- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had een tussenuur

Was wel gaafNee je begrijpt me verkeerd. Ik train gewoon in een sportschool. Bij een andere school gingen ze voor het vak gym eenmalig trainen bij een sportschool, en de sportschool waar ze naartoe gingen was de sportschool waar ik train.
Maar merkte je verschil? Ik heb heel erg dat ik aan een bepaald ritme gewend ben. Als ik opeens 's middags ga trainen (ipv 's avonds) merk ik dat ik veel minder presteer..Nee je begrijpt me verkeerd. Ik train gewoon in een sportschool. Bij een andere school gingen ze voor het vak gym eenmalig trainen bij een sportschool, en de sportschool waar ze naartoe gingen was de sportschool waar ik train.
Snap je wat ik bedoel?

Wat doe je normaal met Dumbbell Shoulder Press? Want ik zie aan je gebruikte smilie dat die minder ging, toch?

Ik wel, modules met gym zijn dat. Vrienden van mij moeten dat ook gweoon doen, maar ik heb het hele jaar vrijstelling van gym vanwegen mij operatie
. Nou is dat wel chill, maar ik kan nog steeds niet trainen ffs.
Tja bij mij valt het wel mee. Maar ik heb zowieso gevarieerde tijden dat ik ga trainen. Maandag altijd smiddags, Dinsdag meestal savonds vrijdag begin van de avond enz....Maar merkte je verschil? Ik heb heel erg dat ik aan een bepaald ritme gewend ben. Als ik opeens 's middags ga trainen (ipv 's avonds) merk ik dat ik veel minder presteer..![]()
Wat doe je normaal met dumbbell Shoulder Press? Want ik zie aan je gebruikte smilie dat die minder ging, toch?![]()
Lastig hè, het als altijd een stuk fijner als iemand een oogje in het zijl kan houden. Vanavond neem ik weer een kijkje in je log, ik ben benieuwd!8x20kg hoort gewoon te lukken bij mij. Ik ben nu sinds een paar weekjes overgestapt naar barbell shoulder press omdat 22kg een beetje te zwaar is en ik niet goed meer voorruit ging met die oefening. Maar deze keer was mn maat er niet dus deed ik hem ff met dumbbells.

4x per week en soms nog een 5e keer.