Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Steks Dat wakker worden gebeurd vermoedelijk in de periode op-van kantoor.

idd herkenbaar, maar (gelukkig) op andere tijdstippen, hahaha.@ScumbagAnnie dit tijdschema komt mij bekend voor, alleen dan iets andere tijden en ik zet jou niet op je werk af![]()

Die heb ik ook

Wat voor kantoorwerk doe jij dan??

Zwaar inderdaad, maar een keer per dag eten.8:10 wekker
8:12 douchen
8:30 auto in
9:15 op kantoor
17:00 van kantoor
18:00 gymtime
19:30 thuis + eten
20:00 netflix en chill
23:00 bed
't zware leven van een ambtenaar.
Ik droom best wel van vroeg beginnen/vroeg klaar. Heb nu al 2 keer staan vloeken in de sportschool deze week omdat alles bezet is.
06:30 wekker
06:45 wakker worden
06:50 douchen
07:05 afdrogen/crème
07:00 smeersels voor op hoofd/nieuws kijken.
07:30 aankleden
07:35 koffie drinken tas inpakken
07:50 auto in
08:15 aanwezig
17:00 weg
17:30 thuis
18:00 eten
20:00 werken of sporten
22:30 slapen

Ik zou een nieuwe klok kopen
Hier is het meestal opstaan tussen 5u45-6u.
Enkel op donderdag slaap ik uit tot 7u omdat ik dan 's avonds ga lopen en werk tot 18u
Op maandag werk ik ook tot 18u, maar ga ik 's morgens rennen dus toch 1-1,5u vroeger eruit.
Maar geen geklaag, eindelijk een vast ritme en geen vroeg/laat/dag/nacht diensten meer door elkaar
Dat maakte me echt f*cked up in the brain![]()
![]()

Ik zie allemaal mogelijkheden voor nieuwe topics! "Hoe ziet jouw dag er uit" "hoe ziet jouw koelkast er uit"
Nog even en we hebben helemaal geen geheimen meer voor elkaar, voor @johnyjordaan kunnen we nog een topic met "wat is jouw favo dildo" aanmaken.. En volgens mij kunnen we ook nog "Hoe ziet jouw crib er uit" doen, volgens mij hebben @Bert en @ThuggishRuggish daar het startschot al voor gegeven. Dan weten we alles van elkaar, like one big weird autistic family 
Toen wilde ik eigenlijk wel weer een PR zetten, dus ik zei tegen Pun
"Vandaag wil ik wel 260 proberen
" Pun disagreed.... 

maar ik wist het niet meer en m'n benen waren al zo sore, dus ik dacht boeieuuu

Alsof je nagel in je vel duwt ofzo, super naar gevoel, dus maar gestopt.
Dus maar gestopt. Het was wel mooi geweest! 
1x8x280 PR
Het staat op film, maar die is in bezit van de baas, en ik heb hem nog niet gezien. Ik moest heel erg mijn best doen en ik had het gevoel alsof mijn hoofd zou exploderen tijdens de uitoefening. Dus ik denk dat het filmpje niet heel flateus is![]()