AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet om het even hoor, want iedereen heeft recht op zijn of haar problemen in het leven. Maar inhakend op wat @hoxyz al aangaf en dat staat compleet los van het feit dat je altijd overal iedereen probeert te helpen, want dat mag ook gezegd worden.. Is het wel zo dat ongeacht wie, waar en wanneer er iets geplaatst wordt over iets waar iemand last van heeft, dan heb jij het wel in het kwadraat, zo niet erger meegemaakt. En ook alles is al eens onderzocht en geen enkele dokter op aarde kan iets vinden in jouw wonderbaarlijke lichaam. Dat is natuurlijk al heel bijzonder op zich, dat je een wonder van de natuur lijkt te zijn, in de minder goede zin gezien de problemen die je allemaal ervaart. Maar vergeet niet eens stil te staan bij het feit dat echt niemand zit te wachten op een persoon die (ongeacht wat het is) hetzelfde of zo niet veel erger al eens meegemaakt heeft. Ik snap dat gedeelde smart halve smart is, maar volgens mij is dat potje nu wel leeg inmiddels.

Ik bedoel het niet vervelend, maar juist vanwege al die shit die je kennelijk op je bordje krijgt, houdt iedereen hier op het forum maar de handen boven je hoofd en confronteren er maar weinig mensen je met een spiegel. Denk dat het best weer eens gezegd mag worden dat al die ellende en negativiteit zo weinig bijdragen. Steek dan liever de energie verder in het helpen van anderen, zoals je al vaak doet en maak 1 topic aan waar je een dagboek bijhoudt over alles wat je overkomt. Dan kunnen de mensen die daar interesse in hebben je daar steunen, in plaats van dat ze in elk topic op het forum geconfronteerd worden met aandoening a-z en er eigenlijk maar weinig mee kunnen, omdat het vaak een topic is met een heel ander onderwerp ansich.

En toen was het akelig stil hier, misschien is @marina1975 nu wel in slaap gevallen :o

Zo lang was mijn verhaaltje toch ook weer niet :p

@Punjab. Eerlijk en duidelijk verhaal. Het klopt natuurlijk ook wat je zegt, maar ik kan me voorstellen dat ze het niet per se zo bedoeld. Zo wel, dan is dat wellicht het grootste probleem. Dat gezegd hebbende lijkt het me voor iedereen wijsheid zijn of haar eigen fysieke problemen niet aan te praten aan een derde partij. Nu weer over naar de log. (het log?)

Ewaaaa :dunno:

Huts!

@Punjab @FatBasterd @wovano
Point taken. :)
Maar mijn intentie is puur dat ik mensen graag wil helpen... en met mijn reactie aan wil geven dat ik (vanuit herkenning) al veel heb geprobeerd en ik hoop dat ik mensen met eenzelfde soort probleem tips kan geven.... Meer niet....
Dus mijn excuus als het verkeerd overkomt..... was niet de bedoeling...

Dus back to @HillR :)

@HillR je ziet er ontzettend goed uit en we weten allemaal hoe kneiterhard je er voor werkt. Ookal ben ik erg stil hier op het forum, ik lees alles mee. :clap:

Respect hoor, zeker voor het iedere dag 04:00 uur opstaan en 20:00 uur naar bed. :thumbs: Ik probeer ook aan de 8 uur slaap te komen, maar dat lukt me doorgaans niet als ik 's avonds train (en nog even wil DBB'en :P).

Volhouden hè en niet ziek worden! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Nou, dat waren een paar bewogen pagina's.

Ik ga me maar niet in deze discussie mengen, alles is denk ik wel gezegd.. :o

Update
Ik heb geen f**k te melden :roflol: Ik ben namelijk deze week nog niet in de gym geweest. Voel me wel fit gelukkig. Vanavond gaan we benen trainen :cheer:

Zal denk / hoop ik als volgt worden, afhankelijk van hoeveel paupermensen "mijn" spullen gebruiken. Als ik niet kan beginnen met de legpress sla ik 'm over:

Plateloaded legpress
RDL
Glute pullthrough
Walking lunges
One legged deadlift

Ik denk dat dat wel genoeg is @Punjab ? Ik wil niet teveel one legged oefeningen doen om mijn glutezenuw een beetje te sparen. Afsluiten met cardio denk ik maar.

Gewicht
Vanochtend woog ik 58,6. Dus in totaal nu 1,2kg afgevallen. Gaat langzaam, maar heb vooralsnog geen haast. Ik denk dat als ik op dit tempo blijf afvallen en nog een kilootje of 3 probeer kwijt te spelen tegen april ik een mooi start punt heb om te finetunen richting de zomer.

Agreed my little grasshopper :kiss:

Waarom gaat je wekker om 4:00, hoe laat begin je dan met werken?

Ok, duidelijk, maar dat is dan gewoon een bewuste keuze, ik neem aab dat je ook later kan beginnen.

Ok, duidelijk, maar dat is dan gewoon een bewuste keuze, ik neem aab dat je ook later kan beginnen.

Ja, dat kan inderdaad! Maar daar zou mijn leven niet beter van worden.

Als ik "gewone" kantoortijden zou werken zou ik vanwege de spits (file a12, a50 en a73) minstens een uur langer onderweg zijn op zowel de heenreis als terugreis. Betekent dat ik dagelijks 2 uren zou inleveren door in de auto te zitten.

Dan toch liever vroeger op bed en vroeger de wekker zodat mijn werkweek niet alleen bestaat uit werken en in de auto zitten.

Zonde van de tijd die je effectief te besteden hebt buiten werk.. We zijn wat dat betreft wel bevoorrecht dat we zo vroeg mogen beginnen allebei, want het scheelt allemaal enorm. En of je nu om 9u naar bed gaat en om 4u op of om 23u naar bed gaat en om 6u op maakt natuurlijk in the end niet uit. In de zomer is ons ritme wel wat lastiger vol te houden omdat het dan toch al snel veel later wordt op mooie dagen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven