XXL Nutrition

Sticky Het grote 'filmpjes van oefeningen' topic!

mijn ogen wijn gewoon constant vermoeid omdat ik zeer lange werkdagen heb en maar 4 a 5 uur per nacht slaap>

Ik weet dat ik een full rom moet doen en dat doe ik ook behalve als ik mijn laatste set zo zwaar mogelijk ga. en dan cheat je een beetje
een olympische halter en deftig rack komt er ook aan.

Daarom geldt dus wat DG80 zegt. Gewoon niet cheaten, of het nou je laatste set is of niet. Dan maar een rep minder of een paar kilo minder eraan hangen.

Daarom geldt dus wat DG80 zegt. Gewoon niet cheaten, of het nou je laatste set is of niet. Dan maar een rep minder of een paar kilo minder eraan hangen.

ik dacht altijd gehoord te hebben dat je de laatste reps in je laatste set zelf mag cheaten. Maar goed, ik zie je stats en denk dus wel dat je weet waar je het over hebt. Vanaf nu geen cheats meer en full rom bij bench press

the roar is strong in this one.

Hoe is deze uitvoering van de cable curl. Wat kan eventueel anders of beter? Als ik zo zelf kijk denk ik dat ik nog een stapje van 20cm verder van de cable af moet staan voor meer tensie boven in de curl?

Is toch prima ?

Hoe is deze uitvoering van de cable curl. Wat kan eventueel anders of beter? Als ik zo zelf kijk denk ik dat ik nog een stapje van 20cm verder van de cable af moet staan voor meer tensie boven in de curl?

Met je rug naar de stack staan en kabel tss je benen door = grotere ROM + meer stretch op je biceps

Terug
Naar boven