AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar gaan jullie heen op vakantie?
Waarschijnlijk overheen gelezen.

Alleen trainen als vrouw zijnde is denk ik ook veel lastiger.
Mwoa, wellicht dat je je als vrouw in het begin een beetje awkward voelt als je je binnen het krachthonk begeeft, maar ook dat slijt er wel een beetje af. Ik train nu 4 jaar, waarvan 3 jaar standaard alleen. Pas toen ik met @wovano ging samenwonen, gingen we vaker samen naar de sportschool. Maar ook dan train ik meestal alleen. Je ontwikkelt er gewoon een soort van 'schijt-aan'-houding van. Dat is goed voor je op alle vlakken in het leven. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
Omdat 90 % van de vrouwen zo zijn. Gym frees. Altijd vriendinnetjes mee of de Alpha man.

xD

Zit je me nou te zeggen dat ik vergelijkbaar ben met 90% van de vrouwen. :rolleyes:

Nooit last van gehad eigenlijk, ik train altijd alleen...
Ook een beetje kwestie van gewoonte zeker?

Dat is het ook.. We trainen al bijna 5 jaar samen .. xD en sporadisch dan eens alleen.

Waar gaan jullie heen op vakantie?
Waarschijnlijk overheen gelezen.

Wij gaan naar Kos!

35600155-Original.jpg

https://www.sunweb.nl/vakantie/grie...MIjOy68oqx4QIVEUPTCh0n1wMjEAAYASAAEgLopvD_BwE

• #1.167
Mwoa, wellicht dat je je als vrouw in het begin een beetje awkward voelt als je je binnen het krachthonk begeeft, maar ook dat slijt er wel een beetje af. Ik train nu 4 jaar, waarvan 3 jaar standaard alleen. Pas toen ik met @wovano ging samenwonen, gingen we vaker samen naar de sportschool. Maar ook dan train ik meestal alleen. Je ontwikkelt er gewoon een soort van 'schijt-aan'-houding van. Dat is goed voor je op alle vlakken in het leven. :D

Jaa, ik maak me tegenwoordig echt niet druk in mijn eentje. Ik train toch ook meestal alleen.

Het is gewoon dat het dan niet echt praktisch is, dan moet of Pun omrijden om mij bij de gym afzetten en moet ik maar zien hoe ik weer thuis kom (gedoe met de trein) of ik moet eerst mee naar huis rijden en dan weer terug naar de gym, waardoor je ook 45-60 minuten langer onderweg bent.

Hoewel de autist in mijn het vervelend vindt dat het schema in mijn hoofd dan anders is, vind ik het te ver gaan om zoveel tijd te "verspillen" om aan die autistische trek te voldoen. Zo erg vind ik het ook weer niet. :roflol:

Goed he! Ik begin eindelijk een beetje door te krijgen hoe en wat..

:cheer: echt he haha!

Thanks!! :D

:roflol:

Nog geen sixpack Bert, maar mijn tweepack komt al aardig door, het zijn vooralsnog vooral mooie lijntjes

:roflol:

Heus, laat die jongen.. hier kan alles gezegd worden @Bert
Je hebt niet meegekregen wat er gisteren met sixpack gebeurde?

• #1.169
  • #1.170
TRAINING DINSDAG

Lowerbody stond op de planning, super veel zin in.. maar ging helaas niet zoals ik wilde.

Legpress SS RDL
1x10x120 / 1x8x30
1x10x160 / 1x8x30
1x8x180

Bij laatstgenoemde setje legpress ineens een pijnscheut ergens in mijn hamstring.. RDL daarna ging niet meer, bukken, kracht zetten met linker been, alles was pijnlijk.. :treuren:

Legextensions
1x10x18
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Gobletsquat
0x8kg

Nope, deed pijn.

Glute pushdown op pullupmachine
0x18kg

Nope, alleen 1x met rechterbeen gedaan :roflol:

Sideraises
3x8x6

Seated db presses
1x8x10
2x8x12

DB Curls
3x8x8

Tricep kickback
3x8x4

Cable crunches
1x12x27
1x12x32
1x8x39
1x8x42

And done.

Ik had zo graag benen en billen willen trainen :( Denk dat het een beetje overbelast is geraakt door het vele wandelen, vrijdag 6km, zaterdag 6km, maandag 8km... :eyes:

Soms loop ik een beetje te hard van stapel.

Vanavond dan maar even rust, wilde eigenlijk wandelen :grumble: maarja.

Lekker chillen met Mr. @Punjab vanavond!
Keten haar maar vast aan de bank, Pun. Anders gaat ze er wandelend vandoor hoor! :lol:

Omdat 90 % van de vrouwen zo zijn. Gym frees. Altijd vriendinnetjes mee of de Alpha man.
Die vrouwen heb je inderdaad. Een vriendin van mij durft nu na een jaar pas zonder mij te trainen O.o Dat heeft vooral met onzekerheid te maken, helemaal omdat ze wat voller is. Voor de rest speelt gezelligheid een rol, ik zie sommige kerels ook nooit zonder hun gymbro trainen:p

Ik herken mijzelf daar totaal niet in. Ik ging op mijn 15e in mn uppie naar een krachthonk en tussen de beren trainen. Ongemakkelijk was het wel, maar je leert snel iedereen kennen.

Bah, wat naar van die pijnscheut in je hamstring.
Hopelijk is het snel volledig weg, wat rust nemen zal je daarvoor goed doen!
Kruip maar lekker tegen Pun aan vanavond i.p.v. rond te hollen :)

Klote van je hams :/

• #1.179

YOU'RE OUT!!!!!!

Lekker chillen met Mr. @Punjab vanavond!
Keten haar maar vast aan de bank, Pun. Anders gaat ze er wandelend vandoor hoor! :lol:

Haha echt he :roflol: Vandaag gaat het al weer een stuk beter, dus vanochtend wel even gedacht "hmmmmmmmmmmmmmmmmm". Maar ik zal braaf zijn en vanavond al mijn hebben en houden aan Pun besteden :D

Ik merk altijd dat wanneer ik de focus weer erg leg op mijn fysiek mijn Pun daar een beetje onder lijdt qua aandacht. Daar moet ik echt eens een betere balans in vinden haha.

Die vrouwen heb je inderdaad. Een vriendin van mij durft nu na een jaar pas zonder mij te trainen O.o Dat heeft vooral met onzekerheid te maken, helemaal omdat ze wat voller is. Voor de rest speelt gezelligheid een rol, ik zie sommige kerels ook nooit zonder hun gymbro trainen:p

Ik herken mijzelf daar totaal niet in. Ik ging op mijn 15e in mn uppie naar een krachthonk en tussen de beren trainen. Ongemakkelijk was het wel, maar je leert snel iedereen kennen.

Bikkel! Het is ook gewoon de "angst" voor die dames dat ze worden uitgelachen omdat ze nog niet alles goed kunnen, te dik zijn of te dun.. onzekerheid is killing.

Goed dat jij daar nooit last van hebt gehad!

Bah, wat naar van die pijnscheut in je hamstring.
Hopelijk is het snel volledig weg, wat rust nemen zal je daarvoor goed doen!
Kruip maar lekker tegen Pun aan vanavond i.p.v. rond te hollen :)

Jaa, super stom! Ik voelde het tijdens de legpress, maar moest en zou natuurlijk mijn reps afmaken.. en zou daarna doorgaan met RDL.. maar het is voorbij, zodra er spanning op kwam ging ik zowat door de grond. Heb het idee dat het een peesje is ofzo..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven