MuscleMeat

Het begin

  • Topic starter SJ2
  • Startdatum
  • Reacties 165
  • Weergaven 13K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Dus eigenlijk hang je hier al maanden rond zonder dat je ooit hebt getraint? :roflol:
 
hmmm vraagt zich af of ze al begonnen is??
 
heb idd nog nooit getrained. Ben juist als de dood dat ik afval!! (1.77m & 58.4kg) En zou diep gelukkig zijn als ik wat aankom. vandaar dat ik hier ook mee begin. hoe zeg je dat.. naar mijn mening, zit er teveel lijn, in mijn lijn..

Ja ik ben al begonnen.. maar ik moet opbiechten.. :o:o:ozit nog niet op een sportschool..:o:o:o
heb ik een hele goeie reden voor!! ..m'n eehhrrmm vriendin wil ook.. en we hebbe meningsverschil over de sportschool waar we natoe gaan..

Verder let ik wel elke dag op mijn voeding en eet ik om de twee uurtjes wat.
Ik weet het, ik weet het.. van uitstel komt afstel..Maar ik beloof!!.. over 2,5 week.. post ik hier mijn eerste ervaringen met het sportgedoe :o

over dat voedingsschema.. klopt dit dan?

behoeft aan calorieën excl. calorieën die verbrand worden tijdens training
2054.416 x 1,2= 2465,2992

Koolhydratenbehoefte: 8 x 58,4 = 467,2 gram per dag.
Eiwitbehoefte: 1.8 x 58,4 = 105,12 gram per dag
behoefte aan vet:

Calorieën uit koolhydraten 467,2 gram x 4 = 1868,8 kcal
Calorieën uit eiwitten 105,12 gram x 4 = 420,48 kcal

Vetcalorieën = totale inname van calorieën – aantal calorieën uit koolhydraten en vetten.
= 2465,2992 – 1868,8 – 420,48 = kcal
Dagelijkse vetconsumptie = 176: 9 = 1584 gram vet.
 
Laatst bewerkt:
Ga gewoon naar beide sportscholen toe, doe de gratis proef lessen en beslis dan welke het gaat worden.
Succes en laat dus wel even weten hoe het ging
 
50 euro per maand is ****ing duur, zelfs het k*t healthcenter met sauna etc waar ik kom kost 40 per maand en dat is al te veel.

20 per maand ofzo lijkt er meer op. Als het duur is is het meestal zowiezo een Healthcenter en daar wil je niet trainen.
 
50 euro per maand is ****ing duur, zelfs het k*t healthcenter met sauna etc waar ik kom kost 40 per maand en dat is al te veel.

20 per maand ofzo lijkt er meer op. Als het duur is is het meestal zowiezo een Healthcenter en daar wil je niet trainen.

50 euri per maand vind ik echt normaal, hier zijn bijna alle sportscholen minstens 50 euri (voor zover ik weet).
 
50 euri per maand vind ik echt normaal, hier zijn bijna alle sportscholen minstens 50 euri (voor zover ik weet).
ja maar das a'dam, a'dam is in alles duurder...
 
je dagelijkse vetconsumptie dat klopt niet helemaal he ;)
 
sophiej wanneer begin je nu ......ik heb het je afgelopen zondag ook al gezegd gewoon beginnen.......
 
heb uit betrouwbare bron vernomen dat sophie morgen schoenen gaat halen en naar de gym, dus jongens, niet meer zeuren he ;)
 
heb uit betrouwbare bron vernomen dat sophie morgen schoenen gaat halen en naar de gym, dus jongens, niet meer zeuren he ;)

Sshhhttt nu ben ik het nog verplicht ook ;)
 
ok dinsdag 24/5 en ik sta op het punt om na mijn sportschool te gaan.. jaja!! een dik halfjaar later heb ik EINDELIJK getekend voor een abbonement en zometeen wordt er een schema opgesteld voor wat ik allemaal de komende periode ga doen.. kan ook ik een keer stoer meelulle over al die setjes enzo die ik doe haha! Wish me luck!!


blij dat er geen negatieve karma meer bestaat want zou anders flink de lul zijn.. nu pas een keertje trainen.. achja beter laat dan nooit! :o
 
ok dinsdag 24/5 en ik sta op het punt om na mijn sportschool te gaan.. jaja!! een dik halfjaar later heb ik EINDELIJK getekend voor een abbonement en zometeen wordt er een schema opgesteld voor wat ik allemaal de komende periode ga doen.. kan ook ik een keer stoer meelulle over al die setjes enzo die ik doe haha! Wish me luck!!


blij dat er geen negatieve karma meer bestaat want zou anders flink de lul zijn.. nu pas een keertje trainen.. achja beter laat dan nooit! :o

Veel succes Sophie.
Beter laat beginnen dan niet beginnen! :D

En volgens mij is het zaterdag ;)
 
Zozo, haha...nu wel gedisciplineerd worden in wat betreft het volhouden met het bezoeken van de sportschool! ;) Suc6 Sophie :lifter:
 
Back
Naar boven