XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gekkigheid natuurlijk, al ben ik op dit moment iets dikker dan een week geleden, aangezien ik vorige week koekjes moest halen voor het werk, en ik nu al dagenlang koeken eet, omdat niemand koeken wilde, en ik mezelf niet in bedwang kan houden :treuren:
I know dat feel HillR.

Vrijdag Shabu Shabu, zaterdag New York Pizza en zondag cheese-onion chips en rocky roads :thumbs: :D

Godver wat voelde ik me vies. Godver wat was het lekker :roflol:

Laatst bewerkt:
Is moeilijk in te beelden idd haha, maar in principe heeft iemand van 1m90 een groter "oppervlak" waarop die 10% verdeeld wordt. Met andere woorden: de meneer van 1m90 ziet er droger uit tegenover het jongetje van 1m65 ondanks dat ze allebei 10% staan.
Zo had ik er nog niet over nagedacht, maar zit wat in. Tegelijkertijd zie je er ook minder snel buff uit als je langer bent :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.048
I know dat feel HillR.

Vrijdag Shabu Shabu, zaterdag New York Pizza en zondag cheese-onion chips en rocky roads :thumbs: :D

Godver wat voelde ik me vies. Godver wat was het lekker :roflol:

You know you did a good job when you start to feel smerig :roflol:

Vind ik eigenlijk ook wel hoor. Of ga jezelf gewoon fotoshoppen zoals al die megafitte helden/innen op Insta :D

Weet je hoeveel tijd daar in gaat zitten! :eek!:

Ik kan wel shoppen. Alleen met foto's zonder kleding :).

:roflol: smeerpijp!

Zo had ik er nog niet over nagedacht, maar zit wat in. Tegelijkertijd zie je er ook minder snel buff uit als je langer bent :(

Dat voordeel heb ik dan wel weer :D

Dat voordeel heeft een korter iemand weer inderdaad :p

:grinny::grinny::grinny::grinny:

Goed bezig meid! :)
Ik heb trouwens de oplossing ontdekt in mijn log :p:

Ik denk dat ik hem inmiddels (of Pun :roflol: ) heb weggejaagd. Desalniettemin is hij hier welkom hoor, heb ik al regelmatig gezegd, maar ik begrijp niet wat je komt doen als je alleen maar negativiteit met je mee kunt brengen. Dan heb je denk ik serieuze issues, als je je tijd in negatieve zin wilt besteden.

Is @HillR nog wel natty? ivm trickle-down steroids van @Punjab

Ergens in mei 2014 nam ik mijn eerste oral :eyebrow: dus al lange tijd niet natty meer

Hillr is gewoon een prachtig en buff bikkeltje/poppetje.

Jij mag je sokken aanhouden :p

ik hem inmiddels (of Pun :roflol: ) heb weggejaagd. Desalniettemin is hij hier welkom hoor, heb ik al regelmatig gezegd, maar ik begrijp niet wat je komt doen als je alleen maar negativiteit met je mee kunt brengen. Dan heb je denk ik serieuze issues, als je je tijd in negatieve zin wilt besteden.
Dit. Gewoon wat meer positiviteit in deze wereld. :)

• #3.054
UPDATE

Ik ben er nog hoor, alive and kicking. Afgelopen twee weken weinig gym van binnen gezien. To be honest gaat het niet zo goed met me, mentaal dan. Ik had geen energie om me ook nog naar de gym te begeven, dus dan maar lekker niet hè.

Gisteren dan maar weer de moeite genomen om richting de gym te gaan.

LOWERBODY ZONDAG

Plateloaded legpress

1x20x120
1x20x160
1x8x200
1x8x220
1x8x240
1x8x260

Hipthrust
2x12x60
4x8x80

Mehh, viel me zwaar, had na de 60kg niet eens zin om te verhogen, maar wilde ook geen p*ssy zijn

Bulgarian splitsquat (los)
4x8x20

Goblet squat
4x8x26

Wilde nog lunges doen, maar mijn kracht was op dus lekker naar huis!

Deze week qua voeding een "balansweekje". Beetje vocht kwijt spelen en even carbcyclen. Ik heb door de carbs zoveel meer trek dan normaal en dat irriteert mij mateloos. Hoewel ik mij redelijk goed kan inhouden, merk ik dat ik zodra ik mijn ontbijt (2 boterhammen kipfilet) op heb mijn motor aan gaat en ik eindeloze drang naar eten krijg. Dus deze week geen boterhammen en alleen op woensdag en vrijdagavond carbs bij het avondeten.

Ik voelde me gisteren ook dik dus had eigenlijk besloten om te gaan cutten, f**k bulken. Maar niemand heeft een grote booty gekregen van cutten, dus na een goed gesprek met @Punjab :heart: besloten om dan maar een balansweekje te houden en gewoon verder te bulken.

Zaterdag wezen winkelen en ik moet inmiddels een maatje groter qua broeken (S c.q. 36 ipv 34). Had de afgelopen weken al in de gaten dat mijn broeken wat strakker zaten. Nu kan ik tenminste weer fatsoenlijk ademen zonder dat de knoop van mijn maatje 34 in mijn buik loopt te porren en je de hele dag herinnert aan het feit dat je een dikkere pens aan het kweken bent.

Dus, nu lekker in mijn maatje 36 chillen. En hoe wel ik dat tijdens het passen uitermate kut vond (de bevestiging dat je idd bent gegroeid) heb ik dat vrij snel naast me neer gelegd, want ik wil helemaal niet xtra small zijn.

ha too late mothafockaaa

giphy.gif
Om de verveling tegen te gaan: huidige shape
16586B8D-D20D-4A0C-97A2-B173A26A92DE.jpeg

Laatst bewerkt:
Sterkte moppie.. :( :kiss:

Heel veel sterkte lieverd :heart:

Sterkte @HillR en nog steeds super shape :thumb:

Oh meis wat een streken weer en je vader die toch ook weet hoe ze is en ondanks dat meegaat in haar gemanipuleer. Heel veel sterkte en jij kan dit zeker en al helemaal met zo n goede partner naast je. En je blijft er top uitzien, mt 34/ 36 kan toch nooit dik zijn trouwens.

Je shape is nog steeds heel goed hoor, maar ik herken je frustratie wel. Je kijkt altijd anders naar jezelf. Maar cijfers liegen niet, als je echt dik was zou je natuurlijk nooit maat 36 kunnen dragen. Gelukkig heb je @Punjab die je een objectieve spiegel kan voorhouden.

• #3.060
Sterkte @HillR en nog steeds super shape :thumb:

Oh meis wat een streken weer en je vader die toch ook weet hoe ze is en ondanks dat meegaat in haar gemanipuleer. Heel veel sterkte en jij kan dit zeker en al helemaal met zo n goede partner naast je. En je blijft er top uitzien, mt 34/ 36 kan toch nooit dik zijn trouwens.

Ja.. verdrietig. Maar hij heeft weinig keus, hij is afhankelijk, dus mag het hem niet kwalijk nemen.. maar neemt niet weg dat het me pijn doet.

Klopt hoor, ben ook niet dik, misschien dikker in vergelijking met mijn zomer shape, maar daarentegen ben ik maar 1.50cm hè. Maatje 36 op iemand van 1.75 is slanker dan op 1.50cm. Het is ook maar net hoe ik er mentaal voor sta, als ik me okay voel dan ben ik ook meer tevreden met mijn shape, voel ik me kut dan voel ik me automatisch ook een papz*k :P

Je shape is nog steeds heel goed hoor, maar ik herken je frustratie wel. Je kijkt altijd anders naar jezelf. Maar cijfers liegen niet, als je echt dik was zou je natuurlijk nooit maat 36 kunnen dragen. Gelukkig heb je @Punjab die je een objectieve spiegel kan voorhouden.

Thanks! Je ziet zelf toch de dingen die je liever niet ziet, ipv dat je de positieve dingen ziet.

En, het is natuurlijk ook wel zo, dat je moet aankomen om spiermassa te gainen, als dat is wat ik wil zal ik door de zure appel heen moeten bijten en geduld moeten hebben tot ik straks weer kan cutten, dan zou er weer een "beter" fysiek tevoorschijn moeten komen, dusja.. je kunt niet alles tegelijk hebben..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven