kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damm gast wat ga jij goed vooruit
vraagje: doen je schenen ook zo zeer bij deadlift,door de stang langst je benen omhoog te laten schuren?

Ik deed Dumbbell Front Raise en steeds meteen daarna zonder te rusten die chins en ik had mijn rug al zwaar getraind dus vandaar.Sterke BOR ten opzichte van je zwakke chins (je weegt toch rond de 70?)
Rug wss ook al kapot op t einde.

Yess, klopt
Toch wel beetje p*ssy workout niet? 1-2 werksetjes dips en wat pushdowns ?
Nice dips iig

Ja die heb ik ook. Ik pak een soort stukje touw dat ook voor sommige oefeningen gebruikt word. Die door ik door een schijf heen. Ik maak hem vast met een haakje. Dan doe ik een riem aan en dat touw maak ik daar aan vast.Hoe doe je je weighted dips? Ik kan enkel dips doen in zo'n toestel waar je tegengewicht kan instellen... Dat staat dus altijd af maar ik durf nu niet daar een halter tussen mijn knieën hangen kwestie van als het eens fout gaat... Kan je nog ergens anders dippen?![]()
Uhmm ik weet het niet, Ik weet niet wat je precies bedoeld. Sorry.Bedoel je zo'n stukje kabel wat je los kan halen op zo'n apparaat waar je o.a pulldowns op doet?
Dinsdag 30 oktober
Benen
Squat 10x20kg 8x40kg 8x60kg 8x70kg 8x90kg PR
Leg curl 8x25kg 8x35kg 4x45kg
Leg Extension 8x35kg 8x45kg 6x55kg
seated calfraise 8x20kg 8x40kg 8x50kg PR 8x60kg
Je gaat goed. 
Kerel, wel zorgen dat je me bijhoudt he!!Je gaat goed.
![]()
jij zit al op 5x120 duurt nog wel ff tot ik daar ook ben. Volgende week 95 maar eerst proberen