AnverzMuscle
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m87
Ik weet dat er veel topics zijn zijn die dit onderwerp behandelen, maar ik zou toch graag eens horen wat jullie tips zijn voor het behalen van die volle schouders die in mijn ogen een fysiek meteen wat esthetischer doen ogen.
Ikzelf heb een vrij lang aanslepende schouderblessure achter de rug en heb altijd wel moeite gehad met mijn schouders de juiste 'signalen' door te geven zeg maar. Nu een tijdje geleden ben ik begonnen met een stevige pre-exhausting set te doen (25x gewicht en daaropvolgend 25x met de helft van dat gewicht) voor mijn training en ik zie nu toch echt duidelijk een betere vooruitgang van mijn delts.
Mijn gouden tip: Dropset voor de zware compound oefeningen.
Laat de tips maar komen!
Mvg
Ikzelf heb een vrij lang aanslepende schouderblessure achter de rug en heb altijd wel moeite gehad met mijn schouders de juiste 'signalen' door te geven zeg maar. Nu een tijdje geleden ben ik begonnen met een stevige pre-exhausting set te doen (25x gewicht en daaropvolgend 25x met de helft van dat gewicht) voor mijn training en ik zie nu toch echt duidelijk een betere vooruitgang van mijn delts.
Mijn gouden tip: Dropset voor de zware compound oefeningen.
Laat de tips maar komen!
Mvg