- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Met kerst en oud op nieuw wordt het bulkproces altijd met factor 5 versneld. Wist je dat niet?
Ik maak het ieder jaar opnieuw mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met kerst en oud op nieuw wordt het bulkproces altijd met factor 5 versneld. Wist je dat niet?

Dat wordt hoog tijd!

) bij op en ik voel me een klein varken. Met kerst en oud op nieuw wordt het bulkproces altijd met factor 5 versneld. Wist je dat niet?

Weekje minicut en de feestkilo's zijn er weer af toch.
Er kan nog meer gebulkt worden! Rollen door de gym deed ze nog niet

haha. Geen duidelijk doel, maar in ieder geval wil ik weer wat abs en lijnen zien.. Nu zal het grotendeels vocht zijn waardoor ik niks zie.. maar ik vind bulken dus gewoon echt niet leuk heb ik ondervonden.Het doel van bulken zou moeten zijn dat je extra kracht en energie hebt om zwaarder te trainen en extra gains te maken. En dan zie je er wat minder scherp uitIk vind dat bulken gewoon niet zo leuk... Ik zit lang zo lekker niet in mijn vel, voel me dik, opgezet en heb merendeel van de dag een bolle buik. Tel daar de feestdagen (elke dag sinds mijn vakantie 14 dagen geleden) bij op en ik voel me een klein varken.
Ik sport en let juist op mijn voeding omdat ik me goed wil voelen... dit werkt zo niet..
Maar ik snap je helemaal hoor, ik ga ook niet vol bulken, dus dan maar minder gains maken ....NIET WEER BERT!
Ik krijg steeds meer medelijden met iedereen met een mini-metabolisme waarbij een bulk al begint op 1500 KCal.I feel your pain... Heb ook het bulken geprobeerd en licht opgebouwd naar 1700kcal, maar het voelt ook niet lekker
Heerlijk dit!En jongens en meisjes.. een verrassing voor jullie allemaal! Het bulkingseason is voorbij!
Ik ga vanaf vandaag weer cutten!
Je caps lock staat nog steeds aan.
Willen jullie stoppen mijn topic te vervuilen met al dit gehijg. Ik heb verdorie niet eens een foto geplaatst!
TRAINING ZONDAG
Plateloaded legpress
1x10x80
1x8x120
1x8x160
1x8x200
1x8x240
Hipthrusts
1x8x45
1x8x55
1x8x65
Bulgarian splitsquat
3x8
Cable kickback
2x8x9
1x8x14
One legged deadlift
3x8x8
Glute kickback
3x10
Lying legraises
3x10
Hyper extensions
3x10
Sideraises
3x8x6
Uprightrow ss Military press SS bb curl
3x10x10
En jongens en meisjes.. een verrassing voor jullie allemaal! Het bulkingseason is voorbij!
Ik ga vanaf vandaag weer cutten!

Rustuggg hou me tegen hou me tegen