MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
TRAINING ZONDAG

Na twee daagjes rust weer tijd voor lowerbody :cheer:

RDL
2x10x30
2x10x45

Bulgarian split squat in smith
2x8x12,5
2x8x22,5

Legextensions
1x10x18
1x8x25
1x8x32
1x8x39

Cable glute kickback
1x8x9

Geen goed idee, tijdens de oefening eigenlijk gelijk last van de zenuw in mijn heup, dus mee gestopt. Ik doe 'm gewoon niet weer, ook al voelt ie anders wel fijn.

Cable pullthrough
1x8x45
1x8x52
1x8x57

Goblet squat
3x10x22

Lunges
3x8x15

Cable crunches
1x10x17,2
1x10x19
1x10x22

Box step up with high knee
3x10

Toen zat het er weer op, lekker voldaan na de training! Vanavond upperbody!
Wat gek dat je eigenlijk alleen maar bij die kickbacks last krijgt!??? Gelukkig zijn er er meer dan genoeg andere oefeningen voor een perfect peach. :rolleyes:
Zoals de Cable pull through. Die doe je maar effe met een lekker gewicht hoor! :eyebrow:

Happy Monday, @HillR (en @Punjab). :D

Zo, maar dat is een serieus pittige legday!

Lekker wegblijven van die cable kickbacks inderdaad!

Geen goed idee, tijdens de oefening eigenlijk gelijk last van de zenuw in mijn heup, dus mee gestopt. Ik doe 'm gewoon niet weer, ook al voelt ie anders wel fijn.

Je doet imo ook teveel. Leuk als je een bollere bips wilt, maar zoals elke spiergroep, moet je herstellen om te gainen. Niet overbelasten.

Je doet imo ook teveel. Leuk als je een bollere bips wilt, maar zoals elke spiergroep, moet je herstellen om te gainen. Niet overbelasten.

Onzin, ze doet precies genoeg alleen heeft ze rekening te houden met haar zenuw in de bil en daar gaat het nog weleens mis in haar enthousiasme. Haar schema is tailormade en sluit exact aan op haar wensen ;)

Onzin, ze doet precies genoeg alleen heeft ze rekening te houden met haar zenuw in de bil en daar gaat het nog weleens mis in haar enthousiasme. Haar schema is tailormade en sluit exact aan op haar wensen ;)

Gaan we nou discussiëren of jij al dan wel een goed schema hebt opgesteld? :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Dat beter bewaren voor vrijdag of voor een dag dat @Sanca Magni weer eens op de eerste hulp ligt :D

Hoewel die voor mensen met een zittend beroep wel goed is, misschien nog eens met minimale belasting en hoogte beginnen?
Verder flinke sessie!

• Like
Lekkrre training! Dat zal je momenteel wel in de glutes voelen:p Ik zat vd week ook aan de step ups te denken, die ga ik vd week denk ik ff doen:)

Mooi weer, let the booty grow! :D

• Like
Die bulgarian split squat is echt zo’n smerige oefening, blij dat ik die niet meer in mijn schema heb.
Kan me wel voorstellen dat je voldaan bent na deze training :p

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Je hebt lekker geknald gisteren :heart: I'm proud :kiss:

Hnngg :heart:

Wat gek dat je eigenlijk alleen maar bij die kickbacks last krijgt!??? Gelukkig zijn er er meer dan genoeg andere oefeningen voor een perfect peach. :rolleyes:
Zoals de Cable pull through. Die doe je maar effe met een lekker gewicht hoor! :eyebrow:

Happy Monday, @HillR (en @Punjab). :D

Ja, zal een kwestie zijn van houding ofzo.. Kan ook niet die side kick doen bijv, omdat ik daar 100% last van krijg. Was even vergeten denk ik dat deze dus ook niet super fantastisch is :roflol: maar laatst op licht gewicht ging het goed, toen vervolgens op zwaar gewicht gedaan en gelijk uitgeschakeld..

Maar nu ben ik weer helemaal fit en dandy hoor! Helemaal geen last meer.. alleen gezonde spierpijn nu :D

Jij ook een fijne maandag babe! Gaat het goed bij je? Ik heb mij gisteren niet zo aan mijn voeding gehouden /i'm such a disappointment.

Zo, maar dat is een serieus pittige legday!

Lekker wegblijven van die cable kickbacks inderdaad!

Jawel he! Heb ik het qua gewicht zelfs een beetje rustig aan gedaan :eyebrow:

Gaan we nou discussiëren of jij al dan wel een goed schema hebt opgesteld? :p

Nee dat is niet nodig, ik heb de context, de achtergrond en 24/7 inside informatie tot mijn beschikking over @HillR en jij niet. Ergo dat ga je toch altijd verliezen :kiss:

Pfff... geen fun op maandag dus :(
Jullie kunnen m'n dikke glutes kussen!

Ohnee, @Robke78 jij niet hihi

Uhmm Ja logisch , dat hebbie er zelf ingestopt :D

Jij naughty boy!

Dat beter bewaren voor vrijdag of voor een dag dat @Sanca Magni weer eens op de eerste hulp ligt :D

:roflol:

Niet @Sanca Magni pesten!

Hoewel die voor mensen met een zittend beroep wel goed is, misschien nog eens met minimale belasting en hoogte beginnen?
Verder flinke sessie!

Ja, ik moet het gewoon niet zwaar doen.. Maar mijn trainingen zijn geen bezigheidstherapie, ik wil wel het idee hebben dat ik ook daadwerkelijk wat aan het doen ben en vooruitgang boek.

Lekkrre training! Dat zal je momenteel wel in de glutes voelen:p Ik zat vd week ook aan de step ups te denken, die ga ik vd week denk ik ff doen:)

Ja, heerlijk! Die steps zijn best leuk om te doen, ze zijn vrij zwaar en lekker intensief. Hoewel ze voor massa bouwen niet echt de juiste zijn denk ik, voelt die oefening wel super nuttig :roflol: ik weet niet goed waarom.

Mooi weer, let the booty grow! :D

Awwyeah!

Die bulgarian split squat is echt zo’n smerige oefening, blij dat ik die niet meer in mijn schema heb.
Kan me wel voorstellen dat je voldaan bent na deze training :p

Pfff, als er iets is wat ik haat! Maar ik heb hem dit keer heel vrijwillig uit mijzelf gewoon gedaan, zonder te huilen.

Moet er vooral om denken dat ik mijn schouder er niet mee verneuk, ik heb nogal de neiging om mij met mijn hele leven aan die bar vast te klampen om het dragelijker te maken ofzo :roflol: Nu ook weer een zeurtje...

Ja, zal een kwestie zijn van houding ofzo.. Kan ook niet die side kick doen bijv, omdat ik daar 100% last van krijg. Was even vergeten denk ik dat deze dus ook niet super fantastisch is :roflol: maar laatst op licht gewicht ging het goed, toen vervolgens op zwaar gewicht gedaan en gelijk uitgeschakeld..

Maar nu ben ik weer helemaal fit en dandy hoor! Helemaal geen last meer.. alleen gezonde spierpijn nu :D

Jij ook een fijne maandag babe! Gaat het goed bij je? Ik heb mij gisteren niet zo aan mijn voeding gehouden /i'm such a disappointment.
Je booty gains zijn toch al on point. Het kan alleen maar beter worden nu. :cool:

Hier gaat het lekker! Ik had gisteren wel enorm veel zin om te cheaten, maar ik heb er uiteindelijk niet aan toegegeven. Een echte cheat staat pas op de planning voor na de wedstrijd van @wovano, omdat ik graag efficiënt te werk ga én een beetje solidair wil zijn. Ik heb wel nog dinner date met vrienden op de planning waarbij we poké bowls gaan maken, maar dat ga ik in mijn macro's passen. :rolleyes:
Vandaag sowieso wel high carb day, dus lekker lachen.:eyebrow:

TRAINING DINSDAG

Lekker een extra dag rust gehad, want we wilden gaan schaatsen maandag :cheer: Helaas was het ijs nog niet dik genoeg, dus superverdrietig naar huis afgedropen om te chillen op de bank.

Seated row
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Plateloaded pulldown
1x8x40
1x8x60
1x8x80

Die 80 gaat niet meer zoals voorheen, moet de laatste twee reps er echt echt echt uitknallen. Super stom! Ik wilde gaan opbouwen tot 100, maar toen ik merkte dat 80 zo zwaar was dacht ik... f**k this shit, volgende oefening :wave:

Facepulls
1x8x14
1x8x18
1x8x23

DB Curls
3x8x8

DB kickback
3x8x5

Uprightrow
1x3x10

BAH! Ik heb overal eigenlijk pijntjes en gedoetjes :roflol: Ik denk dat ik wat te weinig rust neem.. :gay: Ben natuurlijk gelijk weer fullblown gaan trainen ipv rustig opbouwen..

CARDIO
Stairmaster
15 minuten, niveau 10, 140kcal

Ik had eigenlijk benen/billen willen trainen..:fluit: maar dat mocht niet van Pun, zondag natuurlijk nog gedaan, dus moest nog even extra dagje rust houden..:shake:
Morgen weer benen/billen :D

Misschien vanavond nog een kleine wandeling met mijn grote vriend, maarrrrrr, misschien ook wel even helemaal niks, want ik ben super moe :zzz:

GEWICHT
Okay, dus ik wilde dit niet vertellen :roflol: Maar, een log is natuurlijk niet compleet als je niet volledige informatie deelt.

Twee weken geleden, na een week cutten, woog ik 59,8kg.

:nowai:

:yarly:

Diep depressief gelijk natuurlijk :fuu:En mezelf op een aantal dagen hongerdieet gezet, maar dat hield ik niet vol :roflol: Dus nu al weer 2 weken aan het cutten op 900-1100 kcal en dat valt me zwaar. Ik heb echt veel meer honger dan afgelopen zomer tijdens de cut. Echt helemaal niet leuk.

Maar, afgelopen zaterdag, was er 0,5kg af (jammer, had best wel -3kg willen zien ofzo :P ) Dus we zijn weer langzaam aan aan het zakken.

For those die denken, nouuuu, bijna 60kg valt toch best mee? Dat is volgens mij 6kg meer dan mijn contestshape, en laten we wel wezen, dat zal vast geen spiermassa zijn.

:eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating:

Diep depressief gelijk natuurlijk :fuu:En mezelf op een aantal dagen hongerdieet gezet, maar dat hield ik niet vol :roflol: Dus nu al weer 2 weken aan het cutten op 900-1100 kcal en dat valt me zwaar. Ik heb echt veel meer honger dan afgelopen zomer tijdens de cut. Echt helemaal niet leuk.

Maar, afgelopen zaterdag, was er 0,5kg af (jammer, had best wel -3kg willen zien ofzo :P ) Dus we zijn weer langzaam aan aan het zakken.

For those die denken, nouuuu, bijna 60kg valt toch best mee? Dat is volgens mij 6kg meer dan mijn contestshape, en laten we wel wezen, dat zal vast geen spiermassa zijn.
Deze struggles...can relate!

TRAINING DINSDAG

Lekker een extra dag rust gehad, want we wilden gaan schaatsen maandag :cheer: Helaas was het ijs nog niet dik genoeg, dus superverdrietig naar huis afgedropen om te chillen op de bank.

Seated row
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Plateloaded pulldown
1x8x40
1x8x60
1x8x80

Die 80 gaat niet meer zoals voorheen, moet de laatste twee reps er echt echt echt uitknallen. Super stom! Ik wilde gaan opbouwen tot 100, maar toen ik merkte dat 80 zo zwaar was dacht ik... f**k this shit, volgende oefening :wave:

Facepulls
1x8x14
1x8x18
1x8x23

DB Curls
3x8x8

DB kickback
3x8x5

Uprightrow
1x3x10

BAH! Ik heb overal eigenlijk pijntjes en gedoetjes :roflol: Ik denk dat ik wat te weinig rust neem.. :gay: Ben natuurlijk gelijk weer fullblown gaan trainen ipv rustig opbouwen..

CARDIO
Stairmaster
15 minuten, niveau 10, 140kcal

Ik had eigenlijk benen/billen willen trainen..:fluit: maar dat mocht niet van Pun, zondag natuurlijk nog gedaan, dus moest nog even extra dagje rust houden..:shake:
Morgen weer benen/billen :D

Misschien vanavond nog een kleine wandeling met mijn grote vriend, maarrrrrr, misschien ook wel even helemaal niks, want ik ben super moe :zzz:

GEWICHT
Okay, dus ik wilde dit niet vertellen :roflol: Maar, een log is natuurlijk niet compleet als je niet volledige informatie deelt.

Twee weken geleden, na een week cutten, woog ik 59,8kg.

:nowai:

:yarly:

:eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating:
Dude, wat ben jij sterk op pulldown? :eek::D Ik weeg zo'n 12 kilo meer, maar ik zou niet eens een rep met 80 kunnen doen, denk ik.:o

Misschien is het 900-1100 dieet even een kwestie van gewenning. Na een tijdje zul je vast minder honger hebben, weet ik zeker.
Het zal ook wel te maken hebben met de kou. Ik heb dan zelf in ieder geval altijd wel zin in een groot bord comfort food.
Lees: absurd grote borden pasta met extra veel kaas ofzo. :rolleyes:

BUON GIORNIO MEDEMENS!

Gisteren had ik echt super veel zin om te trainen, lowerbody is altijd leuk! Om 15.00u stap ik na urennnnnnnnn DBB'n *ahum, werken* van mijn bureaustoel af en ik zak gewoon door mijn been.. KUTKUTKUTglute.

Toen realiseerde ik mij ineens dat ik met mijn brieke lijfje eergisteren op kantoor de stoep sneeuwvrij heb gemaakt. Nou lieve mensen, dat kun je als bodybuildertje helemaal niet doen hè! Daar is het lichaam niet voor gemaakt en dat is dus blijkbaar gegarandeerde pijn.

Note to self, f**k alle mensen, laat ze voortaan lekker door de sneeuw banjeren!

Toch maar naar de gym, want je weet het niet.. Wie weet zit het leven mee en stap je de gym in zonder pijn! :dunno:

Crosstrainer
5 minuten op niveau 10, 60 kcal verbrand :eyebrow:

Was verplicht opwarmen van Pun, misschien dat het dan beter zou gaan.

RDL
3x10x30
Helemaal niet zo'n goed idee.. Ik denk ik doe licht gewicht, langzaam uitvoeren, misschien sport ik het er uit. :idee:

Legextension
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45
1x8x52

Dan maar los gaan op de quads toch :cheer:

Glute pushdown op pullupmachine
3x8x25

Lichtgewicht, voelde niet heel prettig, maar alles voor de bootygains right :eyebrow:

Foamrollen 10 minuten

Goblet squat

3x8x20

Foto's maken van @Punjab
Erg zware oefening dit, altijd ingewikkeld om de juiste houding te vinden.. Het goede licht enzovoort. Ik denk dat deze oefening toch wel goed is voor ongeveer 100 kcal voor enkele minuten. Alleen al de stress die het met zich meebrengt om de juiste foto te maken. :bang:

Al met al een waardeloze training dus :roflol: Vanavond en morgen rust.. zondag weer een training, ik hoop lowerbody.. :eyes:

Deze struggles...can relate!

Cutten blijft een waardeloos iets. Hoewel ik na mijn "bulk" echt wel uitkeek om te gaan cutten, vind ik er nu eigenlijk niks aan. Het gaat me te langzaam, ik zie te weinig verandering, heb geen stok achter de deur / doel.. Dus dan heb ik al gauw dat ik wat begin te slacken, vakantie is pas over 4 maanden, ik kan nog twee maanden rustig aan doen en dan in 8 weken als een debiel op een ethiopierdieet gaan zitten, dan red ik het ook wel met dagelijks cardio.. "en dan moet het tenminste" :roflol:

Mijn denkwijze is compleet fucked up :P

Dude, wat ben jij sterk op pulldown? :eek::D Ik weeg zo'n 12 kilo meer, maar ik zou niet eens een rep met 80 kunnen doen, denk ik.:o

Misschien is het 900-1100 dieet even een kwestie van gewenning. Na een tijdje zul je vast minder honger hebben, weet ik zeker.
Het zal ook wel te maken hebben met de kou. Ik heb dan zelf in ieder geval altijd wel zin in een groot bord comfort food.
Lees: absurd grote borden pasta met extra veel kaas ofzo. :rolleyes:

Thanks babe! Dit is wel plateloaded he? Op die lat pully machine dingetje kan ik max 50 denk ik met goede vorm.. Maar die doe ik nooit, dus is maar een gok haha :P Ik doe dit ook al iets langer dan jij he... ik durf te wedden dat jij mij over een tijdje keihard outlift.. Ik ben echt niet zo sterk haha!

Je hebt denk ik wel gelijk @ wennen... maarja.. dan moet ik wel het doorzettingsvermogen hebben.. en dat schort er momenteel een beetje aan.. Op één of andere manier lukt het niet om all the way te gaan... :dunno: Ben nog steeds een beetje moe van de griep, en heb gewoon heel veel trek :roflol:

En inderdaad, als alles niet helemaal 100% lekker zit en het koud kutweer is wil je gewoon ETEN!! ETEN ETEN ETEN!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven