- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Je hebt ook nauwelijks carbs nodig voor strength training. Is meer een placebo effect dan dat het echt veel verschil maakt. Sinds ik dat ontdekt heb, en ook de voordelen van meer vet, heb ik vet aanzienlijk verhoogd.
Ja, ik heb ze niet echt nodig vind ik zelf... Ik merk geen wezenlijk verschil, ik merk alleen veel meer cravings als ik het wel krijg..
CARBS ZIJN DE DUIVEL!
Bekt niet echt he...
Voeding is heel persoonlijk en dan met name hoe je reageert op bepaalde voedingsstoffen. Wetende dat @HillR slecht reageert op carbs als in cravings etc., gaan we die zoveel mogelijk uit de weg. Eiwitten krijgt ze genoeg binnen en gezonde vetten kunnen daar mooi een gaatje opvullenGeen rocket science verder, maar meer maatwerk zodat het voor de client in zijn of haar geval zo goed en zo makkelijk mogelijk vol te houden is. In the end ben je de winnaar als je het ook echt voor langere tijd vol kunt houden. Onze sport is er 1 van de doorzetters, maar dat wil niet zeggen dat je het dan niet zo makkelijk mogelijk moet maken waar er ruimte voor is. Daarbij hou je natuurlijk rekening van iemand zijn of haar doelen.
mmm
Carbs hebben natuurlijk altijd een plek in een gevarieerd dieet, voor iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daarom soms niet voor een andere opzet kiest en dus andere keuzes maakt.
mmmmmmmmmmmmhm

ik begrijp de keuze in het geval van buff smurfin hill.
ging mij meer hier om , mensen als bill star ( strenght coach tot en met ) zegt toch wat anders . Met betrekking to carbs , zegt hij min of meer eiwit is overschat en carbs underrated .
meerdere wegen leiden natuurlijk naar Rome . ga door interessante discussie
Ik ken die dude niet eens, en ik geloof Pun graag op zijn grote delts

Wellicht dat er toch een verschil is voor vrouwen en de gewichten die zij willen verzetten en in relatie tot het endocriene systeem van vrouwen? Zonder daarbij denigrerend te willen zijn richting vrouwen. Ik kan het me moeilijk voorstellen hoor, maar wie ben ik
Dus ik ben het in principe met je eens, zeker als je progressie wil boeken ga je toch in elk geval de basis aan carbs nodig hebben. Waar en of er een point of deminishing returns is, daarvoor heb ik niet geleerd.
Ik heb amper genoeg geleerd om te kunnen begrijpen wat je hier bedoelt...

had ik maar geleerdowwww shit burn ik nou mezelf
BURRRRRRRRRRRRRRRRRNNNN
Hah, agreed!
Niet (te) dik worden..terwijl ik verder geniet van het leven
Dat is nog eens een mooi doel! Lukt dat wat? Bij mij is het alles of niets (of shredded proberen te worden, of als een semidikkertje door het eten gaan met lekker eten)
Als het puur voor kcals in vetten is, zou ik toch walnoot olie overwegen. De verhoudingen omega 3 & 6 zijn beter tov olijf olie.
Iewww, ik ga niks veranderen! Klinkt echt supervies!
Nee, ik ook niet

Ja
Al heb ik mijn vlees liever gebakken in de cromaaaaaaaa, maar ik zou het een super gek idee vinden om croma door mijn roerbakgroente te doen

Geen rocket science verder, maar meer maatwerk zodat het voor de client in zijn of haar geval zo goed en zo makkelijk mogelijk vol te houden is. In the end ben je de winnaar als je het ook echt voor langere tijd vol kunt houden. Onze sport is er 1 van de doorzetters, maar dat wil niet zeggen dat je het dan niet zo makkelijk mogelijk moet maken waar er ruimte voor is. Daarbij hou je natuurlijk rekening van iemand zijn of haar doelen.
owwww shit burn ik nou mezelf

Op 15 minuten besloot ik te stoppen, ik denk dan wandel ik thuis nog wel een stuk ofzo.. uiteindelijk toch doorgezet tot 20 minuten omdat ik het mezelf kwalijk nam dat ik de lunges ook al geskipped had.
Zwarte vlekken en kon niet goed scherpstellen. Had opeens last van verwijde pupillen? Heel stom. 
Zo niet, dan moeten we tijdens de vakantie nog maar een extra stapje zetten he... 

Hoeft het allemaal ook niet meer zo... gaat je vriendin trouwens nog steeds gymmen? 

scheelt niet veel.