MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Inderdaad vertrouw het proces. Lekker kweken en straks cutten en dan krijg je de resultaten.

Resultaten zijn er nu ook al :heart:

giphy.gif

Even een reactie op je eeuwig durende (zo lijkt het) gevecht om zelfbeschikking.

Hillr iedereen heeft een eigen agenda en soms kunnen meerdere agenda's gematcht worden.
Die van jou duidelijk niet en dat kunnen, willen of mogen de andere niet, of op zijn minst niet, uiten.
Dat je hier paniekaanvallen van krijgt dat snap ik helemaal want elke keer ga je toch weer aan jezelf twijfelen.
Houdt helder voor ogen, en kijk jezelf recht in de spiegel aan, jij bepaalt je leven en niemand anders.
Iedereen (inclusief ik) mag er wat van vinden. Het is maar of wat je ervan vind ook moet delen.
Soms moet je gewoon je muil houden en niets vinden en soms mag je gewoon zeggen, "ik steun je".

Hillr ik steun je, je doet het goed en komt voor jezelf op.
Twijfel geen seconde het is jouw leven en leef zoals jij dat wil. (hey mooie tekst voor je zong)
@Punjab staat achter je in al je stappen. Lekker doorgaan zoals je doet.

@HillR sterkte! Je komt er echt wel, je bent zo goed bezig! Helaas horen de momenten dat je het idee hebt 6 stappen terug te doen er ook bij.
Zoals de andere hier ook benoemen , fijn dat @Punjab er is om je te steunen.
Hopelijk hebben jullie ook samen momenten dat je even kan genieten zonder alle ellende.

Dikke knuffel!

En die shape .. damn girl je bent nog steeds hot!

wat betreft het dikker worden en voelen, I feeel ya. ik pas nu ook amper in m’n broek want de bulk is real :roflol: mn buik is nu ook een en al blubber dus wat dat betreft een hele verandering vergeleken met m’n cut. maar zoals je zelf zegt; om wat massa te creëren kan je nooit eeuwig in een cut blijven. volgende zomer ga jij er gewoon nóg beter uitzien als je ‘t nu gewoon volhoudt :D :peachy:
en gelukkig is t winter, dus we hoeven nu niet in croptops rond te lopen :roflol:

verder, sterkte met het mentale gedeelte :heart: her is echt heel lastig, ik snap je heel goed. vooral als ze contact blijven opnemen zal je blijven twijfelen, wat oneerlijk is want ze gunnen je geen rust om er gewoon zelf over na te denken. been there done that, mocht je behoefte hebben om erover te praten; schroom niet om een berichtje te sturen :kiss:

ik wil ook zomaar kunnen berichten zonder te hoeven aan te kloppen:(

• Haha
Waarderingen: Vonk
Arme stakker :roflol:

die kots-emoticon-reactie zou wel handig zijn geweest nu

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.072
Even een reactie op je eeuwig durende (zo lijkt het) gevecht om zelfbeschikking.

Hillr iedereen heeft een eigen agenda en soms kunnen meerdere agenda's gematcht worden.
Die van jou duidelijk niet en dat kunnen, willen of mogen de andere niet, of op zijn minst niet, uiten.
Dat je hier paniekaanvallen van krijgt dat snap ik helemaal want elke keer ga je toch weer aan jezelf twijfelen.
Houdt helder voor ogen, en kijk jezelf recht in de spiegel aan, jij bepaalt je leven en niemand anders.
Iedereen (inclusief ik) mag er wat van vinden. Het is maar of wat je ervan vind ook moet delen.
Soms moet je gewoon je muil houden en niets vinden en soms mag je gewoon zeggen, "ik steun je".

Hillr ik steun je, je doet het goed en komt voor jezelf op.
Twijfel geen seconde het is jouw leven en leef zoals jij dat wil. (hey mooie tekst voor je zong)
@Punjab staat achter je in al je stappen. Lekker doorgaan zoals je doet.

Dankjewel Ron, je hebt gelijk.

Het is zo'n strijd soms. Ik begrijp wel dat iedereen een eigen agenda heeft, maar waarom moet ik mijn agenda wel aanpassen? Dat is zo frustrerend, en niemand lijkt dat te snappen :roflol:

Bedankt voor je aardige woorden!!

@HillR sterkte! Je komt er echt wel, je bent zo goed bezig! Helaas horen de momenten dat je het idee hebt 6 stappen terug te doen er ook bij.
Zoals de andere hier ook benoemen , fijn dat @Punjab er is om je te steunen.
Hopelijk hebben jullie ook samen momenten dat je even kan genieten zonder alle ellende.

Dikke knuffel!

En die shape .. damn girl je bent nog steeds hot!

Merci girl! Het klinkt stom, maar ik zou er zo graag klaar mee zijn, ik weet wel dat het iets is dat voor altijd blijft, het gaat nooit over.. het is een situatie die nooit "klaar" is. Maar toch, kunnen mijn emoties gewoon niet optieven :roflol:

Vandaag gaat het overigens weer een stuk beter... dat gemoodswing... zucht.

Naast deze ellende geniet ik volop, ik zeg ook steeds tegen Pun, ik ben echt intens gelukkig, het enige kutte is deze situatie, maar verder.. We hebben wat dat betreft (volgens mij... :roflol: ) ook meer leuke en fijne momenten dan alleen dit gezeik hoor.

Zolang ze me met rust laten gaat het goed, maar zulke berichten van mijn vader en moeder hakken er dan zo hard in..

wat betreft het dikker worden en voelen, I feeel ya. ik pas nu ook amper in m’n broek want de bulk is real :roflol: mn buik is nu ook een en al blubber dus wat dat betreft een hele verandering vergeleken met m’n cut. maar zoals je zelf zegt; om wat massa te creëren kan je nooit eeuwig in een cut blijven. volgende zomer ga jij er gewoon nóg beter uitzien als je ‘t nu gewoon volhoudt :D :peachy:
en gelukkig is t winter, dus we hoeven nu niet in croptops rond te lopen :roflol:

verder, sterkte met het mentale gedeelte :heart: her is echt heel lastig, ik snap je heel goed. vooral als ze contact blijven opnemen zal je blijven twijfelen, wat oneerlijk is want ze gunnen je geen rust om er gewoon zelf over na te denken. been there done that, mocht je behoefte hebben om erover te praten; schroom niet om een berichtje te sturen :kiss:

Wat lief, dankjewel zeen :heart: Wat naar dat jij ook zulk iets hebt moeten ervaren, :sad: ik snap zo niet hoe mensen het over hun hart kunnen verkrijgen om met andermans gevoelens te spelen.

Bulken is stom he.. :sad: Ik heb deze week dus een carbloze week, en shiiiit ik heb gelijk geen honger meer! Voor het eerst sinds weken dat ik dus geen trek heb.. alleen maar omdat ik geen carbs eet, en dat al in één dag.

Ik ben gewoon gemaakt om te cutten, ik weet het zeker!

ik wil ook zomaar kunnen berichten zonder te hoeven aan te kloppen:(

:roflol:

Bericht jij je vriendin maar even :windup:

:roflol:

die kots-emoticon-reactie zou wel handig zijn geweest nu

Echt he!! Er waren best wat mensen enthousiast over, en ik vind het echt wel een grappige toevoeging.. maar daar denkt de leiding anders over :roflol:

Don't go there, it's a very touchy touchy subject amongst some of them :roflol:

giphy.gif

Haha, echt he :roflol:

die punjab is ook zo een goeie kerel he met zijn aardappel hoofd zou je niet zeggen maar irl is die maar een lief mannetje

Jij ook hoor :aai:

Wat is dit toch een k*tsituatie voor je zeg.
Hoe moeilijk kan het zijn om iemands wens te respecteren?
Vooral het feit dat men niet doorheeft dat zo blijven doorboven net een grotere kloof veroorzaakt, in plaats van ze op te lossen...

Shape is nog steeds on point hoor, ik zou er nog altijd een moord voor doen :D!

Kan maar 1 ding zeggen.. "hang in there!" Je doet het echt goed! Een mooi voorbeeld! :kiss: en ik ga dat boek ook maar eens lezen..

giphy.gif

Houd je taai Hill, je bent de besteee:heart:

Hou je taai Hill :heart:
Knap dat je dingen van je af weet te schrijven.
Knuffel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.077
Wat is dit toch een k*tsituatie voor je zeg.
Hoe moeilijk kan het zijn om iemands wens te respecteren?
Vooral het feit dat men niet doorheeft dat zo blijven doorboven net een grotere kloof veroorzaakt, in plaats van ze op te lossen...

Shape is nog steeds on point hoor, ik zou er nog altijd een moord voor doen :D!

Echt hè, dat heb ik ook in de email gezegd.. Juist door continu contact af te dwingen en om een kans te vragen wordt de kans dat je die überhaupt krijgt steeds kleiner.

Ik snap ook wel dat het voor hen moeilijk is, ik heb het contact verbroken tegen hun wens in, dusja, voor hen is het moeilijk om te gaan daar mee, net zoals het voor mij moeilijk om te gaan is met het feit dat ze continu contact zoeken.

Het is zo vervelend dat ze het zo ingewikkeld gemaakt heeft. Ik heb haar in augustus alleen gezegd dat ik geen zin had in de discussie die ze opvoerde, dus negeerde ik haar toen ze er wel over door bleef gaan, toen werd ze zo kwaad dat ze me overal begon te bellen, te appen, te mailen, onophoudelijk. En dan niet met lieve het spijt me berichtjes, nee, aangeven dat ik gebrainwashed ben, gestoord ben, dat ze bang is voor me wat er van me terecht moet komen, dat Pun niet goed voor me is, dat mijn leven zo helemaal kapot gaat. Zo erg dat ik op een gegeven moment paniekaanvallen kreeg bij alleen de gedachte aan dat ze weer zou bellen. Toen pas heb ik gezegd dat ik even geen contact wil, uit zelfbescherming. Toen heeft zij mij vervolgens overal geblokkeerd en verwijderd (facebook, whatsapp, familiegroep e.d.). Niet in één keer, nee de ene week op instagram, vervolgens enkele dagen later op netflix, een week later op facebook, . Waardoor je het gevoel krijgt dat ze continu met voorbedachte rade een actie uitvoert, om te kijken wat dat voor effect heeft op mij. En waardoor ze (onopvallend) ook steeds contact zoekt, althans mijn leven probeert te beïnvloeden door toedoen van haar.

Dus al met al hebben allll haar acties ervoor gezorgd dat we in deze situatie zitten. Zij heeft het met al haar gedoe steeds erger gemaakt, tot het punt dat ik echt niet meer weet wat ik er mee aan moet.

Want het voelt alsof ik dit moet fixen, alsof het allemaal mijn schuld is, maar zij is degene die de situatie zo heeft bemoeilijkt, als zij niet zo de heks had uitgehangen was het waarschijnlijk nooit zo heftig verlopen. Terwijl zij nu de sneue uithangt die het allemaal maar is aangedaan. Maarja, moet ik dan voor de hele familie een tijdlijn met al haar kutacties opschrijven? Want ze hebben er geen weet van, zij weten alleen dat Hill opeens het contact verbroken heeft en dat mijn moeder zo verdrietig is :roflol:

Mehhhh, ik wijd weer veel te ver uit :roflol: woensdag is op één of andere manier altijd een moeilijke dag voor mij, ik heb geen flauw idee, maar dan is mijn emotionele gesteldheid altijd kut, komt denk ik omdat mijn moeder voornamelijk op woensdagen contact zoekt (omdat dat mijn vrije dag c.q. ov dag is en de kans dan groot is dat ik niet met Pun ben "die mijn dan niet kan beschermen" -- maar dit is waarschijnlijk alleen mijn interpretatie).

Kan maar 1 ding zeggen.. "hang in there!" Je doet het echt goed! Een mooi voorbeeld! :kiss: en ik ga dat boek ook maar eens lezen..

Dankjewel :D

Haha ik loop iedereen dat boek aan te raden :roflol: Ook mensen in de gym, gisteren kwam er ook nog iemand naar me toe, ohhh ik ben begonnen in dat boek! Wel heel confronterend hoor, best heftig!

Ik zou een omzetpercentage moeten gaan vragen :eyebrow:

giphy.gif

Houd je taai Hill, je bent de besteee:heart:

Lief chicky! Dankjewel :heart:

Hou je taai Hill :heart:
Knap dat je dingen van je af weet te schrijven.
Knuffel!

Thanks trotse pizza :heart: lief!

UPDATE

We zijn gisteren zowaar naar de gym geweest. :cheer: dat is mij al een tijdje niet gelukt op een doordeweekse avond :roflol:

Ik heb deze week een balansweek, waarbij ik carbcycle, en ik moet je zeggen, aan de ene kant is het heel chill, want ik heb overdag vrijwel geen honger, pas richting het avondeten dat ik echt trek krijg. Maar zonder carbs ben ik wel weer een heks zeg :roflol:

Ik erger me kapot aan alles en iedereen en ben ook niet heel gezellig :roflol:

In de auto, pffff, afgelopen maandag al anderhalf uur er over gedaan om thuis te komen vanwege een defecte vrachtwagen, file all over the place. Kansloze mensen op de weg die niet kunnen auto rijden. Pun die veel te sportief rijdt, waardoor ik continu het gevoel heb dat we hartstikke doodgaan, ik ben moe, ik wil slapen, maar we kijken ook een leuke documentaire (who killed little Gregory, hartverscheurend maar wel interessant.. aanrader!) ik wil graag weer cutten, maar ik wil ook spiermassa gainen, ik wil een kerstboom, maar we hebben al plannen op vrijdagavond en zaterdag, dus wanneer moet ik dan een boom kopen en versieren? Dinsdagavond OOK file vanwege weer een kapotte vrachtwagen, duurt lang. Kutautorijden. :treuren: Woensdagochtend langer blijven liggen, dus tijd te kort, moet ook nog eens met het OV, superkut. Laat ik ook nog de wheypot fl*kkeren, allemaal whey over de grond, gaan die stomme katten het opeten, moest ik ook nog snel dat opruimen, f**k ik moet ook mijn OV kaart nog opladen en ik ben al te laat, dus ik super snel lopen, kramp in mijn kuiten, spierpijn in mijn benen. maar ik heb het gered en ik zit inmiddels op mijn werk en realiseer mij nu dat ik mezelf niet ben als ik honger heb, dus geen snickers, maar koffie. :heart:

Komt ook altijd een beetje omdat de laatste maand van het jaar bijna is aangebroken, dan raak ik in de stress. Kerst was vroegah altijd een megastressvolle tijd, waarbij ik altijd het gevoel gehad heb dat ik allllllllles moest regelen om te zorgen dat het goed en fijn voor iedereen verloopt (was nooit een succes, kerst was bij ons thuis dramatisch met ruzie en ontevreden moeders). Dus ik ben nu al bezig met het plannen van alles rondom die dagen... super kansloos wel, het vreet energie en ik hoef niet eens wat te doen, want we vieren verder geen kerst.. :gek: we gaan alleen lekker eten / drinken bij schoonfamilie en verder hoef ik twee weken niets.. dus waarom ik me dan in mijn hoofd zo druk maak... ???

Dus, Welkom in mijn hoofd! Sorry @Punjab dat jij dat dan weer krijgt te verduren. Het ligt niet aan jou, maar aan mij :heart: Ik hou van je :kiss:

giphy.gif

TRAIN DINSDAG
Moest upperbody doen, maar wil ook bootygains, dus upperbodybootyday,

Plateloaded Legpress
50x80

Moest 'm bezethouden voor pun :eyebrow:

Plateloaded pulldown
5x15x40

Upperbody is nogsteeds ruk, heb nog steeeeeeeds last van mijn schouderblad links, heb het twee weken rust gegeven, didn't work, heb het de fysio laten behandelen didn't work, dus nu maar weer gewoon trainen en beetje doorzetten I guess, heb nu ook weer pijn met inademen, superirritant.

BOR SS RDL
4x15x20 / 4x12x20

Bulgarian splitsquats los SS Military press
4x8x20 / 4x8x20

Sideraises SS DB curl
1x8x6 / 1x8x6
2x8x7 / 2x8x6

Facepulls SS Glute pullthrough
1x12x23 / 1x10x50
1x8x27 / 1x10x54
1x8x27 / 1x10x59
-- / 1x10x64

Decline crunches / fitgirl standing side kick ofzo / BW squats, wide
4x10 / 4x10 / 4x10

Dat was 'm!

Ik ben weer lekker mijn vocht kwijt en ook mijn maag is minder opgezet door minder eten en carbloos en dan ben ik toch weer erg content met mijn fysiek, een balansweekje doet me goed, thanks @Punjab :heart:

Eigenlijk heb ik een hekel aan dat woord en komt het door Habiba dat ik daarmee in mijn hoofd zit, met haar balansdag :mad: Maar goed iedereen weet wat ermee bedoeld wordt natuurlijk, maar ik associeer die termen nog steeds met zogenaamde voedingsexperts :rolleyes:

No worries @feels f**k it :heart: Ik hou ook van jou, inclusief al je feels :kiss:

Sterk blijven lieverd. You can do this! Wat vocht wel niet met je fysiek kan doen he... Echt bizar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven