Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey guys!! Sorry, ik kon m'n log niet meer vinden.. dacht dat dit "Het grote vuurwerk topic" was :haha:

Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad en lekker gegeten hebben!

Sinds 16/12 met de griep thuisgezeten, en dan niet gewoon een "griepje", maar echt 5 dagen lang koorts, hoesten, rillen, koud, warm, moe.. meer dood dan levend. Dus om die reden niet meer gelogd.. Ik heb niet veel bijzonders gedaan met de kerst, we zijn wel even bij familie geweest, wat gegeten en gedronken maar ook redelijk snel weer naar huis gegaan want ook Pun had de griep (ook al meed hij mij alsof ik de pest had toen ik ziek was, hij ontkwam er helaas niet aan) en die was met de kerst nog steeds een beetje koortsig. Vandaag voor hem de eerste dag dat hij weer een beetje okay is.

Anywaysss.. Zelf sinds afgelopen maandag weer enigszins fit genoeg om te gymmen, dus op de vroege ochtend braaf een fullbody gedaan. Vandaag benen getraind.

Frontsquats
1x10
1x8x20
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40

RDL
1x8x25
1x8x45
2x8x55

Hipthrusts
2x8x45
2x8x55

Kettlebellswings
3x8x16

Curtsy lunges
3x10x10

En toen zat het er al weer op. Morgen upperbody :D

Bulken vind ik trouwens nog steeds niet leuk, ik voel me dik :emo: Dus vooralsnog geen foto's, want hoe erg ik ook een fitgirlpose er uit probeer te persen, ik zie alleen maar een dik propje op de foto.

Eten gaat trouwens wel goed :roflol:

Verder nu ik vakantie heb weer cardio aan het oppakken, gisteren en vandaag 6km gewandeld.. kan ik dat er vanavond weer lekker aaneten drool:

Oh, voordeeltje van de griep is wel dat ik nu dus bijna twee weken gestopt ben met roken.. ik heb nog nooit zulke zere longen gehad als tijdens de griep, als ik moest hoesten dacht ik serieus dat ik dood ging. Dusja, dan kun je niet gaat zitten roken. Maar, wel een beetje bang nu dat mijn verbranding nu dus nog lager is, omdat ze zeggen dat roken dat enigszins versneld... Word ik nog dikker :windup: Omdat ik ziek was ook geen cravings naar roken gehad, of om roken te vervangen door bijv. te eten..

Het is overigens wel super saai, als je een wijntje of een malibutje drinkt, en dan niet rookt... dat is het enige "probleem" momenteel waar ik tegenaan loop :emo: Op dat moment wil ik echt wel heel graag een sigaretje.

Fijne avond!!!
Dan raad ik je aan om op die momenten even een dropje te nemen.

Laatst bewerkt:
Heeft het griep je toch een doel gehad:D:Dnee alle gekheid op een stokkie, ik heb ook een week thuis gezeten met griep:mad:
De enigste reden waarom niet ziek wil zijn, Is omdat ik dan niet kan trainen;)

En bulken heeft z’n voor en nadelen, ben zelf ook bezig, je moet maar zo denken, het
Heeft zijn plaats in alles.
Hoe lang gingje ook al weer bulken?

Goed om te horen dat je weer aan het trainen bent! Zo'n griepje is ook niet niks... Er schijnt weer een epidemie aan te komen, dus zorg maar goed voor jezelf en @Punjab :o

Wel goed dat je tijdelijk gestopt bent met roken. Wil je officieel stoppen of steek je er met oud en nieuw toch eentje op? :D

Goed om te horen dat je weer aan het trainen bent! Zo'n griepje is ook niet niks... Er schijnt weer een epidemie aan te komen, dus zorg maar goed voor jezelf en @Punjab :o

Wel goed dat je tijdelijk gestopt bent met roken. Wil je officieel stoppen of steek je er met oud en nieuw toch eentje op? :D

Is reeds een feit :eek:

Gelukkig waren we er als 1 van de eerste bij :flexbiceps:

upload_2018-12-29_17-55-28.png

upload_2018-12-29_17-55-47.png

Leuk grafiekje. Het overgrote deel is dus geen influenza, en nog geen griep epidemie, maar in week 42 en 51 was het aandeel influenza in de griepachtige klachten wel boven de 20%. Van welke website komt dit?

Stoppen met roken: de beste en belangrijkste beslissing die je kunt nemen voor je gezondheid. Misschien nog wel belangrijker dan regelmatig trainen. Ik schrok er eigenlijk wel van toen ik het las. Een fanatieke gym-rat die rookt. Zoiets verwacht je niet.

Heeft het griep je toch een doel gehad:D:Dnee alle gekheid op een stokkie, ik heb ook een week thuis gezeten met griep:mad:

En bulken heeft z’n voor en nadelen, ben zelf ook bezig, je moet maar zo denken, het
Goed Nederlands. :roflol::roflol:

Hey guys!! Sorry, ik kon m'n log niet meer vinden.. dacht dat dit "Het grote vuurwerk topic" was :haha:

Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad en lekker gegeten hebben!

Sinds 16/12 met de griep thuisgezeten, en dan niet gewoon een "griepje", maar echt 5 dagen lang koorts, hoesten, rillen, koud, warm, moe.. meer dood dan levend. Dus om die reden niet meer gelogd.. Ik heb niet veel bijzonders gedaan met de kerst, we zijn wel even bij familie geweest, wat gegeten en gedronken maar ook redelijk snel weer naar huis gegaan want ook Pun had de griep (ook al meed hij mij alsof ik de pest had toen ik ziek was, hij ontkwam er helaas niet aan) en die was met de kerst nog steeds een beetje koortsig. Vandaag voor hem de eerste dag dat hij weer een beetje okay is.

Anywaysss.. Zelf sinds afgelopen maandag weer enigszins fit genoeg om te gymmen, dus op de vroege ochtend braaf een fullbody gedaan. Vandaag benen getraind.

Frontsquats
1x10
1x8x20
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40

RDL
1x8x25
1x8x45
2x8x55

Hipthrusts
2x8x45
2x8x55

Kettlebellswings
3x8x16

Curtsy lunges
3x10x10

En toen zat het er al weer op. Morgen upperbody :D

Bulken vind ik trouwens nog steeds niet leuk, ik voel me dik :emo: Dus vooralsnog geen foto's, want hoe erg ik ook een fitgirlpose er uit probeer te persen, ik zie alleen maar een dik propje op de foto.

Eten gaat trouwens wel goed :roflol:

Verder nu ik vakantie heb weer cardio aan het oppakken, gisteren en vandaag 6km gewandeld.. kan ik dat er vanavond weer lekker aaneten drool:

Oh, voordeeltje van de griep is wel dat ik nu dus bijna twee weken gestopt ben met roken.. ik heb nog nooit zulke zere longen gehad als tijdens de griep, als ik moest hoesten dacht ik serieus dat ik dood ging. Dusja, dan kun je niet gaat zitten roken. Maar, wel een beetje bang nu dat mijn verbranding nu dus nog lager is, omdat ze zeggen dat roken dat enigszins versneld... Word ik nog dikker :windup: Omdat ik ziek was ook geen cravings naar roken gehad, of om roken te vervangen door bijv. te eten..

Het is overigens wel super saai, als je een wijntje of een malibutje drinkt, en dan niet rookt... dat is het enige "probleem" momenteel waar ik tegenaan loop :emo: Op dat moment wil ik echt wel heel graag een sigaretje.

Fijne avond!!!
Ik wist niet dat je rookte, ajajaj. :P:windup:
Volhouden hè, gewoon niet meer doen. Dat past helemaal niet bij zo'n sportief type zoals jij. :D:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
HAPPY NEW YEAR!!!!!!! :rocknana:

Ik wens jullie allen veel gains, liefde, geluk, gezondheid en alles wat je nog meer toegewenst wilt krijgen :kiss: :heart:

Zo, nu dat weer achter de rug is kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag!

Welkom terug! Goed om te lezen dat je de 'mannen-griep' hebt overleefd!

:roflol::roflol: the struggle is real!!

Echt hé... wat een ellende!

Je hebt gewoon een top figuurtje :) blijf ik bij en jaloers op :engel:

Volhouden met niet roken hoor!! Stop t bespaarde geld in een potje en bedenk iets wat je heel graag wil hebben oid. Is best leuk om te doen. :D

Thanks meis, je kijkt toch altijd op een andere manier naar jezelf dan anderen doen. Daar waar het voor de één meer dan goed genoeg is hoeft dat voor jezelf niet zo te zijn...

Ik heb het geld wat ik "bespaar" al 3x uitgegeven inmiddels en nog niet eens gespaard :roflol:

Het voordeel is dat je de griep dan maar hebt gehad .....
Tegenover bulken sta ik ook een beetje dubieus, je heb er niets aan om extra vet aan te zetten. Maar als je zwaarder kan trainen kan je wel weer een extra groeiprikkel krijgen.....

Goed moment om helemaal met roken te stoppen? :D

Ik ben zeker helemaal gestopt met roken, ik ben niet echt van het halve werk. :D

Het eten vind ik leuk aan bulken, maar pfoe... ik wil wel weer heel graag terug naar m'n zomershape...

Herkenbaar die momentjes dat je wilt gaan roken. Op den duur went het wel.
En wat betreft het aankomen dat valt best mee helemaal wanneer je sport en al op je eten let:kiss:

Fijn dat je iig weer wat beter voelt! :)

Thanks :kiss: Ik denk dat die momenten toch altijd wel een beetje blijven.. je hebt toch bepaalde herinneringen bij bepaalde handelingen / acties, waar een sigaret bij hoort.. Ik vrees nu al voor onze zomervakantie, duurt nog een half jaar.. maar het idee dat ik op vakantie een Mojito drink zonder sigaretje vind ik echt heel raar :roflol:

Dan raad ik je aan om op die momenten even een dropje te nemen.

Dankjewel Brutus, voor deze ontzettend waardevolle tip!

Heb je helemaal gelijk in... Ik ben gewoon meer gemaakt om gericht te cutten, en dan weer even een tijdje de teugels te laten vieren ipv nu ook echt te bulken. Zolang de gains maar naar de booty gaan, want daar doe ik het voor...

Ik ga bulken tot Pun zegt dat ik mag stoppen met bulken... :roflol:

Dank mop, hopelijk is het jou bespaard gebleven!

Ik ben officieel gestopt, ik durf het inmiddels wel te zeggen :P Ik wilde in het begin niet "verplicht" zijn om te stoppen met roken, want dan leg je er zo'n druk op en ben ik eerder geneigd weer te roken omdat "het iets is wat niet mag". Ik heb met Oud en Nieuw ook niet gerookt. :cheer: Ik ben nu officieel 18 dagen gestopt met roken... :D

Is reeds een feit :eek:

Gelukkig waren we er als 1 van de eerste bij :flexbiceps:

upload_2018-12-29_17-55-28.png

upload_2018-12-29_17-55-47.png

:heart:

Leuk grafiekje. Het overgrote deel is dus geen influenza, en nog geen griep epidemie, maar in week 42 en 51 was het aandeel influenza in de griepachtige klachten wel boven de 20%. Van welke website komt dit?

Weldegelijk een aarzelend startende Epidemie volgens het RIVM (daar komt de info ook vandaan) https://www.rivm.nl/griep/feiten-en-cijfers/stand-van-zaken-griep

Ik vind het helemaal mooi!

Stoppen met roken: de beste en belangrijkste beslissing die je kunt nemen voor je gezondheid. Misschien nog wel belangrijker dan regelmatig trainen. Ik schrok er eigenlijk wel van toen ik het las. Een fanatieke gym-rat die rookt. Zoiets verwacht je niet.

Klopt helemaal @ goede beslissing. Nadeel is wel dat ik ZOVEEL ruik nu... als ik met de hond wandel ruik ik OVERAL hondenpoep bijv. heel irritant :roflol: Sommige etenswaren smaken ook anders... Maargoed, alles voor een goed doel he.

Kan me voorstellen dat mensen het niet verwachten. Maar we zijn het hier allemaal wel eens dat ik sowieso niet echt aan de gemiddelde verwachting voldoe, toch? ;)

Ik heb vanaf mijn 16e al gerookt, en toen was ik nog geen gymrat. Toen ik begon met afvallen en sporten ben ik niet ook gestopt met roken.. Daarnaast sport ik voor het overgrote deel ook omdat ik mij daar goed bij voel en vanwege de fysieke veranderingen, niet zo zeer voor mijn gezondheid. Als ik het alleen daar voor zou doen was ik allang gestopt met sporten...

Goed Nederlands. :roflol::roflol:

Ik wist niet dat je rookte, ajajaj. :P:windup:
Volhouden hè, gewoon niet meer doen. Dat past helemaal niet bij zo'n sportief type zoals jij. :D:thumbs:

Brrr, ik word niet graag in een hokje gestopt. Dan begin ik gelijk weer met roken hoor.

Iemand moet de eerste zijn, toch? :p Gelukkig is het alweer bijna voorbij voor jullie!

:D Haha, exactly!

Verder weinig nieuws, wel gesport nog afgelopen week, maar omdat ik vrij had (nu weer op het werk) geen zin om te loggen omdat dit luie wezen dan eerst de laptop op moet starten of via mobiel moet doen (the horror). Heb tot nu toe ook elke dag een uur gewandeld met el doggo. Behalve nieuwjaarsdag en gisteren, want toen was ik nogal gaar, pfff... Oud&Nieuw was wel een mooi en gezellig feestje, wel jammer dat je dan een hele nacht mist qua slaap... :eyes:

Vandaag een dagje werken.... dus vandaar dat ik even dag kom zeggen!

Morgen weer gymmen en hopelijk zaterdag en zondag ook! Vanaf maandag gewoon weer dagelijks werken en ritme oppakken qua sporten.

:piggy:

Handig he een hond tijdens het cutten:P

Dus je gaat nu proberen definitief te stoppen met roken? Goed bezig!:hedbang:

• Like
Waarderingen: Vonk
Goed bezig met trainen! Je kan beter trainen en niet loggen dan andersom!

Waarschijnlijk tot zondag ;)

• Like
Waarderingen: Vonk

Jij ook!

Handig he een hond tijdens het cutten:P

Sowieso :D Voordeel is dat ik het gewoon echt heel leuk vindt om met de hond te wandelen.. :D

Dus je gaat nu proberen definitief te stoppen met roken? Goed bezig!:hedbang:

Ik ben al gestopt, hoef er geen moeite voor te doen, dus van dat proberen hoeft geen sprake te zijn. Het is gewoon zo zegmaar :P

Ze is al definitief gestopt :)
Een beslissing die ik alleen maar kan toejuichen, roken is vies :finger:

Verder wens ik je vooral het verkrijgen van die booty die je zo graag wil :D

Mwaaaaaaaaaa, ik vind het niet heel vies ... :eyebrow: Wel gewone sigaretten bah! Ik rookte dan ook lekkere menthol sigaretten.. Maar ik heb op het moment helemaal geen cravings. Zelfs met oud en nieuw geen enkel moment trek gehad in een sigaret..... this is going goooooood.

:roflol:

Goed bezig met trainen! Je kan beter trainen en niet loggen dan andersom!

Waarschijnlijk tot zondag ;)

Ja toch! Tot zondag! Gaat wat mij betreft gewoon door :D

Wilde je ook niet in een hokje plaatsen hoor. ;)
Super goed dat je bent gestopt. :thumbs: trainze weer en veel succes dit jaar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven