- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Ja... maar toen ging ik googlen op airfryers, en daar zit overal patat in op de plaatjes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kwestie van geen bitterballen maar wel gezondere producten inkopen![]()
Heb je helemaal gelijk in, maar over het algemeen rekenen de bodydildoers precies hun macro's uit, en daar bovenop komt de drank en snacks nog eensNiks mis met bitterballen! Paardenvlees = proteine. Broodkruim errond zijn complexe carbs! Perfect dus.

Ik reken het goedHeb je helemaal gelijk in, maar over het algemeen rekenen de bodydildoers precies hun macro's uit, en daar bovenop komt de drank en snacks nog eens
O ja, en dat moet je refeed noemen of zo![]()

Vond het behoorlijk pittig en nadeel ook wel dat ik dus te klein ben, waardoor de stang bij mij op chesthoogte ligt ipv op kinhoogte, waardoor het wel een stukje zwaarder is. Maar wel leuk om te doen!
Zoals ik al weeeeeeken doe.
Dus, vandaag zijn ze er niet meer
Jouw hele bovenlichaam is chestVond het behoorlijk pittig en nadeel ook wel dat ik dus te klein ben, waardoor de stang bij mij op chesthoogte ligt ipv op kinhoogte, waardoor het wel een stukje zwaarder is.

Hoezo ineens vandaan, dat is jarenlang hard werken en progressie, of heb je de contestfoto's van afgelopen zomer gemist?
![]()
Optical illusion 

Als @Robke78 zegt dat hij op 12% staat is dat ook een optical illusion
Misschien qua DBB normen wel, maar irl niet 
Haar quads lijken plots huge in vergelijking met vorige foto's. Bedoel er verder niets mee
Ik sta helemaal niet op 12%?Misschien qua DBB normen wel, maar irl niet
![]()

ik ga de volgende stap in beledigingen maar even niet nemen