Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Voor het gainen van spieren alleen maar goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wederom erg herkenbaar Hill! Zelfs mijn vakantie was niet genoeg een doel om het echt serieus aan te pakken..Cutten blijft een waardeloos iets. Hoewel ik na mijn "bulk" echt wel uitkeek om te gaan cutten, vind ik er nu eigenlijk niks aan. Het gaat me te langzaam, ik zie te weinig verandering, heb geen stok achter de deur / doel.. Dus dan heb ik al gauw dat ik wat begin te slacken, vakantie is pas over 4 maanden, ik kan nog twee maanden rustig aan doen en dan in 8 weken als een debiel op een ethiopierdieet gaan zitten, dan red ik het ook wel met dagelijks cardio.. "en dan moet het tenminste"
Mijn denkwijze is compleet fucked up![]()

Misschien is het 900-1100 dieet even een kwestie van gewenning. Na een tijdje zul je vast minder honger hebben, weet ik zeker.

En inderdaad, als alles niet helemaal 100% lekker zit en het koud kutweer is wil je gewoon ETEN!! ETEN ETEN ETEN!!!

Nee hoor

Nee hoor, mensen van 1.77m denken ook alleen aan etenIk vind dat er nooit gewenning komt. Ik leef nu al 3 weken op 1500kcal met IF, en vanmorgen om 7u was mijn maag al kwaad omdat ze nog 6u op eten moet wachten
Ik wil altijd gewoon eten, eten, eten
Is dat eigen aan mensen < 1m60?
Klote voor je dat je gisteren weer last hebt (of had hopelijk) van je glute
Ik zou in de toekomst de mensen ook gewoon op hun bek laten gaan![]()

Can confirm

@ScumbagAnnie kan dat ook heel goedFoto's maken van @Punjab
Erg zware oefening dit, altijd ingewikkeld om de juiste houding te vinden.. Het goede licht enzovoort. Ik denk dat deze oefening toch wel goed is voor ongeveer 100 kcal voor enkele minuten. Alleen al de stress die het met zich meebrengt om de juiste foto te maken.![]()

Ik wou dat ik daar gewoon gelijk 500kcal mee zou verbranden. Dan stond mijn telefoon vol met foto's van @wovano

Ik herken je denkwijze wel (nu slacken omdat vakantie pas over vier maanden is). Heb exact hetzelfde gaan - mn vakantie is vandaag over vier weken dus ik moet me nu echt aan een fucking deficit houden wil ik er enigszins acceptable uitzien op het strand, ROFL.
Wederom erg herkenbaar Hill! Zelfs mijn vakantie was niet genoeg een doel om het echt serieus aan te pakken..![]()

Ik vind dat er nooit gewenning komt. Ik leef nu al 3 weken op 1500kcal met IF, en vanmorgen om 7u was mijn maag al kwaad omdat ze nog 6u op eten moet wachten
Ik wil altijd gewoon eten, eten, eten
Is dat eigen aan mensen < 1m60?
Klote voor je dat je gisteren weer last hebt (of had hopelijk) van je glute
Ik zou in de toekomst de mensen ook gewoon op hun bek laten gaan![]()
Morgen heb ik vrij, dan vind ik vaak ook dat ik recht heb op vanalles
super chill!
mag je zoveel eten en dan nog trek hebben.. SCHAAM JE!Nee hoor, mensen van 1.77m denken ook alleen aan eten
Met gemak ooit gebulkt op 3500 kcal XD
Ik heb altijd hongerpijn tijdens een dieet in de ochtend, ik zou IF niet kunnen. Wat ik wel doe is teren op enkel whey+kokosmeel+kokosdrink tot de lunch.
Het gaat mij ook niet snel genoeg, maar moet gewoon door (aankomen doe ik iig niet en wie weet zakt het ineens flink!)
Zou ik echt makkelijk kunnen!
Ik wou dat ik daar gewoon gelijk 500kcal mee zou verbranden. Dan stond mijn telefoon vol met foto's van @wovano![]()
Haha, nou, ik weet niet of je de struggles kent van het maken van een foto van een bodybuilder, maar ohboy... Ik zou denken dat ik het na 4 jaar wel onder de knie heb...
niets is minder waar..
Koffie op, er stonden 3 thermoskannen, die allemaal leeg waren. Kansloos.
Dus ik denk weet je wat, sterf. Wij gaan koffie pakken. Inmiddels stond er al een rij aan die stomme tafel, omdat iedereen hun soep natuurlijk al op had en aan de rest van het eten begon. Terwijl wij in de rij staan, staat die bediening bij onze tafel met de kopjes soep.
Wij zitten niet aan onze tafel, dus krijg je ook geen soep 

eindelijk weer eens, die traint tegenwoordig met een maat van hem.. waardoor ik altijd alleen ben
Maar die was laat, dus eeeeeindelijk een beetje aandacht voor mij!

Wow! Wat een enorme kuttunt!!De brunch was echt een super waste of time. Wat een ellende zeg. Ik ben best een luxepaardje en had wel wat anders verwacht van een brunch in het koetshuis van een kasteel.
Het was van 11 tot 13.00u. Dus wij zijn er om 3 minuten over 11. Je mocht/moest zelf je koffie pakken.. Ik vind dat je je eerste kopje koffie gewoon bediend hoort te krijgen, maargoed. Even ter illustratie he, dit kost 35€ per persoon.................................................. Wij kregen het cadeau, maar de gedachte dat iemand 70 euro heeft moeten betalen voor deze waardeloze ellende.. PFF.
Pun zover gekregen dat hij koffie voor me wilde pakkenKoffie op, er stonden 3 thermoskannen, die allemaal leeg waren. Kansloos.
Bij aankomst werd gezegd dat er om 11.15 soep opgediend zou worden en dat je daarna dan aan je brunch mocht beginnen. 11.30 nog geen soep. Tafeltjes naast ons werden wel bediend, maar eenmaal aan onze tafel toe was de bediening out of soup, komen ze daarna terug met de soep, beginnen ze aan de andere kant van de zaalDus ik denk weet je wat, sterf. Wij gaan koffie pakken. Inmiddels stond er al een rij aan die stomme tafel, omdat iedereen hun soep natuurlijk al op had en aan de rest van het eten begon. Terwijl wij in de rij staan, staat die bediening bij onze tafel met de kopjes soep.
Wat denk jeWij zitten niet aan onze tafel, dus krijg je ook geen soep
Dusja, samen met de koffie ook maar te eten gepakt, want ik had met opzet niet ontbeten, en had berehonger..
Nou en verder was het nog meer drama, maar dat zal ik jullie besparen, jullie willen vast weten hoe mijn training was.
Ik voel zelfs een beetje woede opkomen bij het lezen hiervan!

Wat heerlijk om helemaal pijnvrij te trainen! Ik kijk er naar uit dat ik het zelfde kan zeggen. Die brunch was inderdaad armoe,![]()
Wow! Wat een enorme kuttunt!!Ik voel zelfs een beetje woede opkomen bij het lezen hiervan!
Goede training hoor Hill! Is die 260kg het gewicht aan plates of inclusief slee? Hoe dan ook sterk hoor!![]()
Wow! Wat een enorme kuttunt!!Ik voel zelfs een beetje woede opkomen bij het lezen hiervan!
Goede training hoor Hill! Is die 260kg het gewicht aan plates of inclusief slee? Hoe dan ook sterk hoor!![]()
Dat is echt vergane glorie geworden
Ik had wel epic Roid Rage die ik moest bedwingen 
Ik kan het me goed voorstellenWas verdomme een Bilderberg locatieDat is echt vergane glorie geworden
Ik had wel epic Roid Rage die ik moest bedwingen
![]()

Vergis je niet, ik moet het bij 2400/dag houden, en alleen bij substantiele cardio mag er meer gegeten worden. Anders.... dikmag je zoveel eten en dan nog trek hebben.. SCHAAM JE!

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ofwel K.U.T. Je mag meer verwachten bij zo'n ambiance.Nou en verder was het nog meer drama, maar dat zal ik jullie besparen
Gelukkig was dat wel een feestjeSidenote: één van de meest fijne trainingen sinds de afgelopen weken..