- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%

Overdrijven is ook een vak...
Is dat nou door die broek? Of waar komen die benen ineens vandaan?
Ik heb best goede benen
Ik denk dat het komt vanwege de houding en omdat ik ze aanspan, dat doe ik niet vaak op foto's.. Vandaar ook een smiley voor m'n face, want die stond door de moeite die ik er voor moest doen echt op standje vercracked.
Moet wel zeggen dat ik sinds de contest vooral ook gefocussed heb op mijn benen. Zoals ik eerder ook aangaf vind ik mijn upperbody zo eigenlijk wel prima. Ik doe de laatste maanden 3x per week benen (als mijn glutezenuw het toelaat) en slechts 1x upperbody, dus daar zullen ze wel baat bij hebben..
Hoezo ineens vandaan, dat is jarenlang hard werken en progressie, of heb je de contestfoto's van afgelopen zomer gemist?
![]()
Mijn nieuwe schema werpt ook echt wel zijn vruchten af... Bohh..

Uhu
Gisteren had ik alleen een rokje aan en toen heb ik @Punjab wel 15 keer verplicht om naar mijn quads te kijken.. KIJK!!! KIJK DAN!!! GOED HE!!! KIJK DAN!!!!

Als @Robke78 zegt dat hij op 12% staat is dat ook een optical illusion

Haar quads lijken plots huge in vergelijking met vorige foto's. Bedoel er verder niets mee
Ik sta helemaal niet op 12%?Misschien qua DBB normen wel, maar irl niet
![]()
Nouuu.. huge is toch ook wel overdreven
Denk dat het echt vanwege de pose komt.. Normaliter zet ik mijn benen nooit echt zo op de foto, ik vind ze namelijk nogal massief zo.

Optical illusion
Misschien qua DBB normen wel, maar irl niet

Dat kan mijn tere vrouwenhartje niet altijd even goed aan... 

Ik voelde me echt megaverdrietig.

dat is inderdaad waar. Ik haat het. Hoewel ik weet dat het daar aan ligt dat ik heftiger reageer op bepaalde dingen, voel je het op dat moment wel zo.. super raar hoe dat werkt.
Wordt een lange middag...