AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jij bewerkt je posts ook te veel.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
giphy.gif

Hmm, kan me voorstellen dat sommige mensen zo'n fysiek mooi vinden.

Niet om mezelf op de schouder te kloppen, maar ik ben heel wat gespierder dan deze chick. Zij is eigenlijk gewoon slank met goede kontgenen.

2x Bikini World Champion, dus ze doet vast íets goed...hoeft niet je smaak of type te zijn (ook niet de mijn btw...), maar om d’r ‘gewoon slank met goede kontgenen’ te noemen, dan doe je waarschijnlijk haar effort iets te kort. Just my 2 cents... ;)

• Topic Starter Topic Starter
2x Bikini World Champion, dus ze doet vast íets goed...hoeft niet je smaak of type te zijn (ook niet de mijn btw...), maar om d’r ‘gewoon slank met goede kontgenen’ te noemen, dan doe je waarschijnlijk haar effort iets te kort. Just my 2 cents... ;)

Oeii.. misschien heeft luus dan de verkeerde foto genomen?

no offense maar zij ziet er op die foto niet uit alsof ze bikini world champion is..

Ik zie totaal geen hamstring definitie op die foto, quads zijn aanwezig maar iedere definitie ontbreekt.

Ja ze heeft een mooie slanke taille, maar ook geen keiharde abs.. definitie of uberhaupt spiermassa op bovenlijf ontbreekt totaal..

Kun je een prijs hebben gewonnen, maar op deze foto is het gewoon een girl next door in mijn ogen.

Wellicht ben ik verpest door alle fitnessmodellen die wel spiermassa hebben.. maar ook al heeft ze die prijs gewonnen, ik zou haar fysiek niet in mijn top 50 hebben staan.

Oeii.. misschien heeft luus dan de verkeerde foto genomen?

no offense maar zij ziet er op die foto niet uit alsof ze bikini world champion is..

Ik zie totaal geen hamstring definitie op die foto, quads zijn aanwezig maar iedere definitie ontbreekt.

Ja ze heeft een mooie slanke taille, maar ook geen keiharde abs.. definitie of uberhaupt spiermassa op bovenlijf ontbreekt totaal..

Kun je een prijs hebben gewonnen, maar op deze foto is het gewoon een girl next door in mijn ogen.

Wellicht ben ik verpest door alle fitnessmodellen die wel spiermassa hebben.. maar ook al heeft ze die prijs gewonnen, ik zou haar fysiek niet in mijn top 50 hebben staan.

Zal ongetwijfeld met “off season” te maken hebben en ze ziet er natuurlijk niet hele jaar door podium ready eruit zien. Je hebt gelijk hoor, ze zijn er bij bosjes beter uitziend op Instagram. Dit is mij ook iets te weinig vleesch... :)

Vind dit echter toch niet heel vervelend.... ;)

https://www.instagram.com/p/Brmoh46gNEO/

Hmm smaken verschillen, dit komt meer in de buurt van mijn smaak tbh

Vindt haar benen quads buiten proportie kuiten vallen ook totaal in het niets. Ieder zijn ding ofc
Precies dit was ik ook aan het denken. Mooie quads, maar jammer dat haar kuiten achterlopen.???

Anyways, ik denk wel dat we allemaal moeten onthouden dat mensen zichzelf niet gemaakt hebben en dat ze dus niet altijd in de hand hebben hoe groot hun kont is (of biceps/borstpartij/vul zelf in). Natuurlijk even AAS en plastische chirurgie daar gelaten.

Ik zou ook wel een handiger lichaam willen hebben, waarbij broeken kopen wel lukt. Zit er niet in en al val ik nog eens 20 kilo af: dat 'probleem' zal ik altijd houden.

It's all in the head. :) Gewoon tevreden proberen te zijn met wat je hebt. #selflove enzo. Is toch al top als je kunt zeggen dat je gezond bent, toch? :D

Ps. Sorry dat ik als een of andere guru klink.:o

Vrouwen, maar ook mannen die veel aan zich laten sleutelen zien zelf op een gegeven moment niet meer wat too much is. Ik zie de laatste tijd ook meiden die hun lippen laten opspuiten en sommige lijken net op Donald Duck en dan vraag ik mezelf altijd af of ze zelf niet zien dat het oerlelijk is.

Dat gaat inderdaad beide kanten op. Hoeveel vrouwen dat wel niet denken over al die opgepompte mannen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven