MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jouw hele bovenlichaam is chest :thinking:

:roflol:

Overdrijven is ook een vak... :P

Is dat nou door die broek? Of waar komen die benen ineens vandaan?

Ik heb best goede benen :eyebrow:

Ik denk dat het komt vanwege de houding en omdat ik ze aanspan, dat doe ik niet vaak op foto's.. Vandaar ook een smiley voor m'n face, want die stond door de moeite die ik er voor moest doen echt op standje vercracked.

Moet wel zeggen dat ik sinds de contest vooral ook gefocussed heb op mijn benen. Zoals ik eerder ook aangaf vind ik mijn upperbody zo eigenlijk wel prima. Ik doe de laatste maanden 3x per week benen (als mijn glutezenuw het toelaat) en slechts 1x upperbody, dus daar zullen ze wel baat bij hebben..

:roflol: Hoezo ineens vandaan, dat is jarenlang hard werken en progressie, of heb je de contestfoto's van afgelopen zomer gemist? :dunno:

:heart: Mijn nieuwe schema werpt ook echt wel zijn vruchten af...

Komt door de broek dus :p Optical illusion ;)

Bohh.. :flipoff:

Uhu :(

Gisteren had ik alleen een rokje aan en toen heb ik @Punjab wel 15 keer verplicht om naar mijn quads te kijken.. KIJK!!! KIJK DAN!!! GOED HE!!! KIJK DAN!!!! :roflol:

Als @Robke78 zegt dat hij op 12% staat is dat ook een optical illusion

Haar quads lijken plots huge in vergelijking met vorige foto's. Bedoel er verder niets mee ;)

Ik sta helemaal niet op 12%? :scratch: Misschien qua DBB normen wel, maar irl niet :p

Nouuu.. huge is toch ook wel overdreven :roflol: Denk dat het echt vanwege de pose komt.. Normaliter zet ik mijn benen nooit echt zo op de foto, ik vind ze namelijk nogal massief zo.

Mijn leeftijd? Dat is zoals zeggen dat je alleen dikke kuiten, biceps kan hebben als je dik bent :p

Ohhh, daar moet een tag komen hoor: @Skatermarvin :eyebrow:

Daar weet jij alles van natuurlijk :D

:roflol: ik ga de volgende stap in beledigingen maar even niet nemen :p

Please guys, ik ben net weer over het feit heen dat ik een paar dagen geleden een vetz*k genoemd werd... Spaar me een beetje, okay? :bang:

dat ik een paar dagen geleden een vetz*k genoemd werd

:D In dit geval gaat het ook helemaal niet over dik, vet of weet ik veel... Het ging erover dat je benen ineens 'huge' waren omdat je goeie quads, hams had ;) Dus geen sprake van vet oid ;)
Je bent een mooie vrouw Hill. Zonder iets te veel ;)

Zo. En nu is mijn complimenten lade leeg voor deze week.

Zoveel liefde :heart:

:D In dit geval gaat het ook helemaal niet over dik, vet of weet ik veel... Het ging erover dat je benen ineens 'huge' waren omdat je goeie quads, hams had ;) Dus geen sprake van vet oid ;)
Je bent een mooie vrouw Hill. Zonder iets te veel ;)

Zo. En nu is mijn complimenten lade leeg voor deze week.

:heart: Potverdikkie haha.. speechless nu hoor.

Ik begreep je denk ik verkeerd toen je zei dat je de volgende stap in belediging maar niet zou maken. Hoewel ik niet opgehemeld hoef te worden, voel ik er ook niet heel veel voor om beledigd te worden... :no: Dat kan mijn tere vrouwenhartje niet altijd even goed aan...

:heart: alleen maar

Ach... ik weet wel dat je bevestiging zoekt hoor Pun.... dus ik vind jou ook leuk hoor :kiss:

:peachy:

Het schiet hier ook ineens van bitchfight/cockfight naar klef gedoe :p

Moet wel zeggen dat ik sinds de contest vooral ook gefocussed heb op mijn benen. Zoals ik eerder ook aangaf vind ik mijn upperbody zo eigenlijk wel prima. Ik doe de laatste maanden 3x per week benen (als mijn glutezenuw het toelaat) en slechts 1x upperbody, dus daar zullen ze wel baat bij hebben..
Ik vind vooral je quads echt echt mooi uitsteken, erg goede sweep. Ziet er best massive uit.

Je ziet er gewoon helemaal fantastisch uit :heart:

Je zier er kneiters goed uit, mooie armen, beste chest spieren... (of zijn het geen spieren waar ik tegenaan kijk... sorry, kon het niet laten :p)... En die benen zijn echt goed hoor, beste bak spieren...

Kortom, keep up the good work :thumbs:

Het schiet hier ook ineens van bitchfight/cockfight naar klef gedoe :p

Ik vind vooral je quads echt echt mooi uitsteken, erg goede sweep. Ziet er best massive uit.

Thanks! Hoop dat ik voor de zomer eindelijk eens goede lijnen er op krijg. Het vet gaat op mijn benen (en buik) het laatst en hoewel ik vorig jaar al een aardig eind was wil ik graag die diepere lijnen zien dit jaar...

Je ziet er gewoon helemaal fantastisch uit :heart:

Lief, dankje!

Je zier er kneiters goed uit, mooie armen, beste chest spieren... (of zijn het geen spieren waar ik tegenaan kijk... sorry, kon het niet laten :p)... En die benen zijn echt goed hoor, beste bak spieren...

Kortom, keep up the good work :thumbs:

Thanks! Mijn chestspieren zijn inderdaad mijn sterkste punt :eyebrow:

Gisteren niet getraind en ook geen cardio gedaan... :eyes:

Gistermiddag ineens misselijk, hoofdpijn en toen heb ik met mijn onnozele hoofd nog even gauw vitamines genomen :roflol: Ik denk dan krijg ik nog wat energie en van vit. d3 voel ik me vast meer geweldig. Daar werd ik nog misselijker van, en aangezien ik mijn laatste eten al een uurtje op had, kreeg ik ook nog visolie boeren :treuren: Ik voelde me echt megaverdrietig. :roflol: Heb gewoon 3 uur lang visboeren gehad. Tot overmaat van ramp aten we ook nog pangasiusfilet als avondeten... :barf:

Maar dat was gelukkig best lekker... :eating:

Nu net opeens weer misselijk en ook hoofdpijn. :dunno: Toen dacht ik, komt misschien vanwege het feit dat ik van 't weekend redelijk wat carbs heb gehad en nu weer carbloos ben... OFFFFFF, het is dat stomme toetje van de aldi!!!! Die heb ik namelijk beide keren ongeveer een half uur op voordat de ellende begon. Ben echt heel erg misselijk.. BLUH. Hoop dat ik me wel snel wat beter ga voelen, want ik wil vanavond wel even cardio doen, maar zoals ik me nu voel ga ik het liefst gelijk op bed.. :fluit:

opt.1250w.png

Toch niet zo geniaal dus die kwark :p
Hopelijk snel beter!

Niet ziek worden hoor!

Ze heeft helemaal geen tijd om ziek te worden :dunno:

Kan ook nooit goed zijn voor de maag, zoveel eiwitten in zo weinig volume :o

Toch niet zo geniaal dus die kwark :p
Hopelijk snel beter!

Nee, ondanks dat de smaak wel echt goed is, en weinig kcal en veel eiwit zou ik het niet aanraden..

Neeeeee!!

Het is altijd een beetje emotioneel tijdens die tijd van de maand :(

Haha :punch: dat is inderdaad waar. Ik haat het. Hoewel ik weet dat het daar aan ligt dat ik heftiger reageer op bepaalde dingen, voel je het op dat moment wel zo.. super raar hoe dat werkt.

Ze heeft helemaal geen tijd om ziek te worden :dunno:

Kan ook nooit goed zijn voor de maag, zoveel eiwitten in zo weinig volume :o

Echt he :( geen zin in ook.. Denk dat het echt aan dat kuttoetje ligt. Heb vanwege de extreme misselijkheid al heel vroeg mijn tonijnsalade opgegeten :treuren: en dat heeft geholpen, ben nu niet misselijk meer..

Nu heb ik helemaal geen eten meer. Schouderklopje voor mezelf dat ik toch besloten heb om in mijn pauze niet naar de supermarkt te gaan voor nog iets te eten.. :huilen: Wordt een lange middag...:grumble:

Tenzij jij zegt dat ik het mag.......... :kiss: Dan wel graag nu, dan kan ik nog gaan :D

Je mag best een pak crackers halen en een pakje kipfilet. Een beetje droge carbs zullen je wel goed doen. Maar max 5 crackers :kiss:

Een lange middag it is :sad:

Het snoepscheppad in de kruitvat is geen supermarkt he :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven