MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
knap dat je nog gestopt bent! goed bezig:)

Super hill!! Ik moet er ook echt aan geloven. Gelukkig heb ik een wederhelft die er van walgt dus ik moet wel :emo:

Maar ik heb op het moment helemaal geen cravings. Zelfs met oud en nieuw geen enkel moment trek gehad in een sigaret.....
Goed bezig! Maar verder ben je een volwassen persoon dus is het niet aan anderen om oordelen over over roken of niet te hebben.

Goed dat je bent gestopt!!

Voor mij is het alweer 5 a 6 jaar geleden dat ik ben gestopt, daarvoor rookte ik een pakje per dag:p
Het was in die tijd nog enigzins betaalbaar:roflol: Ik zie nu pakjes sigaretten voor 7 a 8 euro O.o

Wilde je ook niet in een hokje plaatsen hoor. ;)
Super goed dat je bent gestopt. :thumbs: trainze weer en veel succes dit jaar!
Bert, elke keer weer als jij een reactie plaatst op een vrouw zeg je precies het verkeerde... Probeer eens wat minder overdreven te doen en behandel ze als ''gelijkwaardig'' dan hebben ze ook niet elke keer de rillingen zodra je je mond open trekt maar rennen ze bij voorbaat al weg))

Bert, elke keer weer als jij een reactie plaatst op een vrouw zeg je precies het verkeerde... Probeer eens wat minder overdreven te doen en behandel ze als ''gelijkwaardig'' dan hebben ze ook niet elke keer de rillingen zodra je je mond open trekt maar rennen ze bij voorbaat al weg))

Look who's talking.:rolleyes:

Wtf.

Waarom zouden we daar in godsnaam mee beginnen? Met je gay praatjes ook altijd.

Laten we het inderdaad hier bij het log van @HillR houden en niet ingaan op de onzin die @Brutushakt uitkraamt, want dat slaat werkelijk waar nergens op. :gek:

• Topic Starter Topic Starter
A944B8FA-23A1-4E6A-B3CD-3C4C4C95FD9D.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Willen jullie stoppen mijn topic te vervuilen met al dit gehijg. Ik heb verdorie niet eens een foto geplaatst! :dunno:

TRAINING ZONDAG

Plateloaded legpress

1x10x80
1x8x120
1x8x160
1x8x200
1x8x240

Hipthrusts
1x8x45
1x8x55
1x8x65

Bulgarian splitsquat
3x8

Cable kickback
2x8x9
1x8x14

One legged deadlift
3x8x8

Glute kickback
3x10

Lying legraises
3x10

Hyper extensions
3x10

Sideraises
3x8x6

Uprightrow ss Military press SS bb curl
3x10x10

:lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter::lifter:

En jongens en meisjes.. een verrassing voor jullie allemaal! Het bulkingseason is voorbij! :emo:

Ik ga vanaf vandaag weer cutten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven