- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, true..we zijn ook serieus allebei een paar kilo zwaarder. Mwoah..ze gaat er toch niet mee door denkOok wel eens lekker toch en je bent nu toch getrouwdHoeft het allemaal ook niet meer zo... gaat je vriendin trouwens nog steeds gymmen?
Klagen mag hoor, dit hele log bestaat uit klagenIk hou er van en doe niet anders!
, het heeft voor haar echt 0.0 prioriteitTrue, true..we zijn ook serieus allebei een paar kilo zwaarder. Mwoah..ze gaat er toch niet mee door denk, het heeft voor haar echt 0.0 prioriteit

Precies haar gedachte..en gewoon eten waar ze zin in heeft
Als ik zo strak zou zijn zonder gymmen zou je mij er ook nooit meer zien![]()

Precies haar gedachte..en gewoon eten waar ze zin in heeft![]()

Ik ook hoor

Zo net voor 4/5 mei. Perfect timing.
Cardio van gisteravond was echt ontzettend zwaar, nu al spijt dat ik heb afgesproken dagelijks 1 uur cardio te doen.
Voel me ook echt ontzettend moe en bij elke inspanning komt hoofdpijn op. Door de lange trainingen zijn we ook pas weer laat thuis, gisteravond pas rond 20.00u het eten op, terwijl ik dan allang op bed hoor te liggen
Oh well, ik mag niet klagen.. Wilde alleen even zeggen dat ik moe ben dus
What to do what to do?
19km gemiddeld.. Ik kijk nu al uit naar vanmiddag 
Ik hoop dat het wat moois brengt, want in de afgelopen 2 weken heb ik 10 uur cardio gedaan, DUS!

Dat kan toch haast niet anders!! Ik duim voor je!Maarrrrrrr, morgen weer meten en in de spiegel kijken![]()
![]()
Ik hoop dat het wat moois brengt, want in de afgelopen 2 weken heb ik 10 uur cardio gedaan, DUS!
Ach..... maar respect voor je huidige toewijding hoor
Als ik zo strak zou zijn zonder gymmen zou je mij er ook nooit meer zien![]()

Lopend van en naar t restaurantZaterdagavond gaan we uit eten met vrienden, dus eigenlijk moet ik cardio niet skippen..![]()