Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mn buik is nu ook een en al blubber dus wat dat betreft een hele verandering vergeleken met m’n cut. maar zoals je zelf zegt; om wat massa te creëren kan je nooit eeuwig in een cut blijven. volgende zomer ga jij er gewoon nóg beter uitzien als je ‘t nu gewoon volhoudt
her is echt heel lastig, ik snap je heel goed. vooral als ze contact blijven opnemen zal je blijven twijfelen, wat oneerlijk is want ze gunnen je geen rust om er gewoon zelf over na te denken. been there done that, mocht je behoefte hebben om erover te praten; schroom niet om een berichtje te sturen 
die kots-emoticon-reactie zou wel handig zijn geweest nu

Even een reactie op je eeuwig durende (zo lijkt het) gevecht om zelfbeschikking.
Hillr iedereen heeft een eigen agenda en soms kunnen meerdere agenda's gematcht worden.
Die van jou duidelijk niet en dat kunnen, willen of mogen de andere niet, of op zijn minst niet, uiten.
Dat je hier paniekaanvallen van krijgt dat snap ik helemaal want elke keer ga je toch weer aan jezelf twijfelen.
Houdt helder voor ogen, en kijk jezelf recht in de spiegel aan, jij bepaalt je leven en niemand anders.
Iedereen (inclusief ik) mag er wat van vinden. Het is maar of wat je ervan vind ook moet delen.
Soms moet je gewoon je muil houden en niets vinden en soms mag je gewoon zeggen, "ik steun je".
Hillr ik steun je, je doet het goed en komt voor jezelf op.
Twijfel geen seconde het is jouw leven en leef zoals jij dat wil. (hey mooie tekst voor je zong)
@Punjab staat achter je in al je stappen. Lekker doorgaan zoals je doet.
@HillR sterkte! Je komt er echt wel, je bent zo goed bezig! Helaas horen de momenten dat je het idee hebt 6 stappen terug te doen er ook bij.
Zoals de andere hier ook benoemen , fijn dat @Punjab er is om je te steunen.
Hopelijk hebben jullie ook samen momenten dat je even kan genieten zonder alle ellende.
Dikke knuffel!
En die shape .. damn girl je bent nog steeds hot!

) ook meer leuke en fijne momenten dan alleen dit gezeik hoor. wat betreft het dikker worden en voelen, I feeel ya. ik pas nu ook amper in m’n broek want de bulk is realmn buik is nu ook een en al blubber dus wat dat betreft een hele verandering vergeleken met m’n cut. maar zoals je zelf zegt; om wat massa te creëren kan je nooit eeuwig in een cut blijven. volgende zomer ga jij er gewoon nóg beter uitzien als je ‘t nu gewoon volhoudt
![]()
en gelukkig is t winter, dus we hoeven nu niet in croptops rond te lopen
verder, sterkte met het mentale gedeelteher is echt heel lastig, ik snap je heel goed. vooral als ze contact blijven opnemen zal je blijven twijfelen, wat oneerlijk is want ze gunnen je geen rust om er gewoon zelf over na te denken. been there done that, mocht je behoefte hebben om erover te praten; schroom niet om een berichtje te sturen
![]()
Wat naar dat jij ook zulk iets hebt moeten ervaren,
ik snap zo niet hoe mensen het over hun hart kunnen verkrijgen om met andermans gevoelens te spelen.
Ik heb deze week dus een carbloze week, en shiiiit ik heb gelijk geen honger meer! Voor het eerst sinds weken dat ik dus geen trek heb.. alleen maar omdat ik geen carbs eet, en dat al in één dag.ik wil ook zomaar kunnen berichten zonder te hoeven aan te kloppen![]()

die kots-emoticon-reactie zou wel handig zijn geweest nu

Don't go there, it's a very touchy touchy subject amongst some of them
![]()

die punjab is ook zo een goeie kerel he met zijn aardappel hoofd zou je niet zeggen maar irl is die maar een lief mannetje

!Wat is dit toch een k*tsituatie voor je zeg.
Hoe moeilijk kan het zijn om iemands wens te respecteren?
Vooral het feit dat men niet doorheeft dat zo blijven doorboven net een grotere kloof veroorzaakt, in plaats van ze op te lossen...
Shape is nog steeds on point hoor, ik zou er nog altijd een moord voor doen!

woensdag is op één of andere manier altijd een moeilijke dag voor mij, ik heb geen flauw idee, maar dan is mijn emotionele gesteldheid altijd kut, komt denk ik omdat mijn moeder voornamelijk op woensdagen contact zoekt (omdat dat mijn vrije dag c.q. ov dag is en de kans dan groot is dat ik niet met Pun ben "die mijn dan niet kan beschermen" -- maar dit is waarschijnlijk alleen mijn interpretatie).
Kan maar 1 ding zeggen.. "hang in there!" Je doet het echt goed! Een mooi voorbeeld!en ik ga dat boek ook maar eens lezen..

Ook mensen in de gym, gisteren kwam er ook nog iemand naar me toe, ohhh ik ben begonnen in dat boek! Wel heel confronterend hoor, best heftig!

Hou je taai Hill
Knap dat je dingen van je af weet te schrijven.
Knuffel!
lief!
dat is mij al een tijdje niet gelukt op een doordeweekse avond 

Woensdagochtend langer blijven liggen, dus tijd te kort, moet ook nog eens met het OV, superkut. Laat ik ook nog de wheypot fl*kkeren, allemaal whey over de grond, gaan die stomme katten het opeten, moest ik ook nog snel dat opruimen, f**k ik moet ook mijn OV kaart nog opladen en ik ben al te laat, dus ik super snel lopen, kramp in mijn kuiten, spierpijn in mijn benen. maar ik heb het gered en ik zit inmiddels op mijn werk en realiseer mij nu dat ik mezelf niet ben als ik honger heb, dus geen snickers, maar koffie. 
we gaan alleen lekker eten / drinken bij schoonfamilie en verder hoef ik twee weken niets.. dus waarom ik me dan in mijn hoofd zo druk maak... 
Ik hou van je 

Maar goed iedereen weet wat ermee bedoeld wordt natuurlijk, maar ik associeer die termen nog steeds met zogenaamde voedingsexperts 
Ik hou ook van jou, inclusief al je feels