XXL Nutrition

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nu doe je 2 oefeningen voor quadriceps en 1 oefening voor de hamstrings. Waarom? :)
Ik heb ooit op het forum gevraagt of ik 2 oefeningen voor quadriceps en 2 voor hamstrings zou moeten doen, maar dat was niet persee nodig. Bij het squatten pak ik ze allebei. En ik vind dit lekker dus ik wilde ook niks toevoegen.
Heb je anders een sugestie?;)

Toch wel nice squat ze, vooral voor je BW :cool:

BORST

Dumbbell Bench Press(gewicht per dumbbell) 8x20kg 8x22kg 5x26kg

Incline bench Press 8x20kg 8x40kg 4x55kg

Pectoral 8x50kg 8x60kg 8x65kg

Chest press 8x55kg 8x70kg 4x80kg 3x80kg

Vrijdag 26 oktober

Triceps

Weighted Dip
8xlichaamsgewicht 8xlichaamsgewicht+10kg
9xlichaamsgewicht+20kg PR

Triceps/Biceps supersets

Cable Pushdown 8x20kg Dumbbell curl 8x12kg
Cable Pushdown 8x30kg Dumbbell curl 8x14kg
Cable Pushdown 8x35kg Dumbbell curl 8x16kg

Cable one arm pushdown 8x15kg One arm Cable Curl 8x15kg
Cable one arm pushdown 8x25kg One arm Cable Curl 8x25kg
Cable one arm pushdown 4x35kg One arm Cable Curl 4x35kg

Comments:

Lekkere training:)
Na de training deed ik nog een olympische oefening voor de lol, maar ik weet niet hoe die heet. Ik had en barbell op de grond liggen ik pakte hem en tilde hem met bijde handen boven mijn hoofd, iemand die weet hoe die oefening heet?

Dips zijn nice kerel :eek:

Pff ik deed daarnet 5*17.5 en men tricep stond op knalle :p
Succes ermee

Na de training deed ik nog een olympische oefening voor de lol, maar ik weet niet hoe die heet. Ik had en barbell op de grond liggen ik pakte hem en tilde hem met bijde handen boven mijn hoofd, iemand die weet hoe die oefening heet?

Bedoel je clean and press?
Ik vind die olympische oefeningen wel mooi, ik zou best nog wel eens de goede techniek willen leren.

Bedoel je clean and press?
Ik vind die olympische oefeningen wel mooi, ik zou best nog wel eens de goede techniek willen leren.

Clean and press is geen olympische lift meer. Je hebt de clean & jerk (halter schouderen en daarna uitstoten) en de snatch (halter in een beweging boven je hoofd). Wil je de techniek leren ga je er beter iedere dag op oefenen.

Clean and press is geen olympische lift meer. Je hebt de clean & jerk (halter schouderen en daarna uitstoten) en de snatch (halter in een beweging boven je hoofd). Wil je de techniek leren ga je er beter iedere dag op oefenen.
Wat is dan het verschil tussen clean&jerkl en clean en press? Ik keek op youtube maar ik vind de twee wel op elkaar lijken.

Ik stel voor mezelf nu een paar doelen waarvan ik ze hoop behaald te hebben eind dit jaar(dus over 2 maanden).

Bench is nu 1x70kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 1x80kg
Squat is nu 1x95kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 1x110kg
Military press is nu 1x50kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 4x50kg
Barbell Behind Neck Press 7x40kg --------------------- eind dit jaar hoop ik op 8x45kg
BOR is nu 8x70kg ------------------------- eind dit jaar hoop ik op 8x77,5kg
dumbbell press is nu 5x26kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 8x28kg
Weighted Dip is nu 8x bodyweight+20kg------------------------- 8x +25kg

Dat zijn mooie doelen lol :-) ik denk dat ik qua squat ongeveer hetzelfde doel heb... Military press heb ik al zo goed als bereikt, wel echter in de smith :-)

Good Luck with the goals :-)

Wat is dan het verschil tussen clean&jerkl en clean en press? Ik keek op youtube maar ik vind de twee wel op elkaar lijken.
met press in clean&press wordt een push press bedoelt, en die is anders dan een jerk, als je de verschillen tussen push press en jerk opzoekt zie je 't wel.
Ik stel voor mezelf nu een paar doelen waarvan ik ze hoop behaald te hebben eind dit jaar(dus over 2 maanden).

Bench is nu 1x70kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 1x80kg
Squat is nu 1x95kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 1x110kg
Military press is nu 1x50kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 4x50kg
Barbell Behind Neck Press 7x40kg --------------------- eind dit jaar hoop ik op 8x45kg
BOR is nu 8x70kg ------------------------- eind dit jaar hoop ik op 8x77,5kg
dumbbell press is nu 5x26kg------------------------- eind dit jaar hoop ik op 8x28kg
Weighted Dip is nu 8x bodyweight+20kg------------------------- 8x +25kg
Succes!

Doelen zijn goed. Mijn doel is om je te kunne volgen hierin ;)

met press in clean&press wordt een push press bedoelt, en die is anders dan een jerk, als je de verschillen tussen push press en jerk opzoekt zie je 't wel.

Succes!

Toch niet, met een press werd destijds een stricte press zonder leg drive bedoelt.

Een press druk je dus volledig vanuit je bovenlichaam, een pushpress met legdrive erbij en een jerk stoot je het gewicht zodanig uit dat je eronder duikt en het in een keer boven je hoofd is, zonder nadrukken erbij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven