AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Nee, was echt een super dom idee :roflol: Maar op dat apparaat verbrand je het meeste kcal, waarom zou je iets anders doen wat minder kcal verbrand.... ik heb al zo'n hekel aan cardio. Maar zoals je zegt, het was geen goed idee. Ik denk dat dat juist de hevige pijn heeft veroorzaakt.
Hehehe, kijk, deze efficiënte aanpak waardeer ik. Lekker bezig geweest hoor, Hill. Maar ook een beetje op jezelf letten. Die glute pijntjes klinken br00t4l.:chainsaw:


Nou he... Komt wel weer goed! Vandaag gaat het gelukkig wat beter.

Ik kon echt niets meer, kon nog amper op mijn benen staan, dus al steunend op Pun richting de kleedkamer, fuck omkleden, tas gepakt en naar de auto gestrompeld.

Pun was zo lief :heart: om mij in de avond nog even te martelen, door middel van druk uitoefenen op de triggerpoints. Wat een hel. De helft van de tijd lacht hij me uit om wat ik allemaal tegen hem zeg gedurende mijn lijdensweg :roflol:
&&& Dit is pas echte liefde. Zo scoor je wel punten Vonk :grinny:
 
Pfff, afzien. Sterkte ermee! :thumbs:
Als het 'gewoon' spierpijn is, oké, tot daar aan toe. Maar als het een 'helse, zeurende pijn' is, zou ik toch even de dokter raadplegen en (been)rust houden.
Rustig fietsen is inderdaad wel goed tegen spierpijn, wordt je los van. Tour-de-France-renners gaan op hun rustdag ook lekker fietsen, maar misschien is dat niet helemaal een goede vergelijking. Na een hardloopwedstrijd en marathon vond ik het overigens ook prettiger dan gelijk neerploffen in de trein/auto en stilzitten.
 
Je moet de helse pijn eerst in het kwadrant helpen, om vervolgens met de "normale" helse pijn verder te kunnen leven :D :heart:

:heart: blablalbalblal :heart:

Helse pijn..... het is nogal wat :)

Nou he!

Wat goed dat je, na superhelse onverdraagbare pijn, nu toch minder last hebt!
Op naar pijnvrij zodat je weer normaal kunt trainen :lifter:

Yes! Ik ben er nog niet, maar het gaat al wel wat beter.. ik kan in ieder geval weer lopen als een normaal mens!

wijze woorden punani

Hij zit er vol mee!

Hehehe, kijk, deze efficiënte aanpak waardeer ik. Lekker bezig geweest hoor, Hill. Maar ook een beetje op jezelf letten. Die glute pijntjes klinken br00t4l.:chainsaw:



&&& Dit is pas echte liefde. Zo scoor je wel punten Vonk :grinny:

Het is ook zo'n schatje he :heart:

Het zit jullie samen ook niet echt bepaald mee hè :(

Stom he... ik heb het waarschijnlijk zelf veroorzaakt door veel te veel oefeningen, cardio, te zware gewichten enzovoort te doen. Maar als ik eenmaal gemotiveerd ben dan kan ik niet anders..

Het scheelt dat we om en om ergens last van hebben :engel:

:roflol:

Pfff, afzien. Sterkte ermee! :thumbs:
Als het 'gewoon' spierpijn is, oké, tot daar aan toe. Maar als het een 'helse, zeurende pijn' is, zou ik toch even de dokter raadplegen en (been)rust houden.
Rustig fietsen is inderdaad wel goed tegen spierpijn, wordt je los van. Tour-de-France-renners gaan op hun rustdag ook lekker fietsen, maar misschien is dat niet helemaal een goede vergelijking. Na een hardloopwedstrijd en marathon vond ik het overigens ook prettiger dan gelijk neerploffen in de trein/auto en stilzitten.

Thanks Bertje!

Was het maar gewoon spierpijn. Ondanks dat ik wel een mietje ben kan ik best veel dingen handelen.

Ik weet niet of je bekend met zenuwpijn. Maar het is een hele doffe diepe continu zeurende pijn. Als ik vervolgens op dat been ga staan begint die pijn alleen maar erger te worden.. Het bouwt op zeg maar, tot het ondraaglijk is.

Door op mijn buik te gaan liggen en mijn been op te trekken neemt de pijn weer af. Dus blijkbaar gaat dan de druk van de zenuw af.

Ik ben in de afgelopen 10 jaar al tig keren naar de dokter geweest hiervoor, röntgen, MRI, (niets op te zien) fysio, oefeningen enzovoort. Niemand kon echt zeggen wat het was of wat er aan te doen. Al heb ik een paar jaar geleden wel een diagnose gekregen, maar die ben ik vergeten :roflol:

Uiteindelijk is het niet anders, ik weet inmiddels wel dat het weer over gaat en niet voor eeuwig blijft.. dus het is dan even doorbijten en volgende week ben ik waarschijnlijk weer helemaal okay om weer benen te trainen :D

Kun je om en om dokketje of zustertje 'spelen'

:eyebrow:

Wel een beetje zuur. Met zulke sexy outfits en dan geen zin hebben door de pijn :p

Huh, wat is geen zin hebben?! ???
 
TRAINING

Gisteren mochten we weer naar de gym... (als Pun eenmaal gemotiveerd is, is hij er niet weg te slaan... dus ben ik er automatisch ook! :cheer: )

Seated rows
5x10x18

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80

Sideraises
1x10x5
1x8x7
1x8x8

Seated db press
1x8x8
1x8x9
1x8x10

Facepulls
1x10x18
1x8x23
1x8x28
1x8x32

Rope pushdown
1x8x18
1x8x23
1x8x28

Rope curls
1x8x18
1x8x23
1x8x28

Cable crunches
1x8x23
1x8x28
1x8x32
1x8x36

Crosstrainer cardio
8 minuten, niveau 10 - snelheid geen idee (90 kcal.. meer dan genoeg toch :D )

Ik dacht dat pun al klaar was, daarom was ik eerder gestopt met cardio :roflol: Was hij nog niet klaar :P

Uprightrows
1x8x10
2x8x15

Vandaag en morgen lekker rust, en dan hoop ik HEEL ERG dat ik zondag weer billen / benen kan trainen... Gisteren was de pijn minder dof en alleen aanwezig bij lopen waarbij het dan heel scherp was. Dat is vaak een teken dat we op de goede weg zijn en de pijn langzamerhand afneemt. Grote kans dat ik morgen wakker wordt en het helemaal weg is, alsof het er nooit was. Vannacht om 3 uur werd ik wakker om naar de wc te gaan, toen stond ik op en zakte ik gewoon door mijn been heen (door de scherpe steek pijn), maar toen de wekker om 4 uur ging en ik op stond was er weer niets aan de hand... Super raar.

En tot slot, groetjes van mijn biceps!



GOED WEEKEND!
 
:heart: de, euh... bicepsen :D
 
Vandaag en morgen lekker rust, en dan hoop ik HEEL ERG dat ik zondag weer billen / benen kan trainen... Gisteren was de pijn minder dof en alleen aanwezig bij lopen waarbij het dan heel scherp was. Dat is vaak een teken dat we op de goede weg zijn en de pijn langzamerhand afneemt. Grote kans dat ik morgen wakker wordt en het helemaal weg is, alsof het er nooit was. Vannacht om 3 uur werd ik wakker om naar de wc te gaan, toen stond ik op en zakte ik gewoon door mijn been heen (door de scherpe steek pijn), maar toen de wekker om 4 uur ging en ik op stond was er weer niets aan de hand... Super raar.

En tot slot, groetjes van mijn biceps!

GOED WEEKEND!

Gelukkig gaat het met de glutes weer de goeie kant op. Nice biceps :thumb:
Doei.
 
self
TRAINING

Gisteren mochten we weer naar de gym... (als Pun eenmaal gemotiveerd is, is hij er niet weg te slaan... dus ben ik er automatisch ook! :cheer: )

Seated rows
5x10x18

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80

Sideraises
1x10x5
1x8x7
1x8x8

Seated db press
1x8x8
1x8x9
1x8x10

Facepulls
1x10x18
1x8x23
1x8x28
1x8x32

Rope pushdown
1x8x18
1x8x23
1x8x28

Rope curls
1x8x18
1x8x23
1x8x28

Cable crunches
1x8x23
1x8x28
1x8x32
1x8x36

Crosstrainer cardio
8 minuten, niveau 10 - snelheid geen idee (90 kcal.. meer dan genoeg toch :D )

Ik dacht dat pun al klaar was, daarom was ik eerder gestopt met cardio :roflol: Was hij nog niet klaar :P

Uprightrows
1x8x10
2x8x15

Vandaag en morgen lekker rust, en dan hoop ik HEEL ERG dat ik zondag weer billen / benen kan trainen... Gisteren was de pijn minder dof en alleen aanwezig bij lopen waarbij het dan heel scherp was. Dat is vaak een teken dat we op de goede weg zijn en de pijn langzamerhand afneemt. Grote kans dat ik morgen wakker wordt en het helemaal weg is, alsof het er nooit was. Vannacht om 3 uur werd ik wakker om naar de wc te gaan, toen stond ik op en zakte ik gewoon door mijn been heen (door de scherpe steek pijn), maar toen de wekker om 4 uur ging en ik op stond was er weer niets aan de hand... Super raar.

En tot slot, groetjes van mijn biceps!



GOED WEEKEND!
ik trek altijd mijn tshirt uit als ik flex :P ....... geintje tuurlijk :P
 
Idd. Ze wilt steeds maar dat piemasperinel medicijn :p

Arme stakker, je zult het wel zwaar hebben :roflol:

Gelukkig gaat het met de glutes weer de goeie kant op. Nice biceps :thumb:
Doei.

Thanks doei!

self

ik trek altijd mijn tshirt uit als ik flex :P ....... geintje tuurlijk :P

:roflol:

Super decent foto voor de verandering, krijg je dit soort reacties :P

goed punt, dan kan je wel de hele arm beter zien :)

:P meer arm dan dit heb ik niet hoor
 
kon het niet laten :P
 
Zo dan dikke guns :flexgrin:
 
TRAINING ZONDAG

Na twee daagjes rust weer tijd voor lowerbody :cheer:

RDL
2x10x30
2x10x45

Bulgarian split squat in smith
2x8x12,5
2x8x22,5

Legextensions
1x10x18
1x8x25
1x8x32
1x8x39

Cable glute kickback
1x8x9

Geen goed idee, tijdens de oefening eigenlijk gelijk last van de zenuw in mijn heup, dus mee gestopt. Ik doe 'm gewoon niet weer, ook al voelt ie anders wel fijn.

Cable pullthrough
1x8x45
1x8x52
1x8x57

Goblet squat
3x10x22

Lunges
3x8x15

Cable crunches
1x10x17,2
1x10x19
1x10x22

Box step up with high knee
3x10

Toen zat het er weer op, lekker voldaan na de training! Vanavond upperbody!
 
Je hebt lekker geknald gisteren :heart: I'm proud :kiss:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven