XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

goede verhalen vertel je broeder adil, heb je nog meer van deze epische mythes?

one at a time bro, wil jullie niet choqueren en de geloofwaardigheid wordt dan ook in twijfel getrokken...:(
 
  • Like
Waarderingen: mat
ik heb ooit coïtus gehad met cameron diaz op de speelplaats, is ook echt gebeurt, mijn klasgenoten kunnen dat beamen.

:o
Jij bent echt cool!
Al is dat niet precies waar ik op doel
Cameron zou ik niet doen
Al kreeg ik nog zoveel poen
 
Net de raad gekregen van mijn huisarts om dagelijks aan mijn flosj te trekken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Omdat gevoelige ballen
 
Omdat hij zich aangetrokken voelt tot zusje? :shrug:
 
Net de raad gekregen van mijn huisarts om dagelijks aan mijn flosj te trekken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar is ze nog wel lekker
y u do dis miley, pls stahp
 
bIbob wordt zover als ik weet en heb meegemaakt niet beïnvloed door zo een geintje. Bibob is ter voorkoming van het laten circuleren van crimineel verkregen geld. Vog idem dito hierbij is het afhnkelijk van waar je wilt werken en kan je altijd via ministerie van veiligheid en koninkrijkszaken (geloof ik, was tijdje geleden) herziening aanvragen.

Klinkt zinnig wat jij nu zegt, zal het eens navragen aan hem.
 
Pseudologia fantastica, google it. Doen, echt waar.

:roflol: en waarom zou mijn verhaal uit m'n duim gezogen zijn?
Als je me irl kende, dat zou je nooit verbaast worden door mijn (toenmalige) acties.
maar ja, ik snap het. niet iedereen kan out of the box denken.
omdat je iets niet zelf hebt gedaan, betekent niet dat niemand dat doet;)
 
:roflol: en waarom zou mijn verhaal uit m'n duim gezogen zijn?
Als je me irl kende, dat zou je nooit verbaast worden door mijn (toenmalige) acties.
maar ja, ik snap het. niet iedereen kan out of the box denken.
omdat je iets niet zelf hebt gedaan, betekent niet dat niemand dat doet;)

Pseudologia phantastica (Grieks: pseudos = vals, logos = spreken, woord) ook wel genoemd pseudologia fantastica of pseudologica phantastica (eigenlijk een contaminatie met logica) is een term uit de psychiatrie die voor het eerst is gebruikt door de Duitse arts Anton Delbrück[1] als aanduiding van een ziekelijke vorm van liegen. Omdat de leugens die Delbruck bij vijf patiënten was tegengekomen volledig buiten proportie waren, meende hij dat zij als een aparte categorie (c.q. vorm van afwijking) moesten worden beschreven. Pseudologia phantastica, mythomanie en pathologisch liegen zijn termen die vaak door elkaar worden gebruikt, hoewel men nog van mening verschilt of zij wel hetzelfde gedragsfenomeen beschrijven.[2]


Mensen die een oninteressant leven leiden gaan soms voor de buitenwereld een andere realiteit creëren en na verloop van tijd doen ze dit steeds vaker en gaan ze hun eigen waanbeelden gaan geloven.
 
Pseudologia phantastica (Grieks: pseudos = vals, logos = spreken, woord) ook wel genoemd pseudologia fantastica of pseudologica phantastica (eigenlijk een contaminatie met logica) is een term uit de psychiatrie die voor het eerst is gebruikt door de Duitse arts Anton Delbrück[1] als aanduiding van een ziekelijke vorm van liegen. Omdat de leugens die Delbruck bij vijf patiënten was tegengekomen volledig buiten proportie waren, meende hij dat zij als een aparte categorie (c.q. vorm van afwijking) moesten worden beschreven. Pseudologia phantastica, mythomanie en pathologisch liegen zijn termen die vaak door elkaar worden gebruikt, hoewel men nog van mening verschilt of zij wel hetzelfde gedragsfenomeen beschrijven.[2]


Mensen die een oninteressant leven leiden gaan soms voor de buitenwereld een andere realiteit creëren en na verloop van tijd doen ze dit steeds vaker en gaan ze hun eigen waanbeelden gaan geloven.

sorry Yasmine, maar dat beetje respect wat ik voor jou had is nu gedegradeerd tot nihil.
ik zal er verder geen woorden aan vuil maken.
have a nice day
 
Back
Naar boven