MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Je hebt ook nauwelijks carbs nodig voor strength training. Is meer een placebo effect dan dat het echt veel verschil maakt. Sinds ik dat ontdekt heb, en ook de voordelen van meer vet, heb ik vet aanzienlijk verhoogd.

Ja, ik heb ze niet echt nodig vind ik zelf... Ik merk geen wezenlijk verschil, ik merk alleen veel meer cravings als ik het wel krijg..

en carbs zijn de boosdoener ?

CARBS ZIJN DE DUIVEL!

Bekt niet echt he...

Voeding is heel persoonlijk en dan met name hoe je reageert op bepaalde voedingsstoffen. Wetende dat @HillR slecht reageert op carbs als in cravings etc., gaan we die zoveel mogelijk uit de weg. Eiwitten krijgt ze genoeg binnen en gezonde vetten kunnen daar mooi een gaatje opvullen :) Geen rocket science verder, maar meer maatwerk zodat het voor de client in zijn of haar geval zo goed en zo makkelijk mogelijk vol te houden is. In the end ben je de winnaar als je het ook echt voor langere tijd vol kunt houden. Onze sport is er 1 van de doorzetters, maar dat wil niet zeggen dat je het dan niet zo makkelijk mogelijk moet maken waar er ruimte voor is. Daarbij hou je natuurlijk rekening van iemand zijn of haar doelen.

mmm :heart:

Carbs hebben natuurlijk altijd een plek in een gevarieerd dieet, voor iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daarom soms niet voor een andere opzet kiest en dus andere keuzes maakt.

mmmmmmmmmmmmhm :heart:

ik begrijp de keuze in het geval van buff smurfin hill.

ging mij meer hier om , mensen als bill star ( strenght coach tot en met ) zegt toch wat anders . Met betrekking to carbs , zegt hij min of meer eiwit is overschat en carbs underrated .
meerdere wegen leiden natuurlijk naar Rome . ga door interessante discussie

Ik ken die dude niet eens, en ik geloof Pun graag op zijn grote delts :eyebrow:

Wellicht dat er toch een verschil is voor vrouwen en de gewichten die zij willen verzetten en in relatie tot het endocriene systeem van vrouwen? Zonder daarbij denigrerend te willen zijn richting vrouwen. Ik kan het me moeilijk voorstellen hoor, maar wie ben ik :)

Dus ik ben het in principe met je eens, zeker als je progressie wil boeken ga je toch in elk geval de basis aan carbs nodig hebben. Waar en of er een point of deminishing returns is, daarvoor heb ik niet geleerd.

Ik heb amper genoeg geleerd om te kunnen begrijpen wat je hier bedoelt... :dunno:

had ik maar geleerd :P owwww shit burn ik nou mezelf :P BURRRRRRRRRRRRRRRRRNNNN

Hah, agreed!

Niet (te) dik worden..terwijl ik verder geniet van het leven

Dat is nog eens een mooi doel! Lukt dat wat? Bij mij is het alles of niets (of shredded proberen te worden, of als een semidikkertje door het eten gaan met lekker eten)

Als het puur voor kcals in vetten is, zou ik toch walnoot olie overwegen. De verhoudingen omega 3 & 6 zijn beter tov olijf olie.

Iewww, ik ga niks veranderen! Klinkt echt supervies!

Denk niet dat ze dat lekker vindt :p

Nee, ik ook niet :roflol:

Ja :brew:

Al heb ik mijn vlees liever gebakken in de cromaaaaaaaa, maar ik zou het een super gek idee vinden om croma door mijn roerbakgroente te doen :gek:

• Like
Waarderingen: Bubs
tenor.gif

• #1.586
TRAINING DINSDAG

Plateloaded legpress

1x20x80
1x8x160
2x8x240
1x10x240 :splat:

Moest 2 reps meer maken laatste setje van de baas "lukt makkelijk!", hij onderbrak ook echt zijn eigen oefening om te kijken of ik het wel deed.. Pffff, I almost died, het lukte wel, maar makkelijk was overdreven hoor :emo:

Hipthrusts
1x20
4x8x60

Legextensions
1x8x32
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x6x59

Seated calfmachine
1x10x73
1x10x93
2x10x100

Abductor (staand)
1x12x35
1x8x42
1x8x49

RDL
4x8x40

Ik moest nog lunges doen, maar die heb ik geskipped. Voelde mijn heupzenuw trekken en wilde het niet teveel triggeren. Vond dat ik ook al best wel mijn best had gedaan :o

Cardio
10 minuten crosstrainer niveau 11
10 minuten crosstrainer niveau 12

Fucking hell, die cardio is zwaar :treuren:Op 15 minuten besloot ik te stoppen, ik denk dan wandel ik thuis nog wel een stuk ofzo.. uiteindelijk toch doorgezet tot 20 minuten omdat ik het mezelf kwalijk nam dat ik de lunges ook al geskipped had.

Na het eten thuis werd mijn zicht opeens een beetje blurry.. :bang: Zwarte vlekken en kon niet goed scherpstellen. Had opeens last van verwijde pupillen? Heel stom.

En ja hoor, minimigraine incoming.. gauw op bed gegaan, paracetamolletje er in en oogjes toe. Momenteel nog een beetje hoofdpijn ergens diep in mijn voorhoofd :grumble:

Desalniettemin vanochtend op het fietsje gestapt om fasted cardio te doen:

CARDIO
28 minuten mountainbiken.

Viel me behoorlijk zwaar, kon voelen dat ik gisteren mijn benen getraind heb. En tot overmaat van ramp staat mijn zadel iets te laag :P waardoor het nog zwaarder is... :emo: Alles voor de gains toch.

En dan vanmiddag nog weer een 28 minuten terug.

Vanaf heden is het de bedoeling om wekelijks 7 uren cardio te doen, dus een uur cardio per dag. Mocht het een dag niet lukken is het de bedoeling dat ik het de volgende dag inhaal.

Als ik iedere pauze op het werk een halfuurtje wandel, hoef ik nog maar een halfuurtje.. dus dat is best te overzien!

Begin het wel een beetje spannend te vinden of ik het wel ga redden... :haar: Zo niet, dan moeten we tijdens de vakantie nog maar een extra stapje zetten he... :grumble:

Nog een kleine struggle trouwens:

Gisteravond was ik aan het koken, roerbakgroente, kipfilet en olijfolie. @Punjab :heart: had zijn kip gemarineerd met ketjap en dat zag er zo goddelijk uit!!! Er was een vriend langsgekomen en die was druk in gesprek met Pun. Ik zag mijn kans schoon en heb een heel klein beetje, echt nog geen 5 ml, door mijn eten gedaan.. Ik had de dop er nog niet weer op of ik hoor Pun vanuit de kamer "ZIT JIJ NOU KETJAP DOOR JE ETEN TE DOEN?"

:angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig:

Die dude is overal! :haar::haha:

Vandaag mag ik overigens een boterham :heart: f**k YEA!

Verder rust vandaag, morgen weer upperbody! Ga ik zoveel mogelijk supersetten om mijn hartslag hoog te houden... :grinny:

:roflol: Lekker ding :heart:

Zei toch dat je zadel te laag stond :roflol:

Dat is nog eens een mooi doel! Lukt dat wat? Bij mij is het alles of niets (of shredded proberen te worden, of als een semidikkertje door het eten gaan met lekker eten)
Redelijk..ben year round weleens beter in shape (lees: minder dik) geweest, maar mag denk niet klagen..

..al klaag ik toch lekker, want bent toch nooit tevreden..:huilen:

Na het eten thuis werd mijn zicht opeens een beetje blurry.. :bang: Zwarte vlekken en kon niet goed scherpstellen. Had opeens last van verwijde pupillen? Heel stom.

En ja hoor, minimigraine incoming.. gauw op bed gegaan, paracetamolletje er in en oogjes toe. Momenteel nog een beetje hoofdpijn ergens diep in mijn voorhoofd :grumble:

Desalniettemin vanochtend op het fietsje gestapt om fasted cardio te doen:
Wow, respect voor deze dedication! Blijf je wel een beetje aan jezelf denken?

Wel een hele nette workout..goed dat de baas je die 2 extra reps liet doen! :whip:

Viel me behoorlijk zwaar, kon voelen dat ik gisteren mijn benen getraind heb. En tot overmaat van ramp staat mijn zadel iets te laag :P waardoor het nog zwaarder is... :emo: Alles voor de gains toch.
Ik zie nu echt zo'n BMX'er voor me:roflol:

Edit:

TB_L0394-1024x683.jpg

• #1.593
:roflol: Lekker ding :heart:

Zei toch dat je zadel te laag stond :roflol:

Ik ben stapelgek op je :heart: Ik waardeer het echt dat je mij zo goed helpt met het bereiken van mijn doel :kiss:

Je weet wel dat ik een beetje dwars ben en je niet graag gelijk geef toch :roflol:

Redelijk..ben year round weleens beter in shape (lees: minder dik) geweest, maar mag denk niet klagen..

..al klaag ik toch lekker, want bent toch nooit tevreden..:huilen:

Wow, respect voor deze dedication! Blijf je wel een beetje aan jezelf denken?

Wel een hele nette workout..goed dat de baas je die 2 extra reps liet doen! :whip:

Ik zie nu echt zo'n BMX'er voor me:roflol:

Edit:

TB_L0394-1024x683.jpg

Ook wel eens lekker toch en je bent nu toch getrouwd :windup: Hoeft het allemaal ook niet meer zo... gaat je vriendin trouwens nog steeds gymmen?
Klagen mag hoor, dit hele log bestaat uit klagen :roflol: Ik hou er van en doe niet anders!

Ik denk zeker goed om mezelf! Ik weet niet waar het van komt.. :dunno: Zo zwaar is het allemaal toch niet? Als ik vergelijk met vorig jaar eet ik op het moment meer.. dus snap niet waarom mijn lichaam dan af en toe zo tegenstribbelt. Ik heb ook niet het idee dat ik te weinig rust pak, maandag hebben we nog rust gehad? En van 't weekend heb ik ook grotendeels op de bank gelegen..:scratch:

Vanavond maar even vroeg op bed.. ik wil me eigenlijk wel gewoon weer goed voelen en mijn quotum van dagelijks een uur cardio halen.. anders voelt dat weer als falen.. :duh:

Wahahaha..

Zijn er eigenlijk nog filmpjes opgedoken van @HillR zonder zadel op de fiets? #ikvraagditvooreenvriend

:roflol: Ik heb ze nog niet gezien

Stoute meisjes verdienen billenkoek!!
Je bent wel een taai wijf Hill :heart:

haha! Niet te pruimen zo taai! :emo:

Dumpert zoeken: zonder zadel

:rolleyes: scheelt niet veel.

Nou toch wel een cupmaatje of 2 denk ik :D

Genoeg te vinden op haar insta dacht ik zo :eyebrow:

Dat klopt wel :p

Ja sorry dat kon je zelf ook wel zeggen natuurlijk, maar ik dacht dat scheeltje pb's rondsturen naar iedereen :haha:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven