Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonde van de tijd die je effectief te besteden hebt buiten werk.. We zijn wat dat betreft wel bevoorrecht dat we zo vroeg mogen beginnen allebei, want het scheelt allemaal enorm. En of je nu om 9u naar bed gaat en om 4u op of om 23u naar bed gaat en om 6u op maakt natuurlijk in the end niet uit. In de zomer is ons ritme wel wat lastiger vol te houden omdat het dan toch al snel veel later wordt op mooie dagen.

nah.. 45min in de auto betekent denk ik spiegel. Al geloof ik 10 minuten wel, ben zelf ook gauw klaar.En maar 10min rekenen voor aankleden en haren doen... stiekem staat die gewoon een uur voor de spiegel waarschijnlijk.
@ScumbagAnnie dit tijdschema komt mij bekend voor, alleen dan iets andere tijden en ik zet jou niet op je werk af

Haren? Oh die heb je nog. Ik gebruik geen gel, geen fohn, geen kam.
Haren? Oh die heb je nog. Ik gebruik geen gel, geen fohn, geen kam. Wel shampoo![]()

Die doet die eerst met een haarband naar achteren. Dan kan die zijn dagcreme en make-up beter opdoen.

Ja, behalve een deftige baard
Ik zou met een beetje mascara echt wel veel sexyer zijn![]()