Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben persoonlijk voor aangewezen plekken om vuurwerk af te steken en vanuit de gemeente een mooie show van (sier)vuurwerk, zoals men doet in R'dam op de Erasmus o.i.d. Veel grote steden zoals London en Parijs doen dit ook en veel mensen genieten ervan. Ik ga niet zover dat ik het daadwerkelijk zou willen verbieden, maar als je zelf huisdieren hebt die doodsbang zijn (geworden) en opgeschoten jeugd te pas en te onpas vuurwerk (lees: bommen) afsteekt krijg je er een gruwelijke hekel aan. Loop eens door een park en let eens op de aanwezige vogels en andere dieren hoe die reageren als "men" nitraat bommen o.a. het water in gooit. Doodsbange dieren. Ik heb hulpverleners in de familie en wat die zien in de Decembermaand aan gewonde ogen, handen, en brandwonden is ongekend. Ik weet zeker dat de dierenambulance hetzelfde zou kunnen zeggen, Dan ga je het ook van een andere kant bekijken.
Is ook een stukje eigen verantwoordelijkheid , hoewel ik wel begrip voor je standpunt kan opbrengen

Is ook een stukje eigen verantwoordelijkheid , hoewel ik wel begrip voor je standpunt kan opbrengen
Ik wil jouw stukje plezier niet ontnemen, echt niet. Ik heb vroeger ook een hoop afgestoken. Al staat dat in schril contrast met wat ik nu zie en hoor. Overigens zijn 45% van de slachtoffers, omstanders. En de meesten vallen door illegaal vuurwerk. De meeste slachtoffers zijn tieners, en het brein van een tiener is niet voor 100% ontwikkelt dus in die zin is het ja eigen verantwoordelijkheid, maar ook die van de omgeving. Doe voorzichtig en koop desnoods een beschermende bril.

Ik ben persoonlijk voor aangewezen plekken om vuurwerk af te steken en vanuit de gemeente een mooie show van (sier)vuurwerk, zoals men doet in R'dam op de Erasmus o.i.d. Veel grote steden zoals London en Parijs doen dit ook en veel mensen genieten ervan. Ik ga niet zover dat ik het daadwerkelijk zou willen verbieden, maar als je zelf huisdieren hebt die doodsbang zijn (geworden) en opgeschoten jeugd te pas en te onpas vuurwerk (lees: bommen) afsteekt krijg je er een gruwelijke hekel aan. Loop eens door een park en let eens op de aanwezige vogels en andere dieren hoe die reageren als "men" nitraat bommen o.a. het water in gooit. Doodsbange dieren. Ik heb hulpverleners in de familie en wat die zien in de Decembermaand aan gewonde ogen, handen, en brandwonden is ongekend. Ik ga er gemakshalve vanuit dat de dierenambulance er ook over mee kan praten. Dan ga je het ook van een andere kant bekijken.
Het punt is dat het knalvuurwerk dat overlast veroorzaakt allang verboden is, want van een rotje schrikt niemand op. Het vuurwerk in Nederland knalvuurwerk in Nederland is overigens zo saai, dat het logisch is dat iedereen het uit het buitenland haalt.

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ik wil jouw stukje plezier niet ontnemen, echt niet. Ik heb vroeger ook een hoop afgestoken. Al staat dat in schril contrast met wat ik nu zie en hoor. Overigens zijn 45% van de slachtoffers, omstanders. En de meesten vallen door illegaal vuurwerk. De meeste slachtoffers zijn tieners, en het brein van een tiener is niet voor 100% ontwikkelt dus in die zin is het ja eigen verantwoordelijkheid, maar ook die van de omgeving. Doe voorzichtig en koop desnoods een beschermende bril.
kan niet zeggen dat ik het geheel met je oneens ben
Het punt is dat het knalvuurwerk dat overlast veroorzaakt allang verboden is, want van een rotje schrikt niemand op. Het vuurwerk in Nederland knalvuurwerk in Nederland is overigens zo saai, dat het logisch is dat iedereen het uit het buitenland haalt.
Nee nederland trekt wat dit betreft de regels volledig uit de lucht , europees zijn er klasse's verbonden aan het spul alleen nederland voegt daar nog een extra laag aan regelgeving aan toe , hoe kan klasse 2 verschillen binnen twee lidstaten . nederland heeft europees dit er door gedrukt in samenwerking met andere lidstaten .

Aldus een medewerker van defensie, die het kennelijk volstrekt logisch vindt dat men de wet en regelgeving niet respecteert. :p Stiekem toch geen granaten thuis eh? Knalvuurwerk is ook saai man. Je steekt het af en knal boem en het is over. Ben regelmatig getuige van vuurwerkshows tussen diverse landen die gehouden worden in o.a. MC, en dat is mooi en ook aantrekkelijk om naar te kijken.

ben ik bijna elk jaar aanwezig ben bevriend met een van hun gediplomeerde pyro's , leuk een kijkje achter de schermen ^^

Ik trouwens met mijn grote bek hier :P. Wilde beginnen met squatten, stond iemand vet lang Shoulder Presses in het squatrack te doen (met pussygewichten :roflol:). Maar ik heb netjes gewacht.

Aldus een medewerker van defensie, die het kennelijk volstrekt logisch vindt dat men de wet en regelgeving niet respecteert. :p Stiekem toch geen granaten thuis eh? Knalvuurwerk is ook saai man. Je steekt het af en knal boem en het is over. Ben regelmatig getuige van vuurwerkshows tussen diverse landen die gehouden worden in o.a. MC, en dat is mooi en ook aantrekkelijk om naar te kijken.

Ik heb al jaren geen vuurwerk meer gekocht, maar ik ben ook jong geweest. Als jochie keek ik altijd uit naar O&N. Niet alleen knalvuurwerk overigens, ik lontte ook hele siervuurwerkprojecten door. Nu vier ik de jaarwisseling niet eens meer. Ben het zeker met eens dat die shows prachtig zijn om te zien en jezelf ook nog eens niet direct geld kosten (indirect natuurlijk wel). Toch vond ik een lawinepijl aan een lantaarnpaal of een nitraatmat ook altijd wel lachen.

ben ik bijna elk jaar aanwezig ben bevriend met een van hun gediplomeerde pyro's , leuk een kijkje achter de schermen ^^

Dat is nice. Zena heeft ook nog eens een van de betere lijnen.

Ik trouwens met mijn grote bek hier :P. Wilde beginnen met squatten, stond iemand vet lang Shoulder Presses in het squatrack te doen (met pussygewichten :roflol:). Maar ik heb netjes gewacht.

Ik heb al jaren geen vuurwerk meer gekocht, maar ik ben ook jong geweest. Als jochie keek ik altijd uit naar O&N. Niet alleen knalvuurwerk overigens, ik lontte ook hele siervuurwerkprojecten door. Nu vier ik de jaarwisseling niet eens meer. Ben het zeker met eens dat die shows prachtig zijn om te zien en jezelf ook nog eens niet direct geld kosten (indirect natuurlijk wel). Toch vond ik een lawinepijl aan een lantaarnpaal of een nitraatmat ook altijd wel lachen.

Ja ja, lachen inderdaad.... Jaren later eet hij nog altijd uitsluitend door één rietje...……...

mijn excuses @HillR heb net pas door dat we jouw log aan het vervuilen zijn

Ik ben persoonlijk voor aangewezen plekken om vuurwerk af te steken en vanuit de gemeente een mooie show van (sier)vuurwerk, zoals men doet in R'dam op de Erasmus o.i.d. Veel grote steden zoals London en Parijs doen dit ook en veel mensen genieten ervan. Ik ga niet zover dat ik het daadwerkelijk zou willen verbieden, maar als je zelf huisdieren hebt die doodsbang zijn (geworden) en opgeschoten jeugd te pas en te onpas vuurwerk (lees: bommen) afsteekt krijg je er een gruwelijke hekel aan. Loop eens door een park en let eens op de aanwezige vogels en andere dieren hoe die reageren als "men" nitraat bommen o.a. het water in gooit. Doodsbange dieren. Ik heb hulpverleners in de familie en wat die zien in de Decembermaand aan gewonde ogen, handen, en brandwonden is ongekend. Ik ga er gemakshalve vanuit dat de dierenambulance er ook over mee kan praten. Dan ga je het ook van een andere kant bekijken.

Vuurwerkshows zijn indirect veel gevaarlijker dan consumenten vuurwerk....

Niet omdat er ongelukkig gebeuren met vuurwerk, maar omdat mensen er naar toe moeten gaan.

Er vallen elk jaar op oudjaarsavond 30x zoveel zwaargewonden en doden in het verkeer dan met vuurwerk. Het grootste deel daarvan door alcohol.

Wat je nu als suggestie hebt is dat je een situatie creert waarin op een avond waarop bijna iedereen alcohol drinkt mensen en stuk weg van huis moeten reizen om bij een show te komen.

Je hebt dan dus door het hele land, rond de zelfde tijd, in het donker, miljoenen mensen in het verkeer, onder de invloed van alcohol en slaapgebrek.
Top plan.

Ik drurf te wedden dat als we een landelijk vuurwerkverbod krijgen maar wel vuurwerkshows, dat er nog veel meer extra doden en zwaargewonden vallen in het verkeer dan je voorkomt met het vuurwerk verbod.

Laatst bewerkt:
LOWERBODY

Mijn zware lowerbody stond op het programma.. Hoewel ik er best zin in had kon de autist in mij niet copen met het feit dat er twee dudes de plateloaded legpress aan het gebruiken waren en op mijn vraag of ze nog lang bezig waren met "ja" antwoorden. Verder ook niks he. Gewoon ja. Oh okay.

Gingen ze zitten reppen met 100kg (pussies). Dus ben ik afgedropen naar de legpress machine. Best wel triest dat ik dan gelijk al geen zin meer heb... omdat het niet zo gaat hoe ik het in mijn hoofd had. :twitch:

Legpress machine
1x15x39
1x10x53
1x10x73
1x0x100 :roflol:
1x8x91 dropset -> 1x8x ?? -> 1x6 (huilen :treuren: the burn :( )

Cable kickback
1x10x9
2x8x18

One legged deadlift
3x8x16

Weinig balans vandaag, meerdere keren opnieuw moeten beginnen omdat ik weer omviel. Vooral links ging dramatisch.

Deadlift
1x5x70

Hehehe, een of andere pauper had zijn bar met gewichten niet opgeruimd, dus even gauw een setje gedaan.

Single leg lunges smithmachine
1x8x6,3
3x8x16,3

Met deze oefening ga ik echt kapot... ik vind dit zo ontzettend zwaar..

Step ups
3x8

Quadruped hip extensions
3x10

Decline crunches
3x8

One leg pushdown on assisted pullup machine
1x8x36
2x8x41

And done.... :D

Zware training maar erg voldaan.

Pun eiste dat ik bijgevoegde foto in mijn log plaatste, dus bij deze :wave2:

Je laatste echte update is al weer 13 dagen geleden, op 14 december. What's up?

• Topic Starter Topic Starter
Hey guys!! Sorry, ik kon m'n log niet meer vinden.. dacht dat dit "Het grote vuurwerk topic" was :haha:

Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad en lekker gegeten hebben!

Sinds 16/12 met de griep thuisgezeten, en dan niet gewoon een "griepje", maar echt 5 dagen lang koorts, hoesten, rillen, koud, warm, moe.. meer dood dan levend. Dus om die reden niet meer gelogd.. Ik heb niet veel bijzonders gedaan met de kerst, we zijn wel even bij familie geweest, wat gegeten en gedronken maar ook redelijk snel weer naar huis gegaan want ook Pun had de griep (ook al meed hij mij alsof ik de pest had toen ik ziek was, hij ontkwam er helaas niet aan) en die was met de kerst nog steeds een beetje koortsig. Vandaag voor hem de eerste dag dat hij weer een beetje okay is.

Anywaysss.. Zelf sinds afgelopen maandag weer enigszins fit genoeg om te gymmen, dus op de vroege ochtend braaf een fullbody gedaan. Vandaag benen getraind.

Frontsquats
1x10
1x8x20
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40

RDL
1x8x25
1x8x45
2x8x55

Hipthrusts
2x8x45
2x8x55

Kettlebellswings
3x8x16

Curtsy lunges
3x10x10

En toen zat het er al weer op. Morgen upperbody :D

Bulken vind ik trouwens nog steeds niet leuk, ik voel me dik :emo: Dus vooralsnog geen foto's, want hoe erg ik ook een fitgirlpose er uit probeer te persen, ik zie alleen maar een dik propje op de foto.

Eten gaat trouwens wel goed :roflol:

Verder nu ik vakantie heb weer cardio aan het oppakken, gisteren en vandaag 6km gewandeld.. kan ik dat er vanavond weer lekker aaneten drool:

Oh, voordeeltje van de griep is wel dat ik nu dus bijna twee weken gestopt ben met roken.. ik heb nog nooit zulke zere longen gehad als tijdens de griep, als ik moest hoesten dacht ik serieus dat ik dood ging. Dusja, dan kun je niet gaat zitten roken. Maar, wel een beetje bang nu dat mijn verbranding nu dus nog lager is, omdat ze zeggen dat roken dat enigszins versneld... Word ik nog dikker :windup: Omdat ik ziek was ook geen cravings naar roken gehad, of om roken te vervangen door bijv. te eten..

Het is overigens wel super saai, als je een wijntje of een malibutje drinkt, en dan niet rookt... dat is het enige "probleem" momenteel waar ik tegenaan loop :emo: Op dat moment wil ik echt wel heel graag een sigaretje.

Fijne avond!!!

Anywaysss.. Zelf sinds afgelopen maandag weer enigszins fit genoeg om te gymmen, dus op de vroege ochtend braaf een fullbody gedaan. Vandaag benen getraind.
Welkom terug! Goed om te lezen dat je de 'mannen-griep' hebt overleefd!

Bulken vind ik trouwens nog steeds niet leuk, ik voel me dik :emo: Dus vooralsnog geen foto's, want hoe erg ik ook een fitgirlpose er uit probeer te persen, ik zie alleen maar een dik propje op de foto.

Eten gaat trouwens wel goed :roflol:
:roflol::roflol: the struggle is real!!

Je hebt gewoon een top figuurtje :) blijf ik bij en jaloers op :engel:

Volhouden met niet roken hoor!! Stop t bespaarde geld in een potje en bedenk iets wat je heel graag wil hebben oid. Is best leuk om te doen. :D

Het voordeel is dat je de griep dan maar hebt gehad .....
Tegenover bulken sta ik ook een beetje dubieus, je heb er niets aan om extra vet aan te zetten. Maar als je zwaarder kan trainen kan je wel weer een extra groeiprikkel krijgen.....

Goed moment om helemaal met roken te stoppen? :D

Herkenbaar die momentjes dat je wilt gaan roken. Op den duur went het wel.
En wat betreft het aankomen dat valt best mee helemaal wanneer je sport en al op je eten let:kiss:

Fijn dat je iig weer wat beter voelt! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven