MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Iedereen weer aan het werk....ja!!

Ook wel eens lekker toch en je bent nu toch getrouwd :windup: Hoeft het allemaal ook niet meer zo... gaat je vriendin trouwens nog steeds gymmen?
Klagen mag hoor, dit hele log bestaat uit klagen :roflol: Ik hou er van en doe niet anders!
True, true..we zijn ook serieus allebei een paar kilo zwaarder. Mwoah..ze gaat er toch niet mee door denk:roflol:, het heeft voor haar echt 0.0 prioriteit

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Zulke mensen haten zichzelf vaak nog meer

Pff mijn kerel is ook zo 1. Altijd een redelijk laag vet% en aardig wat spiermassa ongetraind. Zo ergerlijk dat hij geen reet doet in de sportschool:mad::mad::mad:

Ik moet er keihard jarenlang voor werken en dan is het nog steeds niet geweldig:sad:

ik haat ze ook!

Ik haat de joden ook.

d06a35dbc584502939e27c30d64d4097.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.616
DONDERDAG

30 min wandelen op nuchtere maag

TRAINING

Pullups

1x2 + 3 assisted
1x1 + 4 assisted

Plateloaded pulldown
1x8x40
2x8x80

DB Row SS Sideraises
1x8x14 / 1x8x7
2x8x16 / 2x8x8

Seated rows
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x6x45

DB Curl SS Benchdips SS decline crunches
3x8x8 / 3x10 / 3x10

Upright row SS BB Curl
3x8x10 / 3x8x10

CARDIO
10 minuten crosstrainer niveau 10
10 minuten crosstrainer niveau 11
10 minuten crosstrainer niveau 12

Ik vind het allemaal niet zo heel leuk meer :roflol: Cardio van gisteravond was echt ontzettend zwaar, nu al spijt dat ik heb afgesproken dagelijks 1 uur cardio te doen.

Gisterochtend verslapen en ook vanochtend moest Pun mij wakker maken :eyes: Voel me ook echt ontzettend moe en bij elke inspanning komt hoofdpijn op. Door de lange trainingen zijn we ook pas weer laat thuis, gisteravond pas rond 20.00u het eten op, terwijl ik dan allang op bed hoor te liggen :P Oh well, ik mag niet klagen.. Wilde alleen even zeggen dat ik moe ben dus :P

Its all worth it, right! :D

Waar ik wel een beetje mee zit is dat ik morgen benen moet trainen en een uur cardio moet doen. Ik wil het liefst gelijk om 9u gaan sporten, maar ik kan niet cardio op nuchtere maag (1 uur) doen voor benen trainen, dan ben ik al kapot en kan ik mijn benen niet de juiste aandacht geven.

Na benentraining ben ik ook kapot.. en heb ook weinig zin om dan nog een uur te gaan wandelen ofzo :roflol: What to do what to do?

Zaterdagavond gaan we uit eten met vrienden, dus eigenlijk moet ik cardio niet skippen.. :bang:

Vanochtend op de fiets naar mijn werk.

CARDIO VRIJDAG
60 min mountainbiken (30 gehad nu, op nuchtere maag).
Viel me echt epic zwaar, nog nooit zo'n slechte tijd gescoord en zo langzaam gefietst, ik was echt niet vooruit te branden.. :roflol: 19km gemiddeld.. Ik kijk nu al uit naar vanmiddag :haha:

Maarrrrrrr, morgen weer meten en in de spiegel kijken :D :D :D Ik hoop dat het wat moois brengt, want in de afgelopen 2 weken heb ik 10 uur cardio gedaan, DUS!

Het eten valt me overigens goed mee, niet heel veel honger doordat ik vrij veel volume eet qua groente. Ook niet echt van die carbcraving. Al voelt het wel momenteel alsof ik al maanden in een diepe cut zit (beetje als vorig jaar contestcut) en crave ik heel erg naar simpele dingen, Kip madras ofzo, of een lekkere pasta.. :roflol:

:wave:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven