Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben een avondmens (al lig ik nu ook vaak voor 23:00 op bed), maar ik haat files ook en snap dus wel dat je dan maar eerder gaat werken als dat kan.

Zonde van de tijd die je effectief te besteden hebt buiten werk.. We zijn wat dat betreft wel bevoorrecht dat we zo vroeg mogen beginnen allebei, want het scheelt allemaal enorm. En of je nu om 9u naar bed gaat en om 4u op of om 23u naar bed gaat en om 6u op maakt natuurlijk in the end niet uit. In de zomer is ons ritme wel wat lastiger vol te houden omdat het dan toch al snel veel later wordt op mooie dagen.

Ik herken dat helemaal, bij ons gaat de wekker om 5u15, ik ben de deur uit om 6u en en heb dan nog een uur de trein te nemen. Maar kan ook vrij vroeg stoppen en dan is er tijd voor de gym ;)
Maar uitzonderlijk gisteren eens de wekker om 4u15 gehad, want mijn vrouwtje moest voor haar job het hele land door naar Hasselt.... pffff, hebben we dat gevoeld ! Heb gisteren een heel deel van de Netflix aflevering gemist, ogen vielen gewoon toe, en we zijn dan maar om 9u15 in bed gekropen...

Dus... heel sterk van jullie hoe jullie dat volhouden hoor :thumb: :clap:

Ik kan alleen maar respect hebben voor mensen die makkelijk vroeg op kunnen. Het is dat ik nu in de ochtend cardio doe en in principe daarna dus wel meteen goed wakker ben, maar anders ben ik qua wakker worden meestal een hele trage starter en totaal niet effectief, laat staan gezellig, in de ochtend. Hoe laat zijn jullie dan klaar met werken en in de gym?

4:30 wekker
4:35 koffie
4:50 douchen
5:10 aankleden, haar doen etc.
5:20 koffie
5:45 auto in
6:30 @HillR afzetten
6:45 op kantoor
15:30 van kantoor
16:00 @HillR oppikken
16:45 gymtime
18:00 thuis
18:30 eten
19:00 netflix en chill
20:30 bed

#repeat

Mij lukt het doorgaans met moeite om te slapen voor 02.00. Ik krijg vanaf 20.00 soort energie boost en als het schemerig begint te worden voel ik mij op mijn best.

4:30 wekker
4:35 koffie
4:50 douchen
5:10 aankleden, haar doen etc.
5:20 koffie
5:45 auto in
6:30 @HillR afzetten
6:45 op kantoor
15:30 van kantoor
16:00 @HillR oppikken
16:45 gymtime
18:00 thuis
18:30 eten
19:00 netflix en chill
20:30 bed

#repeat
@ScumbagAnnie dit tijdschema komt mij bekend voor, alleen dan iets andere tijden en ik zet jou niet op je werk af :p

:roflol:

Vroeger misschien, toen er nog geen goede lijm voor de haren bestond.. Tegenwoordig föhn ik het :trollface: en met de juiste lijm voor het haar ben ik in 2-3m klaar :engel:

Haren? Oh die heb je nog. Ik gebruik geen gel, geen fohn, geen kam. Wel shampoo :emo:

Ja, behalve een deftige baard :(

Ik zou met een beetje mascara echt wel veel sexyer zijn :dunno:

Pirate.jpg

Die amateur heeft niet eens mascara op :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven