Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blanke mensen houden niet van regen, getinte mensen horen er tegen te kunnen vanwege hun taaie huid.
Normale uitspraak hier in de buurt hoor.

Blanke mensen houden niet van regen, getinte mensen horen er tegen te kunnen vanwege hun taaie huid.

, wildplassen op school en mijn pa moest daar ook naartoe komen, (op een gegeven moment vroeg mijn pa of hij een reiskostenvergoeding mag krijgen, omdat hij iedere week een gesprek had met de directrice)
, etc.Ik heb ze denk ik wel allemaal opgenoemd: betrapt door mijn pa tijdens het fappen (ook ma, zusje, broertje), het whatsapp incident, het incident op de middelbare school waarbij ik mijn pik in de klas liet zien en mijn pa naar school moest komen, wildplassen op school en mijn pa moest daar ook naartoe komen, (op een gegeven moment vroeg mijn pa of hij een reiskostenvergoeding mag krijgen, omdat hij iedere week een gesprek had met de directrice)
, etc.
Oh, schiet me eentje te binnen. Ook van mijn middelbare school tijd, zo'n 7 jaar gelden:
mijn klasgenoten hadden mij gepusht om buiten in het openbaar te rukken. Ik deed het en werd daarbij ook nog eens gefilmd (fap materiaal werd gesponsord middels een filmpje om de, als ik me niet verris, PSP. Ik weet nog dat er een grote groep naar mij stond te kijken (denk 2 klassen, allemaal boys, jwz). Op een gegeven moment kwam er een jongetje aanfietsen( 10-12 jaar). Pas toen hij dichtbij kwam, zag hij wat ik deed en hij schrok zo erg dat hij supersnel omdraaide en wegfietste.
Ik was dit helemaal vergeten, totdat ik een paar jaar gelden een filmpje kreeg toegestuurd. ik klinkt en zag een jonge vent op de gras liggen en hij zat zich te rukken. Het duurde even voordat ik begon te realiseren dat ik het was.
Ik heb het filmpje direct verwijdert uit angst dat mijn ouders of broertje, zusje het zouden zien.
niet te geloven dat sommige jongens dat soort filmpjes nog bewaren.
true story

Holy shit, je leert ook niet echt van je fouten of wel?
Ik heb ze denk ik wel allemaal opgenoemd: betrapt door mijn pa tijdens het fappen (ook ma, zusje, broertje), het whatsapp incident, het incident op de middelbare school waarbij ik mijn pik in de klas liet zien en mijn pa naar school moest komen, wildplassen op school en mijn pa moest daar ook naartoe komen, (op een gegeven moment vroeg mijn pa of hij een reiskostenvergoeding mag krijgen, omdat hij iedere week een gesprek had met de directrice)
, etc.
Oh, schiet me eentje te binnen. Ook van mijn middelbare school tijd, zo'n 7 jaar gelden:
mijn klasgenoten hadden mij gepusht om buiten in het openbaar te rukken. Ik deed het en werd daarbij ook nog eens gefilmd (fap materiaal werd gesponsord middels een filmpje om de, als ik me niet verris, PSP. Ik weet nog dat er een grote groep naar mij stond te kijken (denk 2 klassen, allemaal boys, jwz). Op een gegeven moment kwam er een jongetje aanfietsen( 10-12 jaar). Pas toen hij dichtbij kwam, zag hij wat ik deed en hij schrok zo erg dat hij supersnel omdraaide en wegfietste.
Ik was dit helemaal vergeten, totdat ik een paar jaar gelden een filmpje kreeg toegestuurd. ik klinkt en zag een jonge vent op de gras liggen en hij zat zich te rukken. Het duurde even voordat ik begon te realiseren dat ik het was.
Ik heb het filmpje direct verwijdert uit angst dat mijn ouders of broertje, zusje het zouden zien.
niet te geloven dat sommige jongens dit soort filmpjes nog bewaren.
true story

Zag gister wat grappigs maar was het niet zelf gelukkig.
>jongens in auto reden langs ander groepje jongens.
> kregen woorden samen (ruzie)
> jongens uit auto stappen uit
> veel geschreeuw geduw en getrek
> jongens lopen heel stoer terug naar de auto
> veel omstanders al versameld
> jongen wil weg rijden
> auto slaat af bij wegrijden hahahahahah
meest grappige wat ik in een tijd heb gezien haha