MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niks mis met bitterballen! Paardenvlees = proteine. Broodkruim errond zijn complexe carbs! Perfect dus.
Heb je helemaal gelijk in, maar over het algemeen rekenen de bodydildoers precies hun macro's uit, en daar bovenop komt de drank en snacks nog eens :D

O ja, en dat moet je refeed noemen of zo :p

Is dat een legpress waarbij je jezelf wegduwt?
Wij hebben 1 van lifefitness.. vind m ook niks. De enige manier dat ie goed voelt is met de voeten hoog en een wide stance.

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING ZATERDAG

Beetje laat, maar was te lui om te loggen :eyebrow:

DBB Challenge
Filmpje staat in het topic van de challenge gepost voor those who are interested :D Vond het behoorlijk pittig en nadeel ook wel dat ik dus te klein ben, waardoor de stang bij mij op chesthoogte ligt ipv op kinhoogte, waardoor het wel een stukje zwaarder is. Maar wel leuk om te doen!

Bulgarian splitsquat
1x10x12,6
1x10x22,6
2x10x27,6

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x80
3x6x100 (vpr)

Op last van de baas met 100kg gewerkt en minder reps. Laatste setje verdiende geen schoonheidsprijs, maar de baas vindt het hoog tijd dat ik wat zwaarder ga liften en mezelf wat meer uitdaag. Dat probeer ik ook wel.. maar om dat tijdens mijn training zelf te bedenken vind ik altijd moeilijk.. Dus met Pun afgesproken dat hij gewoon tegen me zegt wat ik moet gaan doen en dat ik het dan gewoon braaf uitvoer.

Als ik nu zelf bij de pulldown had mogen bepalen had ik bijvoorbeeld 8x40 / 8x60 / 8x80 en heel misschien 8x90 gedaan :P Zoals ik al weeeeeeken doe.

Ernstig spierpijn wel nu.

Seated cable row
4x8x32

Cable glute kickback
4x10x19

Sideraises
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Goblet squats SS Lying legraises
3x10x20 / 3x10

Upright row
3x10x10 wide | superset met > | 3x5x10 small

En dan wordt het maar weer eens tijd voor een kleine shape update

Niet ontevreden. Vetpercentage is niet eens zo hoog. M'n bovenste abbies zijn alweer zichtbaar. :cheer:

Gisteren taart gegeten, patat shoarma gegeten, mmmmm :heart: Dus, vandaag zijn ze er niet meer :roflol:

Vanavond of gymmen of een uurtje cardio met Jack, ik heb ernstig spierpijn dus weet nog niet wat ik ga doen. M'n glute is ook weer kut (niet heel erg, kan lopen, maar glutes kan ik niet trainen vanavond, upperbody is nog helemaal sore, dus ik weet ook niet zo goed wat ik in de gym moet doen.. zal dan cardio worden. Dan is het gezelliger met een blije hond dan 15 andere cardiobunnys).

Is dat nou door die broek? Of waar komen die benen ineens vandaan?

Damnn ja flinke quads

:roflol: Hoezo ineens vandaan, dat is jarenlang hard werken en progressie, of heb je de contestfoto's van afgelopen zomer gemist? :dunno:

Daar doe je @HillR echt mee te kort :finger:

Als @Robke78 zegt dat hij op 12% staat is dat ook een optical illusion

• Like
Waarderingen: Vonk
Daar weet jij alles van natuurlijk :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven