Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK, nu snap ik het. Dacht dat echt alles aan dezelfde gewichten gebeurde.
Had wel interessant geweest. Kan me echt niet van de gedachte ontdoen dat een lichaam zegt: nou, deze week heb ik dit gewicht kunnen trekken, als je me niet progressif overload groei ik volgende week voor geen meter.
De vraag is: hoe lang kan je hetzelfde blijven trekken/duwen en ben je dan zelf beginner/interm/adv ...
Echt hé, vrouwen moeten gewoon luisteren naar mannen.
Vroeger was alles beter.
Dit was een grapje, niet slaan alsjeblieft.
Haal jij dat viezige plaatje eens weg!! <<<<< <<<<< bifi.Ik denk dat @Punjab mijn idee heeft gestolen van uit eten te gaan. Maar het was lekker.

Snap sowieso niet zo goed waarom je niet gewoon continu naar me blijft luisteren op alle vlakken![]()

Zou dat misschien de reden zijn dat ik nooit verhoog in gewicht, omdat ik eigenlijk altijd afgestraft wordt?
zou zeggen: Ahhhhhhhh mijn arme arme allerliefste vriendinnetje, we gaan gewoon lekker naar huis! 

Toch zegt mijn gevoel dat @Punjab het beste met je voor heeft en het allemaal doet voor het goede doel![]()

Komt wel goed schatje
Die cardio sessie is niet mals![]()
Toch zegt mijn gevoel dat @Punjab het beste met je voor heeft en het allemaal doet voor het goede doel![]()
Hij weet wel dat ik het waardeer
Meh, wat klote! Hopelijk is de zenuwpijn snel weg...
Wel een stevige cardiosessie, die heb ik in je log nog niet zo vaak gezien denk ik![]()
Ik zei al tegen Pun, jullie zijn weer goed bezig, elke dag in de gym
En is de stairmaster wel een goed idee als je last hebt van je glutes?Lijkt me dat je ze dan juist
gebruikt![]()
Maar op dat apparaat verbrand je het meeste kcal, waarom zou je iets anders doen wat minder kcal verbrand.... ik heb al zo'n hekel aan cardio. Maar zoals je zegt, het was geen goed idee. Ik denk dat dat juist de hevige pijn heeft veroorzaakt.
Hoewel het wel iets beter ging daarna, was het een minuut later weer helemaal fout.
Ik kon vrijwel niet meer op mijn rechterbeen staan, iedere vorm van druk op dat been zorgde voor helse zeurende pijn.
om mij in de avond nog even te martelen, door middel van druk uitoefenen op de triggerpoints. Wat een hel. De helft van de tijd lacht hij me uit om wat ik allemaal tegen hem zeg gedurende mijn lijdensweg 
Je moet de helse pijn eerst in het kwadrant helpen, om vervolgens met de "normale" helse pijn verder te kunnen leven![]()
![]()