XXL Nutrition

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal:D
Ik lees hier gemixte reacties. Beter wel of beter niet mixed grip bij barbell shrugs. Bij dumbbell shrugs heb ik het grip probleem trouwens niet.

Donderdag 22 november

RUG

Deadlift 5x60kg 5x80kg 5x100kg 5x110 PR

Barbell Bent-over Row 8x60kg 8x70kg 6x80kg

Pulley 8x55kg 8x65kg 8x70kg PR

Cable Straight Arm Pulldown 8x25kg 8x30kg 5x35kg

Nice DL :thumbs:
hoop dat gewicht binnen enkele weken ook aan te kunne :p

Netjes hoor; die deadlift is toch 'ns vooruitgegaan!! Van 8x60 naar 5x110..!! :eek!:
De overgang van 59kg naar 63kg ook goed! Houd vol hè!! :thumb:

Bedankt Kane en Bzar:D

Donderdag 22 november

SCHOUDERS

Barbell Military Press 8x20kg 8x40 4x47,5kg

Dumbbell Shoulder Press 8x16kg 6x20kg 6x20kg:(

Dumbbell Lateral Raise 8x8kg 8x10kg 4x12kg

Dumbbell Front Raise 8x8kg 8x10kg 5x12kg

Comments:
Ik heb vanmiddag rug getrain en vanavond heb ik schouders gedaan. Rug ging lekker maar schouders gingen k*t. MP ging wel lekker maar die dumbbell press ging k*t en daarna ging het ook niet lekker. Helaas:(

Moet jij niet naar school dan? :p

Moet jij niet naar school dan? :p
Ik had een tussenuur;)
gewoonlijk train ik niet tijdens tussenuren maar er kwam van een andere middelbare school wat mensen. Zij hadden een module bij gym en ik checkte ff of er bekenden bij waren enzo. Haha ik was de sterkste die daar rond liep
:D:p Was wel gaaf

Dus jij traint op school? best handig dan

Dus jij traint op school? best handig dan
Nee je begrijpt me verkeerd. Ik train gewoon in een sportschool. Bij een andere school gingen ze voor het vak gym eenmalig trainen bij een sportschool, en de sportschool waar ze naartoe gingen was de sportschool waar ik train.
Snap je wat ik bedoel?

Ik wel, modules met gym zijn dat :). Vrienden van mij moeten dat ook gweoon doen, maar ik heb het hele jaar vrijstelling van gym vanwegen mij operatie :D. Nou is dat wel chill, maar ik kan nog steeds niet trainen ffs.

Owk :o

Nee je begrijpt me verkeerd. Ik train gewoon in een sportschool. Bij een andere school gingen ze voor het vak gym eenmalig trainen bij een sportschool, en de sportschool waar ze naartoe gingen was de sportschool waar ik train.
Snap je wat ik bedoel?
Maar merkte je verschil? Ik heb heel erg dat ik aan een bepaald ritme gewend ben. Als ik opeens 's middags ga trainen (ipv 's avonds) merk ik dat ik veel minder presteer..???

Dumbbell Shoulder Press 8x16kg 6x20kg 6x20kg:(
Wat doe je normaal met Dumbbell Shoulder Press? Want ik zie aan je gebruikte smilie dat die minder ging, toch? ;)

Ik wel, modules met gym zijn dat :). Vrienden van mij moeten dat ook gweoon doen, maar ik heb het hele jaar vrijstelling van gym vanwegen mij operatie :D. Nou is dat wel chill, maar ik kan nog steeds niet trainen ffs.

Hoezo kan je niet trainen dan? En jij doet dus op dit moment niets aan bb?

Maar merkte je verschil? Ik heb heel erg dat ik aan een bepaald ritme gewend ben. Als ik opeens 's middags ga trainen (ipv 's avonds) merk ik dat ik veel minder presteer..???
Tja bij mij valt het wel mee. Maar ik heb zowieso gevarieerde tijden dat ik ga trainen. Maandag altijd smiddags, Dinsdag meestal savonds vrijdag begin van de avond enz....

Wat doe je normaal met dumbbell Shoulder Press? Want ik zie aan je gebruikte smilie dat die minder ging, toch? ;)

8x20kg hoort gewoon te lukken bij mij. Ik ben nu sinds een paar weekjes overgestapt naar barbell shoulder press omdat 22kg een beetje te zwaar is en ik niet goed meer voorruit ging met die oefening. Maar deze keer was mn maat er niet dus deed ik hem ff met dumbbells.

8x20kg hoort gewoon te lukken bij mij. Ik ben nu sinds een paar weekjes overgestapt naar barbell shoulder press omdat 22kg een beetje te zwaar is en ik niet goed meer voorruit ging met die oefening. Maar deze keer was mn maat er niet dus deed ik hem ff met dumbbells.
Lastig hè, het als altijd een stuk fijner als iemand een oogje in het zijl kan houden. Vanavond neem ik weer een kijkje in je log, ik ben benieuwd! ;)

TRICEPS

Weighted Dip
19xlichaamsgewicht 8xlichaamsgewicht+10kg
4xlichaamsgewicht+30kg PR

Cable Pushdown 8x25kg 8x30kg 8x35kg 4x40kg PR

Cable One Arm Pushdown 8x20kg 8x25kg 8x30kg

ONDERARMEN

Barbell Reverse Curl 8x20kg 8x25kg 5x30kg

Dumbbell hammer Curl(gewicht=per hand) 8x12kg 8x16kg 5x20kg PR
Barbell Wrist Curl 8x20kg 8x25kg 6x35kg

Hoe vaak train jij eigenlijk, wwe?

Toch met 30 gedaan :thumbs: verder ook nette pr's vooral je biceps lijkt me toch sterk voorlopen qua kracht

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven