Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja ik ook, maar laten we haar niet proberen over te halen. Ze weet heel goed wat ze aankan en ook dat ze om 19u alweer naar bed mag. Dus zolang zijn die dagen nu ook weer niet :D

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
Pakken wat je pakken kan! Ik zou gaan voor de vijf crackers en kipfilet :)

Haha echt he... Ik ben te lui om naar de supermarkt te gaan voor een pak crackers. Wetende dat ik vervolgens hier een pak crackers heb met kipfilet en er maar 5 mag, terwijl Pun toch niet kan controleren of het er 5 of 10 waren..

Ik ben makkelijker in het niet eten omdat er niets is wat ik kan opeten, dan nee zeggen terwijl er wel wat ligt....

Ja ik ook, maar laten we haar niet proberen over te halen. Ze weet heel goed wat ze aankan en ook dat ze om 19u alweer naar bed mag. Dus zolang zijn die dagen nu ook weer niet :D

:roflol:

Ik heb mezelf ipv die crackers nu aardappelen toegezegd bij het avondeten :eyebrow: how bout that!

Ohhh, btw. Op deze momenten mis ik het roken wel echt ontzettend...

Een sigaret kon mijn honger toch al gauw voor 15-30 minuten stillen :roflol:

Doe je toch net alsof? :dunno:

Om 19u gaan slapen :eek: Dan ben ik nog niet eens halverwege mijn training :roflol:
Toen ik om 4u-4u30 uit mijn bed moest ging ik meestal pas rond 21u slapen...

Je bent wel op dreef vandaag he :eyebrow: Je rug is zeker weer wat beter?

Aardappelen hebben iig meer volume voor dat aantal kcal ;)

Haha, precies!

Om 19u gaan slapen :eek: Dan ben ik nog niet eens halverwege mijn training :roflol:
Toen ik om 4u-4u30 uit mijn bed moest ging ik meestal pas rond 21u slapen...

:roflol:

Gebeurt niet heel vaak hoor, maar ben de laatste tijd met 4x per week sporten, werkdagen van 9 á 10 uur en dagelijks de wekker rond 04.00 uur wel echt heel erg moe. Ik blame nog steeds de griep van afgelopen december, sindsdien ben ik veel meer moe dan eerst.

Ik ga rond 8u slapen, dat betekent dat ik, als ik een beetje snel inslaap, zo'n 8 uren kan slapen. Die heb ik ook echt wel nodig, alles minder dan 8 uren betekent een zwaar verrotte dag voor mij :roflol:

Gisteren ben ik wel megavroeg op bed gegaan, 19.15 denk ik? Sliep vrijwel gelijk, en toen de wekker om 4uur ging was ik nog steeds niet klaar voor de dag.. :emo:

Ik zou maar wat graag later op bed gaan, maar ik trek het gewoon niet... :eyes:

Ik ga rond 8u slapen, dat betekent dat ik, als ik een beetje snel inslaap, zo'n 8 uren kan slapen. Die heb ik ook echt wel nodig, alles minder dan 8 uren betekent een zwaar verrotte dag voor mij :roflol:

Gisteren ben ik wel megavroeg op bed gegaan, 19.15 denk ik? Sliep vrijwel gelijk, en toen de wekker om 4uur ging was ik nog steeds niet klaar voor de dag.. :emo:

Ik zou maar wat graag later op bed gaan, maar ik trek het gewoon niet... :eyes:
Leuk om te zien dat er meer mensen vroeg naar bed gaan. Ik heb het soms het idee dat ik de enige gek ben die 8 uur slaapt door simpelweg bijtijds te gaan pitten.

Jeetje wat gaat de wekker vroeg bij jou. Gruweeeeelijk. Ikzelf ben best een ochtendmens, maar dit is echt gewoon fout. :eek!:
Heb er geen eens een wekker voor nodig.. :o :engel:
slaapproblemen forever... slaap hooguit 30-60 min op een nacht.. :( en ja.. is al onderzocht en niets aan te doen.. ook pillen werken niet..

Zelf heb ik ook mijn slaap nodig hoor... Als we in het weekend een filmpje willen kijken lig ik meestal halverwege al te ronken. Onlangs zelfs om 23u in de bioscoop in slaap gevallen :P

Zelf heb ik ook mijn slaap nodig hoor... Als we in het weekend een filmpje willen kijken lig ik meestal halverwege al te ronken. Onlangs zelfs om 23u in de bioscoop in slaap gevallen :P
lang leve de matinee bij de bioscoop ;) :o

Heb er geen eens een wekker voor nodig.. :o :engel:
slaapproblemen forever... slaap hooguit 30-60 min op een nacht.. :( en ja.. is al onderzocht en niets aan te doen.. ook pillen werken niet..
Wil niet lullig over komen, maar word je nou niet eens moe van het eeuwige getreur over al je problemen? De helft van je posts gaan over je slaap, allergie, werk of geld problemen..

Laatst bewerkt:
Wil niet lullig over komen, maar word je nou niet eens moe van het eeuwige getreur over al je problemen? De helft van je posts gaan over je slaap, of allergie problemen..
Misschien word ik er wel moe van. :flipoff: Slaap ik er lekker op :D

ik zeg nergens dat ik er last van heb of klaag dat ik mezelf zielig vind ofzo... t is gewoon dat ik t herken. Vaak kan ik dan toch wel tips geven over wat iemand kan proberen ertegen.
Maar ik reageerde gewoon vanuit herkenning.... meer niet.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven