MuscleMeat

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat heb jij er dan allemaal opgegooid :roflol:

De ene cracker is de andere ook niet he.. Cracottes van Lu zijn voornamelijk lucht :roflol: Met een plakje kipfilet erop, 50 kcal ongeveer :cheer:
4 crackers 260kcal. Beetje boter en 125gr brie. Eindstand 640kcal. Scheelt als je dan gewoon pas rond 12u wakker word en nog 2 maaltijden mag inhalen.
 
4 crackers 260kcal. Beetje boter en 125gr brie. Eindstand 640kcal. Scheelt als je dan gewoon pas rond 12u wakker word en nog 2 maaltijden mag inhalen.

Ja okay :roflol: brie is nou ook niet echt lowkcal he.

Maarre, WEES BLIJ! Dat zou voor mij bijna het eten voor een hele dag zijn. :scold:
 
Ik at laatst ook crackers. Because afwisseling. Eindstand 4 crackers waren 600kcal
Als je er 40 gram pindakaas op gooit dan gaat het hard ja :roflol:
*Edit* Oh, zie nu brie. Dat kan ook

HillR Wat voor misselijkheid ervaar je dan?
Als eens geprobeerd op rennies te pakken? Dat gebruik ik altijd tegen de misselijkheid van bepaalde middelen op feestjes :')
 
Waza crackers vind ik zelf heel lekker, iets meer kcal en carbs maar ze vullen ook beter dan cracottes van lu. Dus je moet er ook minder van eten :p
 
Waza crackers vind ik zelf heel lekker, iets meer kcal en carbs maar ze vullen ook beter dan cracottes van lu :)

Als Zweed kan ik zelf natuurlijk alleen Leksands Knäckebröd aanraden :')
Leksands_Ekologiska_630x430-1024x698.jpg

Wat cottage cheese, komkommer, tomaat. Wat pepers & kruiden er op.
High protein, low cal. Lekker man.
 
UPDATE

Weinig boeiends te vermelden.. al een hele tijd geen gym van binnen gezien.. :eek!: Can't even remember the last time.

Gewicht vanochtend was 57,2. Dus gaat nog gestaag naar beneden. Afgelopen maandag en dinsdag wel cardio gedaan en verder braaf aan mijn voeding gehouden.

Ik lijk helaas toch niet zo goed meer te reageren op mijn carbcycling.. ben na het eten van alleen eiwitten (eiwitshake, eiwitreep, eieren, kipfilet) echt gigantisch misselijk. Het enige wat vervolgens helpt is iets van carbs eten waarna alles weer een beetje rustig wordt in mijn maag.

Daar zit ik deze week (nouja, sinds vandaag :roflol: ) wat mee te klooien. Ik voel me beter bij carbcycling, mentaal dan. Maar ik moet het maar wat omgooien ben ik bang.

De hele dag misselijk op werk zitten is ook niks en dan presteer ik ook lang zo goed niet.

Dus vandaag de dag gestart met twee boterhammen met kaas... :emo: Verdere eten zal cracottes (maar 26 per cracker :eyebrow: ) met kipfilet zijn en optimel yoghurt.. Vanavond weer pangasius filet met spruitjes :cheer:
Goed dat je even rust hebt genomen van de gym. En zo zie je maar dat je ook kan cutten zonder krachtsport, al vind je het misschien niet leuk.:rolleyes:
Je gaat hoe dan ook wel je doelen bereiken. You can do this!

Wat betreft het misselijk worden van de eiwitten; misschien toch maar even overstappen op een continue eetschema. Wellicht helpt het!
Ik heb toen ik net op het forum belandde toen zo'n last gehad van de whey, maar dat is bij mij ook vanzelf overgegaan. Misschien gebeurt dat ook wel bij jou.
 
The struggle is real here..... :aai:
 
Hou je taai Hill! Beetje ziekenboeg weer bij jullie thuis..

Al wel weer in de planning om te kijken hoe een gym van binnen eruit ziet?
 
Als je er 40 gram pindakaas op gooit dan gaat het hard ja :roflol:
*Edit* Oh, zie nu brie. Dat kan ook

HillR Wat voor misselijkheid ervaar je dan?
Als eens geprobeerd op rennies te pakken? Dat gebruik ik altijd tegen de misselijkheid van bepaalde middelen op feestjes :')

Moeilijk te omschrijven die misselijkheid. Misschien komt het wel gewoon omdat ik honger heb :roflol:

Sinds mijn minibulk wil mijn lichaam meer eten, super irritant. Daar waar ik vorig jaar zomer prima kon cutten op 900kcal + nog cardio erbij trek ik dat nu gewoon qua honger echt niet. Ik cut nu op 1250 ongeveer en nog trek ik het amper.

Inmiddels heb ik mijn voeding zo gedaan:

8 cracottes
2 eieren
6 plakjes kipfilet
halve komkommer
tonijnsalade
avondeten

Daardoor heb ik meer eetmomenten (ipv 3 op een dag, 6 op een dag) En dan nog ben ik aan het einde van de dag misselijk.
Het is een soort weeige pijn in mijn maag, oprispingen, maar niet het zuur.

Tegen de partymisselijkheid gebruik ik altijd preventief omeprazol :eyebrow: Ain't nothing is going to ruin my party :roflol:

Waza crackers vind ik zelf heel lekker, iets meer kcal en carbs maar ze vullen ook beter dan cracottes van lu. Dus je moet er ook minder van eten :p

Crackers met sesam van de lidl... HEAVEN!

Er is overigens niets wat mij vult :roflol: ik snap niet waarom ik de laatste tijd zo onverzadigbaar ben... Ik vind het echt vervelend haha!

Als Zweed kan ik zelf natuurlijk alleen Leksands Knäckebröd aanraden :')
Leksands_Ekologiska_630x430-1024x698.jpg

Wat cottage cheese, komkommer, tomaat. Wat pepers & kruiden er op.
High protein, low cal. Lekker man.

Bohh, ziet er goed uit!

Misschien eens proberen!

Goed dat je even rust hebt genomen van de gym. En zo zie je maar dat je ook kan cutten zonder krachtsport, al vind je het misschien niet leuk.:rolleyes:
Je gaat hoe dan ook wel je doelen bereiken. You can do this!

Wat betreft het misselijk worden van de eiwitten; misschien toch maar even overstappen op een continue eetschema. Wellicht helpt het!
Ik heb toen ik net op het forum belandde toen zo'n last gehad van de whey, maar dat is bij mij ook vanzelf overgegaan. Misschien gebeurt dat ook wel bij jou.

Thanks babe! Komt ook wel goed, het is altijd een beetje uitvogelen... Ik wil altijd ZSM resultaat, NU, NU, NU!!!!!! Ik moet me misschien gewoon eens gaan realiseren dat mijn ethioperdieet niet verstandig is en dat ik er gewoon wat langer over moet doen en niet binnen een week denderende resultaten moet verwachten...

Het voelt gewoon alsof vorig jaar mijn cut voor de contest veel sneller ging, en ik er veel beter bij stond, en het veel makkelijker ging, en het nu voelt alsof ik mijn best niet goed genoeg doe omdat ik meer eet *hapt naar adem* en en en en :treuren:

Nee.. onzin allemaal.. Ergens weet het normale gedeelte van mijn hersenen wel dat het niet zo is, maar de HillR met een lichte stoornis neemt in dit soort situaties vaak de overhand..

Genoeg stomme dingen gezegd.

Hoe zit het met onze date zaterdag :eyebrow: Ik had je al een karmaatje gestuurd, wat ons betreft kan het... :clap:


The struggle is real here..... :aai:
Ha Neet!

Wat leuk om je even gezien te hebben :cheer: Heel tof dat je naar de meet bent gekomen... Hoewel ik hier altijd voor het vaderland wegtyp heb ik in real life niet zo'n grote mond en ben ik stiekem wel een beetje verlegen.. :P Jammer dat we niet zoveel gekletst hebben, maarja... wie weet een volgende keer :thumbs:

Hou je taai Hill! Beetje ziekenboeg weer bij jullie thuis..

Al wel weer in de planning om te kijken hoe een gym van binnen eruit ziet?

Komt goed hoor! Uiteindelijk is onze levensstijl er natuurlijk ook wel een beetje naar dat we niet altijd even fit zijn :roflol: Uiteindelijk zorgen we er wel voor dat dat onze verplichtingen zoals werk niet in de weg staat, maar qua sporten en social events zit dat dan soms wel een beetje in de weg..

Een whopper op een cracker, lekker :lick:

Zonde van die whopper.. weg met die crackert!
 
TRAINING @ FOX

Altijd leuk om te meeten... ik heb Pun een kleine tik op z'n lekkere glutes gegeven en hem toch maar meegesleept richting Rotterdam :cheer: Hij is dan ook wel weer zo lief dat hij dat doet voor mij... :heart:

Leuk om jullie allemaal een keertje gezien te hebben... Ik ben niet zo'n sociaal wonder, dus excuus richting de mensen die ik niet gedag gezegd heb onder het mom van "ik ben superhard aan het trainen", voor jullie geldt: leuk jullie van een afstandje gezien te hebben :roflol:

Legpress
1x12x50 (excl. gewicht apparaat... misschien dat BB_ weet hoeveel dat ding weegt? Ik vond 't iig ernstig zwaar!)
1x8x100
2x8x140

Hacksquat
1x10x gewicht apparaat
2x10x20

Sideraises
1x8x6
1x8x7
1x8x8
1x8x9
(pff die 9 was zwaar, maar ik moest wel.. ongelooflijk hoeveel buffe chicks daar rondwandelen!)

Frontraises
3x8x6

Bulgarian split squats
1x8xgewicht smith
3x8x10

Cable pushdown
4x10x? niet opgelet

Sissy squat
5x10

Nooit eerder gedaan, vond het een beetje eng :roflol: was bang dat ik / het apparaat ging omvallen...

Uprightrow
4x10

Toen was het wel mooi geweest... Skatermarvin nog een beetje van zijn training afgehouden... Furryx94 nog een beetje gepest en verder vanaf een afstandje zitten kijken hoe sterk ProudPizza is... :bow2: Ongelooflijk hoe die gewichten verzet!

Na afloop een lekker patatje gegeten bij Bram ladage.. :fries: Superlekker! Daarna op terugweg nog een hamburger en mcflurry gegeten... :meal:

Zondag ook veel te veel gegeten (broodjes, chips, enchiladas) :piggy:

Ernstig veel spierpijn in mijn benen van de training bij fox, dus gisteren dan maar naar de gym voor cardio

TRAINING MAANDAG
40 minuten crosstrainer niveau 11
30 minuten loopband (varierend helling 1-8 en snelheid 5-6km p.u.)

Had lekker techno op dus ging als een gek.. steeds sneller zetten, maar op een gegeven moment last van mijn scheenbeen (shin splint ofzo, heb ik een paar jaar geleden met veel wandelen opgelopen en nu komt dat af en toe opzetten), dus op een gegeven moment skyradio maar aangezet en wat rustiger aangedaan... :emo:

Vanavond wil ik proberen om een beetje benen te trainen, maar de spierpijn is nog erg.. Als het niet lukt dan maar weer cardio... Het overschot aan kcal van afgelopen weekend moet nog een beetje weggewerkt, al denk ik dat ik gister wel een kcal of 600 heb verbrand...

Tot slot een foto van mijn slapende kat om het interessant te houden hier.

 
Hoewel ik hier altijd voor het vaderland wegtyp heb ik in real life niet zo'n grote mond en ben ik stiekem wel een beetje verlegen.. :P Jammer dat we niet zoveel gekletst hebben, maarja... wie weet een volgende keer :thumbs:
Ha ha, heb ik precies zo. Ik denk: die mensen willen vast liever met hun bekenden praten en zijn er ook nog om te trainen :p Volgende keer zijn wij ook ouwe bekenden :)

Hacksquat
1x10x gewicht apparaat
2x10x20
Dat apparaat heb ik later ook nog gedaan, koste me wel even wat tijd (en hulp van Marvin) om uit te vogelen hoe je de beugels moest instellen voor korte mensen :D Maar hij pakt je quads effectief aan als je uiteindelijk een beetje diepte maakt.
 
Leuk om jullie allemaal een keertje gezien te hebben... Ik ben niet zo'n sociaal wonder, dus excuus richting de mensen die ik niet gedag gezegd heb onder het mom van "ik ben superhard aan het trainen", voor jullie geldt: leuk jullie van een afstandje gezien te hebben :roflol:
Heel herkenbaar dit:roflol::roflol:

Legpress
1x12x50 (excl. gewicht apparaat... misschien dat BB_ weet hoeveel dat ding weegt? Ik vond 't iig ernstig zwaar!)

Ik vind dat ook echt een vreselijke legpress!:eek!:

Hacksquat
1x10x gewicht apparaat
2x10x20
Deze is dan wel weer nice!!

Toen was het wel mooi geweest... Skatermarvin nog een beetje van zijn training afgehouden... Furryx94 nog een beetje gepest en verder vanaf een afstandje zitten kijken hoe sterk ProudPizza is... :bow2: Ongelooflijk hoe die gewichten verzet!

Na afloop een lekker patatje gegeten bij Bram ladage.. :fries: Superlekker! Daarna op terugweg nog een hamburger en mcflurry gegeten... :meal:

Zondag ook veel te veel gegeten (broodjes, chips, enchiladas) :piggy:
Haha, thanks nog! Heb desondanks vandaag nog spierpijn in mijn hamstrings:eek!:

Klinkt als een goed weekend qua eten:marvin:
 
Was leuk je ontmoet te hebben! Vond het juist erg sympathiek van je dat je gedag kwam zeggen terwijl ik half aan het dood gaan was met zerchet squats :D
Hopelijk kunnen jij, Pun en ik (en nog meer) volgende keer ook mee eten. Beetje meer kletsen...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Leuk om jullie allemaal een keertje gezien te hebben... Ik ben niet zo'n sociaal wonder, dus excuus richting de mensen die ik niet gedag gezegd heb onder het mom van "ik ben superhard aan het trainen", voor jullie geldt: leuk jullie van een afstandje gezien te hebben
hetzelfde:roflol::roflol: heb nog een paar keer volgens mij naast je gestaan met trainen/je een paar keer zien rondlopen maar iemand was steeds bezig of ik was te verlegen om hallo te komen zeggen:emo:
 
Leuk om jullie allemaal een keertje gezien te hebben... Ik ben niet zo'n sociaal wonder, dus excuus richting de mensen die ik niet gedag gezegd heb onder het mom van "ik ben superhard aan het trainen", voor jullie geldt: leuk jullie van een afstandje gezien te hebben :roflol:
Het was leuk je ontmoet te hebben, echt tof dat jullie er toch waren. Dat maakte mijn dag zeker goed. :D
Overigens kan ik bovenstaande lastig rijmen met het feit dat je eerder aangaf dat de meet je meer ging om het sociale aspect dan om serieus te trainen. :P
 
Laatst bewerkt:
Ha ha, heb ik precies zo. Ik denk: die mensen willen vast liever met hun bekenden praten en zijn er ook nog om te trainen :p Volgende keer zijn wij ook ouwe bekenden :)

Dat apparaat heb ik later ook nog gedaan, koste me wel even wat tijd (en hulp van Marvin) om uit te vogelen hoe je de beugels moest instellen voor korte mensen :D Maar hij pakt je quads effectief aan als je uiteindelijk een beetje diepte maakt.

Ja, voor de volgende keer is het ijs gebroken :roflol: dan praat ik de oren van je hoofd hoor!

Ik heb in ieder geval behoorlijk spierpijn!

Ik ben nog steeds bang voor HillR , Vonk daarentegen die kan ik hebben heeft toch een zwakke rug:boksen:

Tot vrijdag

:roflol: BETTER HIDE!

Klopt en achter jouw ectolijfje aan rennen wordt hem ook niet :roflol:

Daarom ook altijd mijn bodyguard HillR mee :D

Hihi :heart: You never have to worry, I'll always have your back!

Heel herkenbaar dit:roflol::roflol:



Ik vind dat ook echt een vreselijke legpress!:eek!:


Deze is dan wel weer nice!!


Haha, thanks nog! Heb desondanks vandaag nog spierpijn in mijn hamstrings:eek!:

Klinkt als een goed weekend qua eten:marvin:

:haha:

Beetje te goed qua eten hoor.. ik wil zo graag een beetje afvallen.. maar ik heb mezelf weer herpakt.. al zakte de moed mij wel even in de schoenen toen ik hoorde dat die crunchy bar van XXL 300 kcal is :roflol: die had ik nog niet bij mijn overschot van het weekend gerekend :roflol:

Was leuk je ontmoet te hebben! Vond het juist erg sympathiek van je dat je gedag kwam zeggen terwijl ik half aan het dood gaan was met zerchet squats :D
Hopelijk kunnen jij, Pun en ik (en nog meer) volgende keer ook mee eten. Beetje meer kletsen...

Ook leuk om jou even gesproken te hebben!

Ik heb Pun speciaal gezegd dat ie nog moest wachten voordat we gingen, ik wilde je dat eerst nog zien doen :roflol: als bewijs dat ik deze challenge gewoon skip hahaha :P

hetzelfde:roflol::roflol: heb nog een paar keer volgens mij naast je gestaan met trainen/je een paar keer zien rondlopen maar iemand was steeds bezig of ik was te verlegen om hallo te komen zeggen:emo:

Oh echt!!! Ik vroeg me nog af of je gekomen was.. want ik weet niet wie je bent en heb je dus niet "bewust" gezien haha!

Het was leuk je ontmoet te hebben, echt tof dat jullie er toch waren. Dat maakte mijn dag zeker goed. :D
Overigens kan ik bovenstaande lastig rijmen met het feit dat je eerder aangaf dat je de meet je meer ging om het sociale aspect dan om serieus te trainen. :P

Mooi Bert! Vond het ook leuk om jou / de rest te meeten! Jouw fysiek is in real life overigens behoorlijk imponerend voor een natty!

Ik ga juist naar de meet inderdaad vanwege het sociale aspect, maaaaaaaaar ik ben niet de aanstichter van het sociale aspect, ik ben de zogenoemde meeloper. Ik ben best sociaal, maar ik ben niet iemand die out of the blue iemand aanstompt en zegt: YOOOO IK BEN HILLR! WIE BEN JIJ?!

Daarnaast ben ik sowieso slecht in het beginnen van gesprekken, dus begin ik daar maar zelden aan.. :emo:

Summer is coming, ook jij moet wat minder eten!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven