MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vetpercentage zegt helaas niks over definitie. Ik sta momenteel boven de 21 % en heb nog lijnen in mn benen, maar mn buik blijft op 16 nog vettig.
I beg to differ. Als je op 21% staat en je ziet wat lijnen, prima. Naarmate je droger wordt ga je je realiseren hoeveel lijnen er ineens bijkomen, en je gaat je realiseren hoe weinig lijnen je eigenlijk had voordat je droger werd. Ook zal het je verbazen hoeveel vet er nog af komt ook al vond je je benen nog zo droog. Vooral bij benen en kuiten is dit effect heel goed te zien.

dus je bent nog steeds een dikke? :grinny: dit vraag ik voor @vntl
ben niet zomaar een dikke.. ben DE dikke

I beg to differ. Als je op 21% staat en je ziet wat lijnen, prima. Naarmate je droger wordt ga je je realiseren hoeveel lijnen er ineens bijkomen, en je gaat je realiseren hoe weinig lijnen je eigenlijk had voordat je droger werd. Ook zal het je verbazen hoeveel vet er nog af komt ook al vond je je benen nog zo droog. Vooral bij benen en kuiten is dit effect heel goed te zien.
Oh dat zeker! heb niet voor niets de voorkeur om wat lager in mn vetpercentage te staan.. Vind het gewoon onwijs mooi om te zien

giphy.gif

@HillR zal je log niet verder vervuilen ;)

Ik heb ook "problemen" met mijn vetdistrubutie ik hou namelijk het meeste vet op mijn buik vast. Daar kom ik uit op 12mm terwijl op mijn armen borst en benen ik meer rond de 5mm zit :(
Ik moet dan ook echt kurkdroog staan om een mooie sixpack te hebben

Ik heb ook "problemen" met mijn vetdistrubutie ik hou namelijk het meeste vet op mijn buik vast. Daar kom ik uit op 12mm terwijl op mijn armen borst en benen ik meer rond de 5mm zit :(
Ik moet dan ook echt kurkdroog staan om een mooie sixpack te hebben
is geen probleem maar normaal...no worries plzz :)

zie sommige gasten on-line die meer vet op hun benen vasthouden of op hun rug. deze hebben een betere sixpack op 15% dan ik op 8%.

:( ik wil vet op me benen want dan zie ik er toch ripped uit op 15%.
waarschijnlijk zijn die dan erg diep gegaan of hebben meer abs getreend
ligt ook wel aan je lichaamstype, ik denk jij een endo bent net als ik

Laatst bewerkt:
zie sommige gasten on-line die meer vet op hun benen vasthouden of op hun rug. deze hebben een betere sixpack op 15% dan ik op 8%.

:( ik wil vet op me benen want dan zie ik er toch ripped uit op 15%.
Dat krijg je als je alleen borst, armen en abs traint en geen aandacht besteed aan rug of benen. Oftewel de meerderheid van elke gym. Hebben ze daar meer vet, of hebben ze daar minder spiermassa (in verhouding)?

Jullie vergeten dat de hoeveelheid spiermassa ook heel veel invloed heeft op hoe droog een spiergroep oogt. Natuurlijk is vetverdeling in je lichaam een belangrijk punt, maar deze verdeling wordt anders als daar veel of weinig spiermassa zit.

Iemands lengte is ook een ding. 10% vet op iemand van 1m65 ziet er heel anders uit dan 10% vet op iemand van 1m90.

Laatst bewerkt:
Dat krijg je als je alleen borst, armen en abs traint en geen aandacht besteed aan rug of benen. Oftewel de meerderheid van elke gym. Hebben ze daar meer vet, of hebben ze daar minder spiermassa (in verhouding)?

Jullie vergeten dat de hoeveelheid spiermassa ook heel veel invloed heeft op hoe droog een spiergroep oogt. Natuurlijk is vetverdeling in je lichaam een belangrijk punt, maar deze verdeling wordt anders als daar veel of weinig spiermassa zit.

Iemands lengte is ook een ding. 10% vet op iemand van 1m65 ziet er heel anders uit dan 10% vet op iemand van 1m90.
Dan heb ik ramgrote kuiten! Want daar staan het hele jaar de aders op..:roflol: Dat laatste blijf ik altijd enorm moeilijk te bevatten vinden, maar schijnt inderdaad zo te zijn. De verdeling ansich kan er ook voor zorgen dat 2 personen op 8% vet heel anders ogen qua look..

Dan heb ik ramgrote kuiten! Want daar staan het hele jaar de aders op..:roflol: Dat laatste blijf ik altijd enorm moeilijk te bevatten vinden, maar schijnt inderdaad zo te zijn. De verdeling ansich kan er ook voor zorgen dat 2 personen op 8% vet heel anders ogen qua look..
Is moeilijk in te beelden idd haha, maar in principe heeft iemand van 1m90 een groter "oppervlak" waarop die 10% verdeeld wordt. Met andere woorden: de meneer van 1m90 ziet er droger uit tegenover het jongetje van 1m65 ondanks dat ze allebei 10% staan.

Is moeilijk in te beelden idd haha, maar in principe heeft iemand van 1m90 een groter "oppervlak" waarop die 10% verdeeld wordt. Met andere woorden: de meneer van 1m90 ziet er droger uit tegenover het jongetje van 1m65 ondanks dat ze allebei 10% staan.
Maar 10% van 100kg is 10 kg en 10% van 65kg maar 6.5kg..

Dat is net zo'n brainfuck als wanneer ik beweer dat als je VVM (spiermassa in dit geval) stijgt, maar je verliest/verbrand geen vet, je vetpercentage in verhouding alsnog gedaald is :windup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.036
Daarom ben ik god***domme gewoon nog een dikkert met 1.50cm en vetpercentage van 16% :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.040
Ik geloof dat ik toch korter ben dan ik dacht:roflol:

Ik heb dat ook altijd :roflol:

true story :sad:

Awwyeah :cheer:

Haha hou gewoon op nu met je dik.

Gekkigheid natuurlijk, al ben ik op dit moment iets dikker dan een week geleden, aangezien ik vorige week koekjes moest halen voor het werk, en ik nu al dagenlang koeken eet, omdat niemand koeken wilde, en ik mezelf niet in bedwang kan houden :treuren:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven