Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic

Haha dat ook nog, leuke was dat het ook nog eens Marokkanen waren.
Maar echt die gaste heel stoer in die auto terug met ze 4e, reed die weg echt zo happerend en toen sloeg die ook nog af en kreeg die hem amper gestart haha nou ik had het niet meer

Ik heb ze denk ik wel allemaal opgenoemd: betrapt door mijn pa tijdens het fappen (ook ma, zusje, broertje), het whatsapp incident, het incident op de middelbare school waarbij ik mijn pik in de klas liet zien en mijn pa naar school moest komen :roflol:, wildplassen op school en mijn pa moest daar ook naartoe komen, (op een gegeven moment vroeg mijn pa of hij een reiskostenvergoeding mag krijgen, omdat hij iedere week een gesprek had met de directrice) :roflol:, etc.

Oh, schiet me eentje te binnen. Ook van mijn middelbare school tijd, zo'n 7 jaar gelden:
Mijn klasgenoten hadden mij gepusht om buiten in het openbaar te rukken. Ik deed het en werd daarbij ook nog eens gefilmd (fap materiaal werd gesponsord middels een filmpje op de, als ik me niet vergis, PSP. Ik weet nog dat er een grote groep naar mij stond te kijken (denk 2 klassen, allemaal boys, jwz). Op een gegeven moment kwam er een jongetje aanfietsen( 10-12 jaar). Pas toen hij dichtbij kwam, zag hij wat ik deed en hij schrok zo erg dat hij supersnel omdraaide en wegfietste.

Ik was dit helemaal vergeten, totdat ik een paar jaar gelden een filmpje kreeg toegestuurd. Ik klikte erop en zag een jonge vent op het gras liggen en hij zat zich te rukken. Het duurde even voordat ik begon te realiseren dat ik het was.
Ik heb het filmpje direct verwijdert uit angst dat mijn ouders of broertje, zusje het zouden zien.
niet te geloven dat sommige jongens dit soort filmpjes nog bewaren.

true story

wat

:roflol: Wat een baas die Adil. 99% van de mensen zou dat niet in zn hoofd halen/durven (afgezien van de morele kant van het verhaal)

Ik heb ze denk ik wel allemaal opgenoemd: betrapt door mijn pa tijdens het fappen (ook ma, zusje, broertje), het whatsapp incident, het incident op de middelbare school waarbij ik mijn pik in de klas liet zien en mijn pa naar school moest komen :roflol:, wildplassen op school en mijn pa moest daar ook naartoe komen, (op een gegeven moment vroeg mijn pa of hij een reiskostenvergoeding mag krijgen, omdat hij iedere week een gesprek had met de directrice) :roflol:, etc.

Oh, schiet me net eentje te binnen. Ook van mijn middelbare schooltijd, zo'n 7 jaar gelden:
Mijn klasgenoten hadden mij gepusht om buiten in het openbaar te rukken. Ik deed het en werd daarbij ook nog eens gefilmd (fap materiaal werd gesponsord middels een filmpje op de, als ik me niet vergis, PSP. Ik weet nog dat er een grote groep naar mij stond te kijken (denk 2 klassen, allemaal boys, jwz). Op een gegeven moment kwam er een jongetje aanfietsen( 10-12 jaar). Pas toen hij dichtbij kwam, zag hij wat ik deed en hij schrok zo erg dat hij supersnel omdraaide en wegfietste.

Ik was dit helemaal vergeten, totdat ik een paar jaar gelden een filmpje kreeg toegestuurd. Ik klikte erop en zag een jonge vent op het gras liggen en hij zat zich te rukken. Het duurde even voordat ik begon te realiseren dat ik het was.
Ik heb het filmpje direct verwijdert uit angst dat mijn ouders of broertje, zusje het zouden zien.
niet te geloven dat sommige jongens dit soort filmpjes nog bewaren.

true story

Volgens mij heb jij een mentale afwijking.

Sta je al op de lijst van coïtus offenders, Adil? :roflol:

Vriend van mij liep keer in dronken toestand met zijn broek op zijn knieen te kloten (na het pissen)
En aangezien dit overdag was liep er toevallig een moeder met kind, hierdoor is door iemand de politie gebeld.
Nu heeft hij mooi een zeden delict.

Apart kan het lopen

Vriend van mij liep keer in dronken toestand met zijn broek op zijn knieen te kloten (na het pissen)
En aangezien dit overdag was liep er toevallig een moeder met kind, hierdoor is door iemand de politie gebeld.

Apart kan het lopen

Mooi lullig als dat over 20 jaar ineens ergens ter sprake komt.

Dit heeft voor hem inderdaad al eens gevolgen gehad, bibob, verklaring van goed gedrag etc.
Strafblad is erger vaak dan de straf zelf...

Dit heeft voor hem inderdaad al eens gevolgen gehad, bibob, verklaring van goed gedrag etc.
Strafblad is erger vaak dan de straf zelf...

bIbob wordt zover als ik weet en heb meegemaakt niet beïnvloed door zo een geintje. Bibob is ter voorkoming van het laten circuleren van crimineel verkregen geld. Vog idem dito hierbij is het afhnkelijk van waar je wilt werken en kan je altijd via ministerie van veiligheid en koninkrijkszaken (geloof ik, was tijdje geleden) herziening aanvragen.

Volgens mij heb jij een mentale afwijking.
Als je wist wat ik toentertijd allemaal deed... :roflol:
In een gepaste topic zal ik het (misschien) ooit plaatsen, als ik dat hier doe, dan is het behoorlijk offtopic.
of vraag maar naar el hombre :D

Soms kom ik nog mij oude klasgenoten tegen en dan praatten we allemaal over de acties de we toe deden :roflol: We raken er nooit uitgepraat over.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

:roflol: Wat een baas die Adil. 99% van de mensen zou dat niet in zn hoofd halen/durven (afgezien van de morele kant van het verhaal)

tjah, ik was toen 17, nog maagd en seksueelgefrustreerd
mijn klasgenoten kochten een opblaasbare pop voor mij en daar kon ik mijn frustratie voor een tijdje kwijt. Totdat onze gymleraar(een man van 59) die pop (ik noemde haar fatima en had dat ook op haar hoofd geschreven) in beslag nam :roflol:
Niet veel later kwam ik los en deed ik alles wat door god (en bij de wet) verboden was :D(op seksueelgebied) :roflol:

Apart kan het lopen

En terecht, moet die maar niet dronken over straat lopen.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Als je wist wat ik toentertijd allemaal deed... :roflol:
In een gepaste topic zal ik het (misschien) ooit plaatsen, als ik dat hier doe, dan is het behoorlijk offtopic.
of vraag maar naar el hombre :D

Soms kom ik nog mij oude klasgenoten tegen en dan praatten we allemaal over de acties de we toe deden :roflol: We raken er nooit uitgepraat over.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

tjah, ik was toen 17, nog maagd en seksueelgefrustreerd
mijn klasgenoten kochten een opblaasbare pop voor mij en daar kon ik mijn frustratie voor een tijdje kwijt. Totdat onze gymleraar(een man van 59) die pop (ik noemde haar fatima en had dat ook op haar hoofd geschreven) in beslag nam :roflol:
Niet veel later kwam ik los en deed ik alles wat door god (en bij de wet) verboden was :D(op seksueelgebied) :roflol:

Had je Fatima mee naar school genomen ofzo?

Tevens is t innemen van spullen niet eens toegestaan

En terecht, moet die maar niet dronken over straat lopen.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Had je Fatima mee naar school genomen ofzo?

Tevens is t innemen van spullen niet eens toegestaan
ja ik nam haar regelmatig mee naar school(had haar zelfs op school gekregen). Tijdens de gym lessen ging iedere jongen naar de 'wc'. toen de leraar dat opviel, liep hij naar de kleedkamer en zag de pop en twee geschrokken jongens. Sportief als ik was, vertelde ik dat het van mij was. De leraar nam het in beslag en vertelde me dat, als ik mij mond dicht hield, niemand erachter zou komen( de leraar mocht mij sowieso heel erg, en zou me hoe dan ook hebben gematst) :roflol:

EDIT: schiet me nu pas te binnen:
Omdat ik toen nog maagd was, was ik zo geil dat ik een keertje thuis met haar sliep en zelfs haar vagina ging likken. En terwijl ik dit schrijf, ruik ik nog de sperma van mijn klasgenoten...

mmm

Sterke medicatie waar die Adil aan zit...

goede verhalen vertel je broeder adil, heb je nog meer van deze epische mythes?

Terug
Naar boven