XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik denk dat @Punjab mijn idee heeft gestolen van uit eten te gaan. Maar het was lekker.

OK, nu snap ik het. Dacht dat echt alles aan dezelfde gewichten gebeurde.

Had wel interessant geweest. Kan me echt niet van de gedachte ontdoen dat een lichaam zegt: nou, deze week heb ik dit gewicht kunnen trekken, als je me niet progressif overload groei ik volgende week voor geen meter.

De vraag is: hoe lang kan je hetzelfde blijven trekken/duwen en ben je dan zelf beginner/interm/adv ...
Echt hé, vrouwen moeten gewoon luisteren naar mannen.
Vroeger was alles beter.
Dit was een grapje, niet slaan alsjeblieft.
Ik denk dat @Punjab mijn idee heeft gestolen van uit eten te gaan. Maar het was lekker.
Haal jij dat viezige plaatje eens weg!! <<<<< <<<<< bifi.

2fa4805c30e93f3c5eb336ff91c80c80--hot-quotes-dutch-quotes.jpg

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING MAANDAG

Uiteraard ben ik weer gezegend met ernstige zenuwpijn in mijn glutes :janken: Zou dat misschien de reden zijn dat ik nooit verhoog in gewicht, omdat ik eigenlijk altijd afgestraft wordt? :dunno:

Ik had gehoopt dat als ik mank liep @Punjab :heart: zou zeggen: Ahhhhhhhh mijn arme arme allerliefste vriendinnetje, we gaan gewoon lekker naar huis!

Wishfull thinking he :scratch:

CARDIO
10 minuten stairmaster op niveau 10
10 minuten foamrollen, telt ook wel als cardio toch :shrug:
10 minuten loopband, incline op helling 6% 5,5km per uur

In totaal allen - volgens de machines - goed voor ongeveer 350 kcal.

Niet een heel goed idee om de stairmaster te doen, want eenmaal thuis werd de zenuwpijn alleen maar erger.. I like to learn the hard way huh.

Slecht geslapen, veel wakker van de pijn, niet lekker kunnen liggen. Mega haat.

Vanavond staat Lowerbody op de planning... maaaaaaar, ik verwacht niet dat dat gaat lukken. Dus upperbody dan maar.

:wave:

:janken: niet weer

Komt wel goed schatje :kiss:

Die cardio sessie is niet mals :heart:

Kan je daar niet op hartslag trainen?

Echt he... hoop dat het gauw overgaat.. heb net geprobeerd het "er uit te lopen", gelijk ook weer ochtendcardio van 30 minuten xD, did not work tho.

Komt wel goed schatje :kiss:

Die cardio sessie is niet mals :heart:

It will schatje :heart:

Kan je daar niet op hartslag trainen?

Vast wel, maar ik heb een gruwelijke hekel aan het vasthouden van die vieze metalen dingetjes, dus ik doe alles met mijn handen los xD

Toch zegt mijn gevoel dat @Punjab het beste met je voor heeft en het allemaal doet voor het goede doel ;)

Sowieso.. en het is ook maar beter dat Pun niet al te vaak zegt dat we lekker naar huis gaan.. want dit luie meisje is daar altijd voor in :roflol:

Heb toch een prima cardiosessie gehad en als ik eenmaal last heb van m'n glutes maakt het uiteindelijk ook niet uit, niets helpt.. ook op de bank zitten maakt het erger.. dus uiteindelijk maakt het geen f**k uit.

Ik mag Pun graag een beetje pesten :heart: Hij weet wel dat ik het waardeer

Kijk, iemand met mensenkennis :heart:

hihi :heart:

Wat een struggle weer :)

Meh, wat klote! Hopelijk is de zenuwpijn snel weg...
Wel een stevige cardiosessie, die heb ik in je log nog niet zo vaak gezien denk ik :D

Ik zei al tegen Pun, jullie zijn weer goed bezig, elke dag in de gym:thumbs:

En is de stairmaster wel een goed idee als je last hebt van je glutes?Lijkt me dat je ze dan juist
gebruikt:o

Nou he... Komt wel weer goed! Vandaag gaat het gelukkig wat beter.

Meh, wat klote! Hopelijk is de zenuwpijn snel weg...
Wel een stevige cardiosessie, die heb ik in je log nog niet zo vaak gezien denk ik :D

Ik hoop met je mee.. het gaat vandaag iets beter, dus hopelijk morgen helemaal weg?!

Geen probleem Neetje!

Ik zei al tegen Pun, jullie zijn weer goed bezig, elke dag in de gym:thumbs:

En is de stairmaster wel een goed idee als je last hebt van je glutes?Lijkt me dat je ze dan juist
gebruikt:o

Thanks MI, jij ook ;)

Nee, was echt een super dom idee :roflol: Maar op dat apparaat verbrand je het meeste kcal, waarom zou je iets anders doen wat minder kcal verbrand.... ik heb al zo'n hekel aan cardio. Maar zoals je zegt, het was geen goed idee. Ik denk dat dat juist de hevige pijn heeft veroorzaakt.

TRAINING DINSDAG

Pfff, even een klaagmomentje hoor, in lange tijd niet zo ongelooflijk veel pijn gehad. Kon einde van de middag nog amper lopen, toch even mee gegaan naar de gym.. want vooral zitten is echt ontzettend pijnlijk.

Verplicht 10 minuten gefietst (god wat haat ik dat zeg), Pun is van mening dat die beweging op de fiets goed is voor me, dus dan doe ik dat braaf :heart: Hoewel het wel iets beter ging daarna, was het een minuut later weer helemaal fout.
Steunend van apparaat naar apparaat de gym door :roflol: Ik kon vrijwel niet meer op mijn rechterbeen staan, iedere vorm van druk op dat been zorgde voor helse zeurende pijn.

Sideraises SS Frontraises
4x10x5 / 4x10x5

De andere gewichten lagen verder weg, en ik voelde me al zo'n debieltje door zo debiel te lopen, dus dan maar lightweight.

Cable pushdown
1x10x14
1x10x18
1x10x23
1x10x28

Nou, toen zat het er weer op :roflol:

Ik kon echt niets meer, kon nog amper op mijn benen staan, dus al steunend op Pun richting de kleedkamer, f**k omkleden, tas gepakt en naar de auto gestrompeld.

Pun was zo lief :heart: om mij in de avond nog even te martelen, door middel van druk uitoefenen op de triggerpoints. Wat een hel. De helft van de tijd lacht hij me uit om wat ik allemaal tegen hem zeg gedurende mijn lijdensweg :roflol:

MAAR.

Het heeft geholpen, want ik wandel nu een stuk soepeler, en kon vannacht gewoon slapen :cheer:

Vandaag lekker vrij en proberen wat in beweging te blijven zodat het niet allemaal weer vast gaat zitten. Mijn rechterglute voelt als één blok beton zo hard is het.. super weird.

Je moet de helse pijn eerst in het kwadrant helpen, om vervolgens met de "normale" helse pijn verder te kunnen leven :D :heart:

Helse pijn..... het is nogal wat :)

Wat goed dat je, na superhelse onverdraagbare pijn, nu toch minder last hebt!
Op naar pijnvrij zodat je weer normaal kunt trainen :lifter:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven