Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe lang train je al met dezelfde gewichten/reps?

Vind ik moeilijk te zeggen... Als ik naar de plateloaded latpulldown kijk deed ik gedurende de contest ook al 80kg en toen was ik zwaar aan het cutten..

Hipthrusts deed ik pas de afgelopen 6 weken wat zwaarder maar dan ook al gauw telkens max 65, RDL deed ik altijd op 30kg, nu de afgelopen 6 weken rond de 60kg.. maar ook daar deed ik dus in de afgelopen weken niet echt verhogen..

Heb jij iets anders in de aanbieding?

Lol, nope..

Met een EZ bar? DB's? Wijd? Smal? :)

Yes, met een EZ bar en wijd. Ergens gelezen een tijd terug dat smalle uprightrows heel blessure gevoelig zijn, en laten mijn schouders nou superpussies zijn..

Yes, met een EZ bar en wijd. Ergens gelezen een tijd terug dat smalle uprightrows heel blessure gevoelig zijn, en laten mijn schouders nou superpussies zijn..

Hangt eerder van je ROM af ;) Als je hem te hoog trekt, kan dat inderdaad issues gaan geven. Best ongeveer tot op borst hoogte ergens. En hoe smaller je gaat, des te meer je traps meehelpen ;)

Vorige week veel gelezen en tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk best wel lui ben en niet echt een goede trainingsmethode hanteer. Ik hou eigenlijk altijd vast aan hetzelfde gewicht en aantal reps... "just to be safe". Maar dan gaat er natuurlijk nooit wat groeien... Dus vanaf nu maar eens gewicht er opgooien..
Goed plan! :thumb: En grotere shirtjes kopen :p

Ikzelf probeer bijna elke training dingen te verhogen en ik zit al sinds vorig jaar in een calorietekort. Dat is prima te doen, maar je kunt niet verwachten dat je even efficiënt gewicht kunt verhogen als in je bulk. Wees streng! Zodra je denkt: misschien had ik meer kunnen doen, volgende keer dus gewoon meer doen! :pressing:

Snap sowieso niet zo goed waarom je niet gewoon continu naar me blijft luisteren op alle vlakken :dunno:

Old habits die hard :kiss:
Maar toch :mad:

Snap sowieso niet zo goed waarom je niet gewoon continu naar me blijft luisteren op alle vlakken :dunno:

Echt hé, vrouwen moeten gewoon luisteren naar mannen.
Vroeger was alles beter.
Dit was een grapje, niet slaan alsjeblieft.

• Topic Starter Topic Starter
Hangt eerder van je ROM af ;) Als je hem te hoog trekt, kan dat inderdaad issues gaan geven. Best ongeveer tot op borst hoogte ergens. En hoe smaller je gaat, des te meer je traps meehelpen ;)

True.. ik doe 'm idd tot borsthoogte ongeveer.. en uiteindelijk doe ik 'm ook voor m'n schouders dus dat zit dan goed!

Goed plan! :thumb: En grotere shirtjes kopen :p

:P

Ikzelf probeer bijna elke training dingen te verhogen en ik zit al sinds vorig jaar in een calorietekort. Dat is prima te doen, maar je kunt niet verwachten dat je even efficiënt gewicht kunt verhogen als in je bulk. Wees streng! Zodra je denkt: misschien had ik meer kunnen doen, volgende keer dus gewoon meer doen! :pressing:

Ja super goed... Ik deed dat in het begin ook.. maar nu ik al meerdere jaren train merk je toch dat gewoonte er in sluipt.. Daarnaast interesseert kracht mij helemaal niet (meer), ik doe het echt voor de fysieke veranderingen..

Maarja.. ik vergeet dan stiekem weer eens een beetje dat fysieke veranderingen ook samenhangen met kracht..

Sorry lieffie :heart: Ik doe het niet met opzet.. Het is gewoon trainen op de automatische piloot.. En aangezien jij er niet (altijd) naast staat om te zeggen "HEEE! DOE EENS WAT MEER GEWICHT EROP!!" pak ik het gewicht waarvan ik sowieso weet dat ik het kan en daar 8 reps mee haal..

Echt hé, vrouwen moeten gewoon luisteren naar mannen.
Vroeger was alles beter.
Dit was een grapje, niet slaan alsjeblieft.

:roflol:

clippy

Heb je dan gains gemaakt als je een lange tijd hetzelfde gewicht gebruikte?
of kan @Punjab daar beter een antwoord op geven?

Heb je dan gains gemaakt als je een lange tijd hetzelfde gewicht gebruikte?
of kan @Punjab daar beter een antwoord op geven?

Ja die heeft ze wel gemaakt hoor, het is ook niet alsof @HillR structureel op hetzelfde gewicht blijft pompen. Er is zeker wel progressive overload op meerdere vlakken. Maar er zijn altijd oefeningen die er dan tussendoor glippen waarop ze terug valt in haar oude gewoonten en de zogeheten veilige automatische piloot.

Ja die heeft ze wel gemaakt hoor, het is ook niet alsof @HillR structureel op hetzelfde gewicht blijft pompen. Er is zeker wel progressive overload op meerdere vlakken. Maar er zijn altijd oefeningen die er dan tussendoor glippen waarop ze terug valt in haar oude gewoonten en de zogeheten veilige automatische piloot.

OK, nu snap ik het. Dacht dat echt alles aan dezelfde gewichten gebeurde.

Had wel interessant geweest. Kan me echt niet van de gedachte ontdoen dat een lichaam zegt: nou, deze week heb ik dit gewicht kunnen trekken, als je me niet progressif overload groei ik volgende week voor geen meter.

De vraag is: hoe lang kan je hetzelfde blijven trekken/duwen en ben je dan zelf beginner/interm/adv ...

OK, nu snap ik het. Dacht dat echt alles aan dezelfde gewichten gebeurde.

Had wel interessant geweest. Kan me echt niet van de gedachte ontdoen dat een lichaam zegt: nou, deze week heb ik dit gewicht kunnen trekken, als je me niet progressif overload groei ik volgende week voor geen meter.

De vraag is: hoe lang kan je hetzelfde blijven trekken/duwen en ben je dan zelf beginner/interm/adv ...

Niet heel lang.

:roflol:

Het was sowieso een leugen, dus dan maakt het niet meer uit toch? Zonder dwang is er geen bepaald dekseltje dat zich op deze buitenpot laat draaien in elk geval..

Oke!

De wat?

Misschien is het een idee dat je die continue strijd tegen de verpaupering van de Nederlandse taal voortzet in karmaberichtjes? Op die manier komt het voor de maker van de fout enigszins positief over dat je diegene op die manier probeert te helpen en staat niet het halve forum vol met berichtjes van jou over taalfouten... Win win :eyebrow:

Terugkomend op je reactie op mijn vraag. Ik vroeg niet zozeer naar het karakter enzovoort van je ideale vrouw, maar naar het uiterlijk van je ideale vrouw.

Ondanks dat je van mening bent dat het het belangrijkste is dat ze bij jou en je levensstijl past zul je toch wel een voorkeur voor een bepaald uiterlijk hebben? Dat heeft toch iedereen?

Dan zou ik maar wat beter je best gaan doen.. @ScumbagAnnie is incoming!!!

:haha:

Ohja?

:P

Ja, word je daar warm van Brutusje?

Precies!

Dat is ook niet aardig.

Mannen altijd maar klagen en klagen... maar uiteindelijk zitten ze zich thuis helemaal alleen af te trekken op het uitgelekte seksfilmpje van Barbie van Ohohcherso. :fluit:

Pemala is tha swaaa

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven