AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Herkenbaar... alleen 1:15 uur om van bed in de auto te komen.. :eek: dat kan ook in 15 minuten. :roflol:

Maar respect hoor. :thumb:
maar jij slaapt ook bijna niet :P

Mijn schema als ik geen in meet afspraak of bouwbeleg heb ..
04.00 wekker
04.05 zwarte koffie
04.10 machines aan en voorbereiden van de werkdag ( nog steeds lurkend aan de koffie )
06.00 haal ik de kids uit bed en trek ik het dekbed van de vrouw af ( gezins ontbijt )
06.20 weer aan het werk tot 8.00 uur dan komen mijn boys die worden aan het werk gezet en/of naar hun klus gestuurd .
06.30 snelle douche en andere hygiëne taferelen
07.00 mijn pauze ( meestal dans ik dan een beetje rond met mijn jongste op mijn arm )
08.00 weer aan het werk tot 16.00 of 17.00 uur afhankelijk van lever schema

17.05 douche tot 19.00 uur tijd voor mijn bende van ellende
tussen 19.00 en 21.00 probeer ik nog een training erin te piepen .
21.00-21.30 lig ik meestal half dood op de bank te wachten op permissie om te gaan slapen :P

rinse and repeat :P
 
niet altijd , moest laatst om 07.30 in Geleen zijn . Kan je vertellen best een pittige rit als je alleen in je bus zit ( vannuit Noord Holland )
Bekende soort van afstand.. bij mijn vorige baan... 2 x per week NH naar effe voorbij Antwerpen...

:D back to @Hill
 
Respect voor alle early birds! Ik heb ruim 9,5 uur slaap nodig om optimaal te functioneren...
 
We zijn hier inderdaad allemaal een beetje autistisch. Ik kan bvb geen 11/13/14/16/17/19 minuten cardio doen. 10/12/15/18/20/... lukt dan wel weer :P Bij voorkeur kom ik uit op 5- of 10tal haha xD
Zelfde met reps... Behalve 5 geen oneven getallen aub :p
Flinke cardio wel hoor!
 
:haha::haha::haha:

TRAINING

Ik voelde me goed, nog wel wat last van mijn rug, maar glutepijn zo goed als verdwenen.. Dus.. benentijd toch!!! :cool:

Hacksquat - achtig iets machine
Nieuw, dus dat moet geprobeerd worden

1x10
3x12x20

Stom apparaat, rare houding voelt niet fijn. Gaan we niet weer doen.

RDL SS Sideraises
2x8x30 / 2x8x7

Instant pijn in m'n glute, en zeurderige schouders.. Ik had me al voorgenomen dat ik de komende week alleen cardio zou gaan doen, maar aangezien het allemaal goed voelde dacht ik waarom niet. Dus, maar afgekapt en binnenmonds gevloekt.

:punch:

Crosstrainer
15 minuten, niveau 11 (onder het mom van jezelf verbeteren een klein niveautje hoger :nut:)

Loopband
20 minuten, niveau 4, snelheid 6km pu

Dus dat was dat.

Vanaf nu een week echt rust want ik begin lichamelijk wat uit elkaar te vallen, schouders doen pijn bij inspanning. Sinds een week ook hele pijnlijke spieren in mijn rug, vooral diep ademhalen / gapen ga ik bijna dood van en ook mijn glute zeurt alweer een hele tijd :barf:. Ga pas donderdag weer naar de sportschool en hoop dan weer lowerbody te kunnen doen.

Blijf wel een beetje wandelen enzo, want het wordt megamooi weer het weekend.. dus dan wil ik wel lekker buiten zijn!

Fijn weekend alvast!!! :peachy:
 
Ik had me al voorgenomen dat ik de komende week alleen cardio zou gaan doen, maar aangezien het allemaal goed voelde dacht ik waarom niet. Dus, maar afgekapt en binnenmonds gevloekt.

Zooooooo herkenbaar :D
Neem inderdaad wat rust zodat alle pijntjes verdwijnen, en geniet van het mooie weer!
Wandelingetje, terrasje, aperitiefje,... :engel:
 
Daag meissie. Hoe gaat het met je rustweekje?
Ik mis je log updates stiekem wel een beetje. I hope you're doing fine!:heart:
 
Millions of peaches, peaches for me.
Millions of peaches, peaches for free.

:peachy: Voor jou!

Zooooooo herkenbaar :D
Neem inderdaad wat rust zodat alle pijntjes verdwijnen, en geniet van het mooie weer!
Wandelingetje, terrasje, aperitiefje,... :engel:

Thanks meis! Wat een weer hè! Ik heb er van genoten.. geen terrasjes en aperitiefjes.. Ik heb besloten om mij maar eens te gaan houden aan mijn cut, ook in het weekend... :piggy:

Daag meissie. Hoe gaat het met je rustweekje?
Ik mis je log updates stiekem wel een beetje. I hope you're doing fine!:heart:

Haiii babe! Wat lief :cheer:

Rust is eigenlijk best lekker :roflol: Stiekem mis ik de gym niet :piggy: Het is echt super fijn om om 5 uur al thuis te zijn, het voelt alsof je nog een heel leven voor je hebt :roflol:

Ik ben niet naar de gym geweest, maar echt rust gepakt heb ik niet.. Beetje dom misschien.
Zaterdag heb ik 8,5km gewandeld, zondag 8km, en gisteravond 4km.

Mijn rug en glute gaan eigenlijk best okay, al had ik gisteravond na het wandelen wel weer last van mijn rug en glute. Maar dat kwam vooral omdat Jack echt supersuperenthousiast was, en iedereen om 5 uur zijn hond uitlaat (kansloze mensen.. doe dat lekker op een ander tijdstip :emo:) waardoor hij echt helemaal hyper was en ik veel moeite had om hem te laten luisteren. Het rondje wat ik zou lopen is maar 2,5km, zou ongeveer 25 minuten moeten duren, uiteindelijk was ik 50 minuten onderweg en heb ik 4km gewandeld (als hij begint te trekken of zijn aandacht voor mij verliest draai ik om en loop ik de andere kant op, maar de autist in mij "moet" dat rondje lopen).

Vandaag gaat het weer goed met m'n glute, maar voel ik wel de spier in mijn rug. Dus, vanavond misschien een avondje echt even niets doen. Al vind ik dat dan wel weer sneu voor Jack, want die wordt dan niet uitgelaten... :eyes: Moeilijk :bang:

Sinds vorige week vrijdag heb ik mijn dieet weer dedicated opgepakt. Ik snaaide hier en daar er steeds wat bij, want... vakantie is pas over 16 weken :emo: Maar daar voel ik me dan weer slecht door, plus dat ik door al dat on the side gevreet last kreeg van maagzuur en al twee weken constant enigszins misselijk was.

In het weekend qua kcal er goed om gedacht (kon ook vanwege de vele verbrande kcals) en sinds gisteren een "nieuw" voedingsschema voor mezelf samen gesteld. Geen zuivel meer, want daar krijg ik dus het zuur van. Mijn voeding ziet er nu zo uit:

2 eieren
1 crunchy chocolate peanut eiwitreep :heart: (krijg ik ook een beetje het zuur van, maar dat is het waard :emo:)
tonijn met sla en komkommer
5 plakjes kipfilet
Avondeten, varieert tussen de 600-750kcal.

Dat is dan een lowcarb dag die ik 4x per week aanhoud. Op mijn high carb dag, op de woensdag:
2 boterhammen
2 eieren
2 boterhammen met smeerkaas
1 eiwitreep
avondeten

Mijn kcal komt dan op de 1200-1400 per dag. Ik trek het gewoon niet meer om maar 900-1000kcal te eten. Dat resulteert geheid in stiekem gevreet als pun niet kijkt :roflol: Super kansloos gedrag, weet ik heel goed. Maar dat zal mijn innerfatty zijn.

Wat me ook heel goed helpt om mij aan mijn voeding te houden is veel cardio.. dan heb ik het gevoel tenminste alsof ik echt aan het cutten ben.

Verder dus weinig nieuws, donderdag ga ik weer gymmen (legday) en zaterdagochtend ga ik mijn CM'S maar weer eens meten... :angstig: Dat is een goede stok achter de deur als vergelijking. Er zullen namelijk op mijn pens wel aardig wat CM's bijgekomen zijn ten opzichte van de contest vorig jaar. Dat is dan altijd wel een goede klap in het gezicht om me weer te focussen.

Ik wil in de komende 4-6 weken ongeveer 2 á 3kg kwijt spelen door rustig te cutten. Dan de laatste 6-8 weken voor vakantie diep cutten en dan maar zien waar het schip strandt. Hopelijk ben ik dan in juni voorbij mijn contest shape van vorig jaar of gelijk ermee en kan ik shinen op vakantie en het er daar allemaal weer aaneten :laugh:

Sooo, thats the plan!

Ik ben in ieder geval weer lekker obsessed (kan er namelijk de hele tijd wel over praten.. en dat is vaak een goed teken :roflol: )
 
Haiii babe! Wat lief :cheer:

Rust is eigenlijk best lekker :roflol: Stiekem mis ik de gym niet :piggy: Het is echt super fijn om om 5 uur al thuis te zijn, het voelt alsof je nog een heel leven voor je hebt :roflol:
Hahaha, heel herkenbaar dit! Dat heb ik op mijn rustdag (donderdag) altijd. Ik kan ook moeilijk niets doen, merk ik. Uiteindelijk ga ik dan maar poetsen, of opruimen of de was vouwen. :emo::emo: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze week een keer echt niets ga uitvoeren op donderdag.

Het klinkt alsof je weer helemaal gemotiveerd bent. Channel your inner fit girl En dan volgt dat gewenste fysiek vanzelf. Komt goed, champ. :flexing:
 
900-1000 is gewoon te weinig en gedoemd om te cheaten. Logisch als je bijna constant honger hebt, toch?
1200-1400kcal lijkt me prima om op te cutten.
Denk dat mijn gemiddelde nu ook rond 1400-1450 ligt en ik verlies nu ongeveer 0,5kg/week.
Gezien we dezelfde grootte hebben (ongeveer) en jouw onderhoud vast nog een stuk hoger ligt dan het mijne (want jij :flexbiceps: en ik :flexing:), komt het zeker goed!

Ik ben veel te slecht in rust, dus ik hou daaromtrent gewoon mijn mond :roflol:
 
Hou je alles tot op g bij in mfp of is het meer globaal?

Ik denk dat nu (eind februari) ideaal is om te cutten aangezien de lente er aan komt:D
 
Hahaha, heel herkenbaar dit! Dat heb ik op mijn rustdag (donderdag) altijd. Ik kan ook moeilijk niets doen, merk ik. Uiteindelijk ga ik dan maar poetsen, of opruimen of de was vouwen. :emo::emo: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze week een keer echt niets ga uitvoeren op donderdag.

Het klinkt alsof je weer helemaal gemotiveerd bent. Channel your inner fit girl En dan volgt dat gewenste fysiek vanzelf. Komt goed, champ. :flexing:

Erg is dat hé... toen ik nog rookte kon ik gerust gaan zitten en dan lekker sigaretjes roken :roflol: dan had ik toch ook iets te doen. Nu ik dat niet meer doe... wat moet ik in hemelsnaam met mijn leven tijdens niksdoen :roflol:

Thanks babe! Ik hoop het! Ik ben wel gemotiveerd ja! Maar ik heb ook honger :emo: en dat vind ik vrij vervelend :laugh: Merk dat ik vandaag best wel weer moeite heb, gelukkig heb ik niets anders bij me en ook geen monnie bij me, dus het wordt gewoon lijden vandaag. Maar goed ook, weet niet of ik wel bestand zou zijn tegen de mogelijkheid om eten te halen..

900-1000 is gewoon te weinig en gedoemd om te cheaten. Logisch als je bijna constant honger hebt, toch?
1200-1400kcal lijkt me prima om op te cutten.
Denk dat mijn gemiddelde nu ook rond 1400-1450 ligt en ik verlies nu ongeveer 0,5kg/week.
Gezien we dezelfde grootte hebben (ongeveer) en jouw onderhoud vast nog een stuk hoger ligt dan het mijne (want jij :flexbiceps: en ik :flexing:), komt het zeker goed!

Ik ben veel te slecht in rust, dus ik hou daaromtrent gewoon mijn mond :roflol:

Vorig jaar kon ik prima leven op die 900kcal en deed ik ook nog veel meer cardio, dus ik vind het zelf echt ontzettend storend dat ik dat nu niet kan. Ik haat falen daarin. Ik vind dat ik het nu ook weer zou moeten kunnen.

En nu op 1200-1400 kcal heb ik ook nog onstilbare honger :emo: ik weet niet waar dat door komt. Ik zit ook heel de dag aan eten te denken en ben nog maar net begonnen... :lol: om te huilen dit hahaha!

Ik ken dat niet kunnen rusten hoor.. maar het is wel echt nodig nu.. ik snap ook niet waarom ik niet naar mezelf luister. Gisteren heb ik braaf gerust en vandaag doe ik ook geen cardio...

Hou je alles tot op g bij in mfp of is het meer globaal?

Ik denk dat nu (eind februari) ideaal is om te cutten aangezien de lente er aan komt:D

Het is meer globaal. Ik heb mijn overdag eten ingevuld en weet hoeveel kcal dat is. Avondeten komt er gewoon bij en daar is genoeg ruimte voor zegmaar. De ene dag is het bijvoorbeeld kipfilet met broccoli, een andere dag (Zoals vandaag, fuck yeah) spaghetti met saus :heart: Nu zal vandaag meer kcal opleveren, maar dat compenseert dan wel met de mindere kcal van gisteren. Als ik echt mijn twijfels heb dan vul ik avondeten even in om te checken of ik niet ontzettend over de schreef ga, maar tegenwoordig weet ik van de meeste dingen wel wat het aan kcal oplevert.

Verder ben ik nu vooral nog rustig aan aan het doen... Pas de laatste 10 weken ga ik alles weer minutieus vastleggen en bijhouden, ook het avondeten. Maar om dat 4 maanden lang te doen.................... :barf: dat wordt 'm niet hehe!
 
Dit is een fase waar je eventjes doorheen moet. Als je je nu groot houdt, weet ik zeker dat dat hongergevoel en zeker die cravings wat minder gaan worden hoor! :D
 
Dat snap ik wel ja:p
 
Hahaha, heel herkenbaar dit! Dat heb ik op mijn rustdag (donderdag) altijd. Ik kan ook moeilijk niets doen, merk ik. Uiteindelijk ga ik dan maar poetsen, of opruimen of de was vouwen. :emo::emo: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze week een keer echt niets ga uitvoeren op donderdag.

Het klinkt alsof je weer helemaal gemotiveerd bent. Channel your inner fit girl En dan volgt dat gewenste fysiek vanzelf. Komt goed, champ. :flexing:
Heel goed. Heel dat emancipatie gelul is wat mij betreft ook gewoon zwaar over de top.. Gewoon lekker boenen en koken jullie! Joannes Huwé schreef hier nog zeer interessante boeken over in 1700.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven