UPDATE
Ik ben er nog hoor, alive and kicking. Afgelopen twee weken weinig gym van binnen gezien. To be honest gaat het niet zo goed met me, mentaal dan. Ik had geen energie om me ook nog naar de gym te begeven, dus dan maar lekker niet hè.
Gisteren dan maar weer de moeite genomen om richting de gym te gaan.
LOWERBODY ZONDAG
Plateloaded legpress
1x20x120
1x20x160
1x8x200
1x8x220
1x8x240
1x8x260
Hipthrust
2x12x60
4x8x80
Mehh, viel me zwaar, had na de 60kg niet eens zin om te verhogen, maar wilde ook geen p*ssy zijn
Bulgarian splitsquat (los)
4x8x20
Goblet squat
4x8x26
Wilde nog lunges doen, maar mijn kracht was op dus lekker naar huis!
Deze week qua voeding een "balansweekje". Beetje vocht kwijt spelen en even carbcyclen. Ik heb door de carbs zoveel meer trek dan normaal en dat irriteert mij mateloos. Hoewel ik mij redelijk goed kan inhouden, merk ik dat ik zodra ik mijn ontbijt (2 boterhammen kipfilet) op heb mijn motor aan gaat en ik eindeloze drang naar eten krijg. Dus deze week geen boterhammen en alleen op woensdag en vrijdagavond carbs bij het avondeten.
Ik voelde me gisteren ook dik dus had eigenlijk besloten om te gaan cutten, f**k bulken. Maar niemand heeft een grote booty gekregen van cutten, dus na een goed gesprek met
@Punjab 
besloten om dan maar een balansweekje te houden en gewoon verder te bulken.
Zaterdag wezen winkelen en ik moet inmiddels een maatje groter qua broeken (S c.q. 36 ipv 34). Had de afgelopen weken al in de gaten dat mijn broeken wat strakker zaten. Nu kan ik tenminste weer fatsoenlijk ademen zonder dat de knoop van mijn maatje 34 in mijn buik loopt te porren en je de hele dag herinnert aan het feit dat je een dikkere pens aan het kweken bent.
Dus, nu lekker in mijn maatje 36 chillen. En hoe wel ik dat tijdens het passen uitermate kut vond (de bevestiging dat je idd bent gegroeid) heb ik dat vrij snel naast me neer gelegd, want ik wil helemaal niet xtra small zijn.
Om de verveling tegen te gaan: huidige shape