XXL Nutrition

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bert is de clippy van dbb
 
Is het altijd enige?
Nee, als je jezelf het meest enig vindt in de zin van leuk/schattig, heb ik niets gezegd. Dat is enigste correct.

Vertel eens Bert, hoe ziet jouw droomvrouw eruit!
In ieder geval niet zoals die foto die Vonk laatst postte met geheel uit proportie zijnde quads. :roflol:
Uiteindelijk is het belangrijkste dat ze goed bij mij en mijn levensstijl past. Het liefst een sportief uiterlijk ,maar verder ga ik niet allemaal eisen aan uiterlijk stellen. Een knappe vrouw zegt verder vrij weinig. Ik ben een beetje autistisch en niet te gemakkelijk in de omgang, dus het is voor mij al een uitdaging om überhaupt aan iemand te koppelen en aan te passen.
 
In ieder geval niet zoals die foto die Vonk laatst postte met geheel uit proportie zijnde quads. :roflol:
Ik zou ook geen vriendin willen die meer squat dan ik zelf :trollface:
Uiteindelijk is het belangrijkste dat ze goed bij mij en mijn levensstijl past. Het liefst een sportief uiterlijk ,maar verder ga ik niet allemaal eisen aan uiterlijk stellen. Een knappe vrouw zegt verder vrij weinig. Ik ben een beetje autistisch en niet te gemakkelijk in de omgang, dus het is voor mij al een uitdaging om überhaupt aan iemand te koppelen en aan te passen.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Nee, als je jezelf het meest enig vindt in de zin van leuk/schattig, heb ik niets gezegd. Dat is enigste correct.


In ieder geval niet zoals die foto die Vonk laatst postte met geheel uit proportie zijnde quads. :roflol:
Uiteindelijk is het belangrijkste dat ze goed bij mij en mijn levensstijl past. Het liefst een sportief uiterlijk ,maar verder ga ik niet allemaal eisen aan uiterlijk stellen. Een knappe vrouw zegt verder vrij weinig. Ik ben een beetje autistisch en niet te gemakkelijk in de omgang, dus het is voor mij al een uitdaging om überhaupt aan iemand te koppelen en aan te passen.
je zult zien dat een partner in een dergelijk geval vaak de tegenpool is , Is hier namelijk ook
 
Nee, als je jezelf het meest enig vindt in de zin van leuk/schattig, heb ik niets gezegd. Dat is enigste correct.


In ieder geval niet zoals die foto die Vonk laatst postte met geheel uit proportie zijnde quads. :roflol:
Uiteindelijk is het belangrijkste dat ze goed bij mij en mijn levensstijl past. Het liefst een sportief uiterlijk ,maar verder ga ik niet allemaal eisen aan uiterlijk stellen. Een knappe vrouw zegt verder vrij weinig. Ik ben een beetje autistisch en niet te gemakkelijk in de omgang, dus het is voor mij al een uitdaging om überhaupt aan iemand te koppelen en aan te passen.

Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze BB_ zelfs voor jou..
 
Klein, beetje vet en dikke tieten. :)

Oke!

Bert is de clippy van dbb

De wat?

Nee, als je jezelf het meest enig vindt in de zin van leuk/schattig, heb ik niets gezegd. Dat is enigste correct.


In ieder geval niet zoals die foto die Vonk laatst postte met geheel uit proportie zijnde quads. :roflol:
Uiteindelijk is het belangrijkste dat ze goed bij mij en mijn levensstijl past. Het liefst een sportief uiterlijk ,maar verder ga ik niet allemaal eisen aan uiterlijk stellen. Een knappe vrouw zegt verder vrij weinig. Ik ben een beetje autistisch en niet te gemakkelijk in de omgang, dus het is voor mij al een uitdaging om überhaupt aan iemand te koppelen en aan te passen.

Misschien is het een idee dat je die continue strijd tegen de verpaupering van de Nederlandse taal voortzet in karmaberichtjes? Op die manier komt het voor de maker van de fout enigszins positief over dat je diegene op die manier probeert te helpen en staat niet het halve forum vol met berichtjes van jou over taalfouten... Win win :eyebrow:

Terugkomend op je reactie op mijn vraag. Ik vroeg niet zozeer naar het karakter enzovoort van je ideale vrouw, maar naar het uiterlijk van je ideale vrouw.

Ondanks dat je van mening bent dat het het belangrijkste is dat ze bij jou en je levensstijl past zul je toch wel een voorkeur voor een bepaald uiterlijk hebben? Dat heeft toch iedereen?
Ik zou ook geen vriendin willen die meer squat dan ik zelf :trollface:

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Dan zou ik maar wat beter je best gaan doen.. ScumbagAnnie is incoming!!!


Je wil de deur graag uit? :D

Hahahaha. Let's see what happens. :roflol:

:jk: Ik vermoed dat ik de 220 niet ga redden.

:haha:

je zult zien dat een partner in een dergelijk geval vaak de tegenpool is , Is hier namelijk ook

Ohja?


:P

Pamela Anderson

Ja, word je daar warm van Brutusje?

Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze BB_ zelfs voor jou..

Precies!

I’m really beginning to doubt that... :windup:

Dat is ook niet aardig.

klinkt als de ideale vrouw

Mannen altijd maar klagen en klagen... maar uiteindelijk zitten ze zich thuis helemaal alleen af te trekken op het uitgelekte seksfilmpje van Barbie van Ohohcherso. :fluit:
 
Goedemorgen schatjes!

Hebben jullie een goed weekend gehad? :D

Ik heb afgelopen zaterdag 8,5km gewandeld met Jackson, daarna was ik echt gebroken :roflol: In de avond verrast door Vonk, hij nam me lekker mee uit eten :heart:

Gisteren getraind, en daarna voor dood op de bank gehangen. Ik weet niet wat het is, of het nou door de griep nog komt of dat ik gewoon een lui varken ben, maar ik ben echt doodmoe, gisteravond rond 7 op bed gegaan.. denk dat ik rond 8 sliep.. wekker om 4 uur en nog steeds niet klaar om aan de dag te beginnen :roflol:

Anyways, de training!

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80

Pfff.. zwaar, en ik irriteer me een beetje aan het feit dat al mijn shirtjes / body's enzovoort te klein worden.. dus ik doe wat minder upperbody.. Heb wel besloten mij niet meer druk te maken om het feit dat ik mijn XS shirtjes niet meer aankan.. dat is niet boeiend.. maar ik wil mijn S shirtjes wel gewoon blijven passen....

Hipthrust
1x8x55
1x8x65
1x8x75 PR

Vorige week veel gelezen en tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk best wel lui ben en niet echt een goede trainingsmethode hanteer. Ik hou eigenlijk altijd vast aan hetzelfde gewicht en aantal reps... "just to be safe". Maar dan gaat er natuurlijk nooit wat groeien... Dus vanaf nu maar eens gewicht er opgooien..

Cable kickback
1x8x9
1x8x14
1x8x18 PR

Sideraises
1x8x5
1x8x6
1x8x7

DB Kickback SS DB Curl
3x8x5 / 3x8x5

Alleen maar voor beetje pomp :roflol:

Upright row
1x8x10
1x8x15

Walking lunges
3x8x25 (dus per setje 16 stappen) PR qua gewicht :eyebrow:

Decline crunches
3x8


En dan maar eens een filmpje voor de verandering, eerste setje hipthrusts.

Vanavond ook naar de gym, maar aangezien ik niet echt een spiergroep over heb, cardio :dunno:
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang train je al met dezelfde gewichten/reps?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven