niet skippen, laatste stapjes waren echt wel heavy, met balans issues :roflol: tot twee keer toe dat ik bijna om viel.

Eigenlijk nog kuiten en abs moeten doen. Maar ik heb zaterdag nog upperbody getraind en heb nog steeds immense spierpijn. Zou vandaag naar de gym gaan voor upperbody, maar dat verzet ik wel naar morgen. Herstel gaat echt nog steeds heel traag. Vorige week vrijdag nog lowerbody gedaan, en daar had ik gisteren nog steeds spierpijn van.. :eyes:

Fijne dag allemaal :cheer:

Lekkere training! Goed begin van de week :kiss:

You go girl, welkom terug! Hopelijk voel je je beter en kan je er weer lekker tegen aan!

Mooi te horen dat je weer terug bent @HillR
Sterke training weer

• Like
Waarderingen: Vonk
Dat zijn nog eens leuke complimenten!

Feeling strong bitches :cheer: Helemaal in mijn element, omdat "onze powerlifster", geen idee of ze dat doet, maar ze is sterk, heeft altijd wel vrij laag vetpercentage en ziet er gewoon powerlifterig uit met haar sterke moves enzo, naar me toe kwam om te vragen of ik wedstrijden deed, want ik sta er qua fysiek zo goed bij. Awwwwwwwww, stahpp it you. :heart:
@Punjab, wat heeft je dat gekost? :D

Goedemorgen mensjes! Eventjes niet gelogd want ik werd mijn eigen gezeur een beetje zat. Tijd om wat positiever te zijn toch :cheer:
Voor anderen is het echter altijd vermakelijk, ook de verhalen over zielige honden en over paupers die zitten te appen op een bench en zo :D
Helemaal in mijn element, omdat "onze powerlifster", geen idee of ze dat doet, maar ze is sterk, heeft altijd wel vrij laag vetpercentage en ziet er gewoon powerlifterig uit met haar sterke moves enzo, naar me toe kwam om te vragen of ik wedstrijden deed, want ik sta er qua fysiek zo goed bij.
Nice girl! Toch een stukje erkenning van je harde werk :thumb:

:haar: :cheer:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven