XXL Nutrition

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vettige benen op 16% is onmogelijk. Of het is aanstelleritis, of die 16% klopt niet.
 
Vettige benen op 16% is onmogelijk. Of het is aanstelleritis, of die 16% klopt niet.

Och alwetende imnewhere. Ooit weleens echt onderzoek gedaan naar het vrouwelijk lichaam en de verdeling van vet bij vrouwen. Wat verkondig je toch weer een hoop kolder hier :emo:
 
Sterk werk hoor Hill :)

Dank bosc!

giphy.gif

giphy.gif


Vettig? :haar:
I'm out :)

:roflol:

Vettige benen op 16% is onmogelijk. Of het is aanstelleritis, of die 16% klopt niet.

Ik vind jou altijd zo'n fijne aanvulling in mijn log. Zo'n aangenaam persoon in de omgang.

Het is niet onmogelijk, kijk maar naar mij :D

Daar waar op de rest van mijn lichaam de millimeters tussen de 4 en 10 liggen, zijn de millimeters op mijn benen 25.
Dus, mijn benen zijn vetter dan de rest van mijn lijf. Dus, mijn benen zijn vettig, want daar zit vrijwel al mijn vet.

Het vetpercentage van 16% wordt dus grotendeels veroorzaakt door AL het vet op mijn benen. Als ik deze millimeters op de 3punts meting zou invoeren kom ik namelijk uit op een vetpercentage van 20%.

Verder nog iets? :)


It’s all in the mind

Nee hoor :P ik zeg nergens dat ik een dikzak ben, of ontevreden ben, of wat dan ook. Ik deel mijn vetpercentage en aan de hand van die uitslag concludeer ik dat mijn benen vettig zijn.

Volgens google:

vettig
vettig bijv.naamw.Uitspraak: ['vɛtəx] een beetje vet (II)

Dus, ik snap niet zo goed waarom er dan rare conclusies getrokken worden en ik een aansteller genoemd word.
 
Daar waar op de rest van mijn lichaam de millimeters tussen de 4 en 10 liggen, zijn de millimeters op mijn benen 25.
Dus, mijn benen zijn vetter dan de rest van mijn lijf. Dus, mijn benen zijn vettig, want daar zit vrijwel al mijn vet.

Het vetpercentage van 16% wordt dus grotendeels veroorzaakt door AL het vet op mijn benen. Als ik deze millimeters op de 3punts meting zou invoeren kom ik namelijk uit op een vetpercentage van 20%.
En dus is die 16% waarschijlijk een onderschatting. Want zoals je zelf al zegt, zit vrijwel al je vet op je benen, terwijl je alleen huidplooien op je bovenlichaam pakt in een vierpuntsmeting (ik neem even dat deze 16% opleverde).
 
En dus is die 16% waarschijlijk een onderschatting. Want zoals je zelf al zegt, zit vrijwel al je vet op je benen, terwijl je alleen huidplooien op je bovenlichaam pakt in een vierpuntsmeting (ik neem even dat deze 16% opleverde).

En daar ga je de fout in met je 4 puntsmeting en aannames. Reageer dan gewoon niet ;)
 
En dus is die 16% waarschijlijk een onderschatting. Want zoals je zelf al zegt, zit vrijwel al je vet op je benen, terwijl je alleen huidplooien op je bovenlichaam pakt in een vierpuntsmeting (ik neem even dat deze 16% opleverde).

:eyebrow:

UPDATE

Zaterdag mijn vetpercentage even gechecked, voor het eerst sinds jaren :roflol: Op basis van 7 punts meting 16%,

Fijne dag allemaal!

:barf:

Ik vind het wel vermakelijk hoor, je volgt mijn logs al meerdere jaren en al die tijd bestaan je reacties alleen uit het bekritiseren en afgeven op dingen die ik doe, zeg enzovoort.

Dat zegt meer over jou dan over mij, hè :)

En daar ga je de fout in met je 4 puntsmeting en aannames. Reageer dan gewoon niet ;)

:heart: Het leven zou zo makkelijk kunnen zijn :fluit:
 
je volgt mijn logs al meerdere jaren en al die tijd bestaan je reacties alleen uit het bekritiseren en afgeven op dingen die ik doe, zeg
was sich liebt das neckt sich. :windup:
 
:barf:

Ik vind het wel vermakelijk hoor, je volgt mijn logs al meerdere jaren en al die tijd bestaan je reacties alleen uit het bekritiseren en afgeven op dingen die ik doe, zeg enzovoort.

Dat zegt meer over jou dan over mij, hè :)

:heart: Het leven zou zo makkelijk kunnen zijn :fluit:

giphy.gif
 
Mooi hoor dat vetpercentage!
Jammer dat je geen vet kunt verbranden op specifieke plaatsen hé :(.
Bij mij zit het meeste vet ook gecentreerd in mijn onderlicheem, was ook super duidelijk op de Dexa scan deze zomer.
Je ziet er overall fantastisch uit!
Pittige training ook!
Gaat het herstel nu iets vlotter dan de vorige weken?
 
Maar dat relatief gezien het meeste vet op je benen/kont zit als vrouw zijnde is toch juist positief?

Mooi hoor dat vetpercentage!
Jammer dat je geen vet kunt verbranden op specifieke plaatsen hé :(.
Bij mij zit het meeste vet ook gecentreerd in mijn onderlicheem, was ook super duidelijk op de Dexa scan deze zomer.
Je ziet er overall fantastisch uit!
Pittige training ook!
Gaat het herstel nu iets vlotter dan de vorige weken?

Dit zou natuurlijk wel heel chill zijn :D
 
Thanks babe! Heb me in tijden ook niet zo lekker gevoeld tijdens een training!

Ik kan wel eerlijk zeggen dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik sterker in mijn schoenen sta. Ik ga haar niet meer de hand boven het hoofd houden, de boel verzachten, want de situatie is gewoon kut, en dat is omdat zij gewoon "gestoord" is. Ik ga er ook niet meer over liegen in de familie. Ik heb tot nu toe niets gezegd over mijn moeder tegen de rest van het gezin, waardoor het overkomt alsof ik een zielig kneusje ben die overdrijft. Als ze weer beginnen dat ik toenadering moet zoeken zal ik ze (hopelijk, ik heb nu wel een grote mond :roflol: ) eens haarfijn uitleggen wat ik denk dat mijn moeder is.

Het heeft ook effect op Pun natuurlijk, het is niet dat het hem allemaal niet raakt, gelukkig zag hij van begin af aan al hoe gestoord ons gezin was en wie de oorzaak er van was, daarom is er van hem uit ook nooit toenadering gezocht en terecht. Mijn moeder heeft gelijk gezien dat hij haar en haar spelletjes doorhad, van begin af aan heeft ze hem geprobeerd zwart te maken bij mij. Dat lukt niet hoor :D Ik weet wat ik aan hem heb :heart:


Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen, anders had ik nog steeds - zonder weet - in deze bizarre situatie gezeten. Ik ben blij dat ik er nu in mijn jongere jaren wat mee kan doen, ipv dat ik straks 50 á 60 ben en compleet aan de grond zit zonder dat ik weet waarom.



:engel:



Heel goed punt Neet, ondanks dat ze er niet is manipuleert ze me nog steeds, ik moet er naar toe dat wat ze ook doet wat ze ook zegt mij niet raakt. Maarja, ze manipuleert me al 29 jaar, dat is niet in enkele maanden afgeschud, al zou ik dat wel graag willen :P



Dankje Marina, de reden dat ik er ook zo open over praat is omdat er ergens ook wel een taboe op rust, narcisme en slachtoffers daarvan. Want, bewijs het maar eens, bewijs maar eens dat je niet gek bent en dat het niet aan jou ligt. De narcist zal alles verdraaien en rustig blijven terwijl jij helemaal aan de grond zit. Je wordt zo gek gemaakt dat je niet eens meer op jezelf kunt vertrouwen. Dat is het ergste vind ik.

Dat ik niet op mijn eigen oordeel, mijn waarheid, mijn keuzes, mijn normen en waarden e.d. durf te vertrouwen. Maar dat zal wel komen met de tijd.



Thanks! :D Ik ben zo blij dat ik nu in zie dat dit niet veranderd, wat dat betreft is het fijn dat ze dat beeld continu bevestigd.

Ik sla me er wel door heen, dankzij de lieve mensen om mij heen!



Dankjewel, leuk dat je er bij bent ondanks dat je in een peride komt waarin ik noggggggggg meer zeur dan anders :roflol:

Ik merk iig dat er stappen zijn gemaakt. Sinds ik het advies van de psych heb gekregen schrijf ik - regelmatig - mijn gevoelens op, ik slack af en toe, maar gelukkig herinnert Pun mij regelmatig aan het belang, en dat schrijven helpt zo ontzettend.

Als ik nu mijn dagboek teruglees van anderhalve maand terug, dan voel ik de dingen die daar staan al lang zo heftig niet meer, die dingen doen mij al veel minder pijn, dus die progressie is wel fijn.

Vanaf deze week ga ik elke dag schrijven, niet perse met betrekking tot mijn moeder of alleen negatieve dingen, maar gewoon over mijn gevoel. Ik hoop dat dat helpt alles wat meer een plek te geven en in een ander licht te zien.

En onder tussen ga ik dikke bootygains maken. Want, voor degene die het gemist hebben, ik heb een nieuw doel:


FIJNE VRIJDAG drool:
[/QUOTE]



savannah prez lekker hoor stond ik fibo 2018 naast haar, zeg ik tegen mijn vriend ik zou haar echt keihard geven verstaat ze gewoon nederlands-.-
 
Ja sommige Belgen die verstaan dat gewoon :roflol:

wist niet dat ze belgs was kende haar ook niet totdat ik haar zag rondlopen en met der op foto ging:roflol:
 
Ik sta denk ik ook op 16% en mijn benen zijn in verhouding ook vatsig :roflol:

Moet het eigenlijk weer eens meten, maar heb mij ook al een maand niet gewogen :emo:
 
Mooi hoor dat vetpercentage!
Jammer dat je geen vet kunt verbranden op specifieke plaatsen hé :(.
Bij mij zit het meeste vet ook gecentreerd in mijn onderlicheem, was ook super duidelijk op de Dexa scan deze zomer.
Je ziet er overall fantastisch uit!
Pittige training ook!
Gaat het herstel nu iets vlotter dan de vorige weken?

Dankjewel meis!

Het vet op mijn benen is heel hardnekkig, maargoed, dat vet zit er ook wel 15+ jaar, dus kan me voorstellen dat dat niet zomaar van plan is te vertrekken :roflol:

Het herstel gaat beter, iig voor wat betreft mijn lowerbody, upperbody is eigenlijk continu zeurderig en vervelend, vandaar dat ik het veelal ook skip.

Maar dat relatief gezien het meeste vet op je benen/kont zit als vrouw zijnde is toch juist positief?



Dit zou natuurlijk wel heel chill zijn :D

Mmm, op mijn kont zou ik zeggen ja, mits het dan stevig vet is :eyebrow:
Mijn benen zijn in verhouding best buff, door de hoeveelheid vet er op lijkt het (in broeken) eerder alsof ik dikke pootjes heb, dus liever niet :roflol:

Ik sta denk ik ook op 16% en mijn benen zijn in verhouding ook vatsig :roflol:

Moet het eigenlijk weer eens meten, maar heb mij ook al een maand niet gewogen :emo:

Is altijd een dingetje he, dat meten en wegen :P Ik had ook een hele tijd niet gewogen, dus viel me best mee toen ik op de schaal ging staan :D
 
vetpercentage zegt helaas niks over definitie. Ik sta momenteel boven de 21 % en heb nog lijnen in mn benen, maar mn buik blijft op 16 nog vettig.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven