Hey guys!! Sorry, ik kon m'n log niet meer vinden.. dacht dat dit "Het grote vuurwerk topic" was
Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad en lekker gegeten hebben!
Sinds 16/12 met de griep thuisgezeten, en dan niet gewoon een "griepje", maar echt 5 dagen lang koorts, hoesten, rillen, koud, warm, moe.. meer dood dan levend. Dus om die reden niet meer gelogd.. Ik heb niet veel bijzonders gedaan met de kerst, we zijn wel even bij familie geweest, wat gegeten en gedronken maar ook redelijk snel weer naar huis gegaan want ook Pun had de griep (ook al meed hij mij alsof ik de pest had toen ik ziek was, hij ontkwam er helaas niet aan) en die was met de kerst nog steeds een beetje koortsig. Vandaag voor hem de eerste dag dat hij weer een beetje okay is.
Anywaysss.. Zelf sinds afgelopen maandag weer enigszins fit genoeg om te gymmen, dus op de vroege ochtend braaf een fullbody gedaan. Vandaag benen getraind.
Frontsquats
1x10
1x8x20
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40
RDL
1x8x25
1x8x45
2x8x55
Hipthrusts
2x8x45
2x8x55
Kettlebellswings
3x8x16
Curtsy lunges
3x10x10
En toen zat het er al weer op. Morgen upperbody
Bulken vind ik trouwens nog steeds niet leuk, ik voel me dik

Dus vooralsnog geen foto's, want hoe erg ik ook een fitgirlpose er uit probeer te persen, ik zie alleen maar een dik propje op de foto.
Eten gaat trouwens wel goed
Verder nu ik vakantie heb weer cardio aan het oppakken, gisteren en vandaag 6km gewandeld.. kan ik dat er vanavond weer lekker aaneten
Oh, voordeeltje van de griep is wel dat ik nu dus bijna twee weken gestopt ben met roken.. ik heb nog nooit zulke zere longen gehad als tijdens de griep, als ik moest hoesten dacht ik serieus dat ik dood ging. Dusja, dan kun je niet gaat zitten roken. Maar, wel een beetje bang nu dat mijn verbranding nu dus nog lager is, omdat ze zeggen dat roken dat enigszins versneld... Word ik nog dikker

Omdat ik ziek was ook geen cravings naar roken gehad, of om roken te vervangen door bijv. te eten..
Het is overigens wel super saai, als je een wijntje of een malibutje drinkt, en dan niet rookt... dat is het enige "probleem" momenteel waar ik tegenaan loop

Op dat moment wil ik echt wel heel graag een sigaretje.
Fijne avond!!!