- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Niet om het even hoor, want iedereen heeft recht op zijn of haar problemen in het leven. Maar inhakend op wat @hoxyz al aangaf en dat staat compleet los van het feit dat je altijd overal iedereen probeert te helpen, want dat mag ook gezegd worden.. Is het wel zo dat ongeacht wie, waar en wanneer er iets geplaatst wordt over iets waar iemand last van heeft, dan heb jij het wel in het kwadraat, zo niet erger meegemaakt. En ook alles is al eens onderzocht en geen enkele dokter op aarde kan iets vinden in jouw wonderbaarlijke lichaam. Dat is natuurlijk al heel bijzonder op zich, dat je een wonder van de natuur lijkt te zijn, in de minder goede zin gezien de problemen die je allemaal ervaart. Maar vergeet niet eens stil te staan bij het feit dat echt niemand zit te wachten op een persoon die (ongeacht wat het is) hetzelfde of zo niet veel erger al eens meegemaakt heeft. Ik snap dat gedeelde smart halve smart is, maar volgens mij is dat potje nu wel leeg inmiddels.
Ik bedoel het niet vervelend, maar juist vanwege al die shit die je kennelijk op je bordje krijgt, houdt iedereen hier op het forum maar de handen boven je hoofd en confronteren er maar weinig mensen je met een spiegel. Denk dat het best weer eens gezegd mag worden dat al die ellende en negativiteit zo weinig bijdragen. Steek dan liever de energie verder in het helpen van anderen, zoals je al vaak doet en maak 1 topic aan waar je een dagboek bijhoudt over alles wat je overkomt. Dan kunnen de mensen die daar interesse in hebben je daar steunen, in plaats van dat ze in elk topic op het forum geconfronteerd worden met aandoening a-z en er eigenlijk maar weinig mee kunnen, omdat het vaak een topic is met een heel ander onderwerp ansich.
Ik bedoel het niet vervelend, maar juist vanwege al die shit die je kennelijk op je bordje krijgt, houdt iedereen hier op het forum maar de handen boven je hoofd en confronteren er maar weinig mensen je met een spiegel. Denk dat het best weer eens gezegd mag worden dat al die ellende en negativiteit zo weinig bijdragen. Steek dan liever de energie verder in het helpen van anderen, zoals je al vaak doet en maak 1 topic aan waar je een dagboek bijhoudt over alles wat je overkomt. Dan kunnen de mensen die daar interesse in hebben je daar steunen, in plaats van dat ze in elk topic op het forum geconfronteerd worden met aandoening a-z en er eigenlijk maar weinig mee kunnen, omdat het vaak een topic is met een heel ander onderwerp ansich.

).