Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weekje minicut en de feestkilo's zijn er weer af toch.

Er kan nog meer gebulkt worden! Rollen door de gym deed ze nog niet

Succes met cutten. :thumbs:
Sterke Leg Press zeg, t*ring!

Suc6 met cutten!

Waar wil je ongeveer naar toe?

• Topic Starter Topic Starter
Nu al? :scratch: Ga je op vakantie binnenkort?

Hihi, over 5 maanden... telt dat als binnenkort?

Ik vind dat bulken gewoon niet zo leuk... Ik zit lang zo lekker niet in mijn vel, voel me dik, opgezet en heb merendeel van de dag een bolle buik. Tel daar de feestdagen (elke dag sinds mijn vakantie 14 dagen geleden :P ) bij op en ik voel me een klein varken.

Ik sport en let juist op mijn voeding omdat ik me goed wil voelen... dit werkt zo niet..

Met kerst en oud op nieuw wordt het bulkproces altijd met factor 5 versneld. Wist je dat niet?

:roflol:

Echt he.... pffffff.

Ik maak het ieder jaar opnieuw mee :p

Weekje minicut en de feestkilo's zijn er weer af toch.

Zou het? Misschien dat ik na een weekje cutten me al weer beter voel en rustig op onderhoud ga ofzo.. maar misschien ga ik ook wel keihard shredden...

Ja toch... :P

Er kan nog meer gebulkt worden! Rollen door de gym deed ze nog niet

Ik vind het gewoon niet leuk, al dat vocht overal, broeken die strak zitten, als ik mijn sokken uit doe heb ik nog sokken aan...

Succes met cutten. :thumbs:
Sterke Leg Press zeg, t*ring!

Thanks! :D

Suc6 met cutten!

Waar wil je ongeveer naar toe?

Is naar de contest shape realistisch? :P haha. Geen duidelijk doel, maar in ieder geval wil ik weer wat abs en lijnen zien.. Nu zal het grotendeels vocht zijn waardoor ik niks zie.. maar ik vind bulken dus gewoon echt niet leuk heb ik ondervonden.

Heus, het meer keuze hebben in eten is geweldig.. maar het feit dat ik me continu een papz*k voel niet..

Hehe snap ik helemaal. Ik wil weer richting de shape van maart 2018. Zo zonde dat ik dat niet lang genoeg heb kunnen onderhouden. De eerste maanden ging dat prima, alleen daarna:p

Ik voel mij daar veel lekkerder bij en dat is ook uiteindelijk waar je het voor doet!

Ik vind dat bulken gewoon niet zo leuk... Ik zit lang zo lekker niet in mijn vel, voel me dik, opgezet en heb merendeel van de dag een bolle buik. Tel daar de feestdagen (elke dag sinds mijn vakantie 14 dagen geleden :P ) bij op en ik voel me een klein varken.

Ik sport en let juist op mijn voeding omdat ik me goed wil voelen... dit werkt zo niet..
Het doel van bulken zou moeten zijn dat je extra kracht en energie hebt om zwaarder te trainen en extra gains te maken. En dan zie je er wat minder scherp uit :p Maar ik snap je helemaal hoor, ik ga ook niet vol bulken, dus dan maar minder gains maken ....

I feel your pain... Heb ook het bulken geprobeerd en licht opgebouwd naar 1700kcal, maar het voelt ook niet lekker.
Eten is leuk natuurlijk, maar niet als je er achteraf in het algemeen een slecht gevoel aan overhoudt.
Lekker doen waar je zin in hebt, en gewoon af en toe eens cheaten :)

Succes met cutten!

Nou dan kun je nu wel je eind bulk/ begin cut foto plaatsen :D:D:D:D

Willen jullie stoppen mijn topic te vervuilen met al dit gehijg. Ik heb verdorie niet eens een foto geplaatst! :dunno:

TRAINING ZONDAG

Plateloaded legpress

1x10x80
1x8x120
1x8x160
1x8x200
1x8x240

Hipthrusts
1x8x45
1x8x55
1x8x65

Bulgarian splitsquat
3x8

Cable kickback
2x8x9
1x8x14

One legged deadlift
3x8x8

Glute kickback
3x10

Lying legraises
3x10

Hyper extensions
3x10

Sideraises
3x8x6

Uprightrow ss Military press SS bb curl
3x10x10

:lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter:

En jongens en meisjes.. een verrassing voor jullie allemaal! Het bulkingseason is voorbij! :emo:

Ik ga vanaf vandaag weer cutten!

@HillR zijn gewoon astma lijers :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven