- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Dat laatste vraagt veel negatieve energie maar het is wel de manier hoe ik ben losgekomen. Gewoon onbeschoft eerlijk zijn en niet weglopen voor de confrontatie. Ook je vader aanspreken op zijn zwijgen en niet de hand boven het hoofd houden. Als ik alles goed heb gelezen dan is hij een deel van het probleem.Hillr ik lees veel narigheid waar jij een einde aan wil maken, maar ik lees ook dat je zaken open laat.Het is zo vervelend dat ze het zo ingewikkeld gemaakt heeft. Ik heb haar in augustus alleen gezegd dat ik geen zin had in de discussie die ze opvoerde, dus negeerde ik haar toen ze er wel over door bleef gaan, toen werd ze zo kwaad dat ze me overal begon te bellen, te appen, te mailen, onophoudelijk. En dan niet met lieve het spijt me berichtjes, nee, aangeven dat ik gebrainwashed ben, gestoord ben, dat ze bang is voor me wat er van me terecht moet komen, dat Pun niet goed voor me is, dat mijn leven zo helemaal kapot gaat. Zo erg dat ik op een gegeven moment paniekaanvallen kreeg bij alleen de gedachte aan dat ze weer zou bellen. Toen pas heb ik gezegd dat ik even geen contact wil, uit zelfbescherming. Toen heeft zij mij vervolgens overal geblokkeerd en verwijderd (facebook, whatsapp, familiegroep e.d.). Niet in één keer, nee de ene week op instagram, vervolgens enkele dagen later op netflix, een week later op facebook, . Waardoor je het gevoel krijgt dat ze continu met voorbedachte rade een actie uitvoert, om te kijken wat dat voor effect heeft op mij. En waardoor ze (onopvallend) ook steeds contact zoekt, althans mijn leven probeert te beïnvloeden door toedoen van haar.
Dus al met al hebben allll haar acties ervoor gezorgd dat we in deze situatie zitten. Zij heeft het met al haar gedoe steeds erger gemaakt, tot het punt dat ik echt niet meer weet wat ik er mee aan moet.
Want het voelt alsof ik dit moet fixen, alsof het allemaal mijn schuld is, maar zij is degene die de situatie zo heeft bemoeilijkt, als zij niet zo de heks had uitgehangen was het waarschijnlijk nooit zo heftig verlopen. Terwijl zij nu de sneue uithangt die het allemaal maar is aangedaan. Maarja, moet ik dan voor de hele familie een tijdlijn met al haar kutacties opschrijven? Want ze hebben er geen weet van, zij weten alleen dat Hill opeens het contact verbroken heeft en dat mijn moeder zo verdrietig is
Mehhhh, ik wijd weer veel te ver uitwoensdag is op één of andere manier altijd een moeilijke dag voor mij, ik heb geen flauw idee, maar dan is mijn emotionele gesteldheid altijd kut, komt denk ik omdat mijn moeder voornamelijk op woensdagen contact zoekt (omdat dat mijn vrije dag c.q. ov dag is en de kans dan groot is dat ik niet met Pun ben "die mijn dan niet kan beschermen" -- maar dit is waarschijnlijk alleen mijn interpretatie).

Eigenlijk heb ik een hekel aan dat woord en komt het door Habiba dat ik daarmee in mijn hoofd zit, met haar balansdagMaar goed iedereen weet wat ermee bedoeld wordt natuurlijk, maar ik associeer die termen nog steeds met zogenaamde voedingsexperts
No worries @feels f**k itIk hou ook van jou, inclusief al je feels
![]()
Sterk blijven lieverd. You can do this! Wat vocht wel niet met je fysiek kan doen he... Echt bizar!

Hey @HillR , eigenlijk zou je tegen je ma moeten zeggen: Talk to the hand, 'cause the head ain't listening anymore !!
Sterkte![]()
Ik lees hier nu al een tijdje mee over je moeder @HillR , vervelende situatie.
Ik heb (jammer genoeg) wat soortgelijks meegemaakt en de ervaring leert me dat het niet gaat ophouden. Je moet het ook niet proberen te fixen of jezelf gaan proberen te verdedigen tegen anderen. Je gaat dat niet "winnen". Dat soort mensen zijn meesters in manipulatie en gaan daarin ook veel verder dan jij ooit zou durven gaan. Je kunt niet winnen van iemand die vals speelt en het eigen aandeel in het probleem niet wil zien.
Je kunt volgens mij twee dingen doen. Volledige radiostilte en nergens meer op in gaan (erg moeilijk, vooral als de ander constant aandacht vraagt en de rest van de mensen op haar hand heeft), of keihard de confrontatie aan gaan.
No more mister nice guy (of in jouw geval misses nice woman). Dat laatste vraagt veel negatieve energie maar het is wel de manier hoe ik ben losgekomen. Gewoon onbeschoft eerlijk zijn en niet weglopen voor de confrontatie. Ook je vader aanspreken op zijn zwijgen en niet de hand boven het hoofd houden. Als ik alles goed heb gelezen dan is hij een deel van het probleem.
Dit laatste is vooral effectief als ze in de gaten krijgen dat je niet wegloopt voor een scene, ook niet in het bijzijn van anderen zoals familie. Ze kunnen dan de schone schijn niet meer ophouden en langzaam zal het kaartenhuis in elkaar zakken.
Of nummer twee iets voor je is ligt natuurlijk ook sterk aan je persoonlijke karakter. Soms moet je een vuurspuwende draak worden maar je moet het wel kunnen. Misschien samen met @Punjab?
Ik weet niet of je iets kunt met bovenstaande. Hoe dan ook veel sterkte met dit energie vretende gedoe meis.
bizar hè, dat je gedachten zo met je op de loop kunnen gaan.
Uiteindelijk wordt het echt beter! hoe slechter je in je vel zit, des te minder je kan hebben.
Dan lijkt werkelijk alles tegen te zitten.
Hillr ik lees veel narigheid waar jij een einde aan wil maken, maar ik lees ook dat je zaken open laat.
Hoe erg ook je zal zelf alle lijnen moeten doorknippen. En dat betekend met iedereen. Je moeder weet iedereen voor haar karretje te spannen.
Alle communicatie stoppen met iedereen die direct of indirect met haar in contact staan.
Alleen dan creëer je ruimte voor jezelf. En nog zal er bij jou altijd een radar openstaan "maar wat als".
Ik weet ook dat je niet iedereen wil blokkeren, maar nu even wel doen is het aller belangrijkste om rust te vinden en krijgen.
Je kan je zusje altijd een privé bericht zenden bv via de snap-app. Dat zij altijd welkom is maar nu even een half jaar niet.
Hillr bescherm jezelf en leef je leven.![]()
komt goed!

Kerst is wel een feest van een nieuw begin, een nieuwe start met Geloof, Hoop en Liefde![]()
![]()

2? Wij krijgen er maar eentjeKerst betekent gewoon 2 vrije dagen voor de ongelovigen onder ons![]()
.
.
Enige goede aan religie zijn de vrije dagen die erbij horen...@HillR zit je niet stiekem aan de tren? die mindfucks kan ik me ook nog goed herinneren.

Bij mij was religie de hoofdoorzaak. Niet de leukste periode uit mijn leven maar uiteindelijk is alles redelijk goed gekomen en accepteren ze me zoals ik ben. Daar ging wel een flinke lijdensweg aan vooraf.Thanks Race, wat rot dat jij ook zulk iets mee hebt moeten maken
Je slaat de spijker helemaal op zijn kop. Ik schipper nog tussen de twee dingen die je noemt. Al heb ik tijdens mijn laatste contact (email nav voicemail) echt onbeschoft hard gereageerd richting mijn ouders en zussen. Ik heb de waarheid gezegd, hoe ik mij voel en wat ik vind. Dat ik klaar ben met het kansloze toneelstuk wat wij al ons hele leven opvoeren en dat ik niet langer mee doe aan dit spelletje en dat ze mij inderdaad met rust moeten laten.
Ik ben geen vuurspuwende draak, ik ben wat dat betreft een vrij gevoelig mens en probeer ten alle tijden te vermijden om anderen te kwetsen, ook al is het de waarheid. Gelukkig heb ik in Pun een hele sterke naast mij en helpt hij me om steeds uit te vinden wat ik vind en wat ik ergens bij voel. Want eerlijk gezegd gaat het daar nog wel veel mis. Ik weet niet wat ik vind, ik weet niet wat ik voel, ik weet niet waar ik voor sta.
Maar daar kom ik wel achter, stapje voor stapje.
Het helpt ook niet echt dat we nu vlak voor de feestdagen staan. Die "verplichting" dat je dat in harmonie door moet brengen.. er is mijn hele leven geeist dat ik die dagen doorbreng met mijn familie (echt geëist, ik mocht niet iets anders doen, was ik dat van plan dan werd ik dmv emotionele manipulatie wel zover gebogen dat ik alsnog bij mijn familie zou zijn). Dat gevoel wat je daardoor bij jezelf creëert is niet 123 weg.
Ik zit al dagen in mijn maag met, moet ik ze een kerstkaart sturen? Doe ik het niet, waarom heb je geen kerstkaart gestuurd. Dus stuur ik dit jaar maar niemand een kaart, maar dan vraagt misschien iedereen wel waarom hebben we geen kaart, en om nou iedereen uit te leggen...
bizar hè, dat je gedachten zo met je op de loop kunnen gaan.
Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat mensen denken: waar maak je je in hemelsnaam druk om.
En daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk dat je dat krijgt van zo'n verknipte opvoeding![]()
2 wekenKerst betekent gewoon 2 vrije dagen voor de ongelovigen onder ons![]()

3 weken