Fitness Seller

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Echt sterke dips man! Das het betere werk!:thumbs:

Volgende keer zou ik beginnen met 8xbw, of 2x 8xbw, of 2/3x5 (hoeveel wu sets moet je zelf bekijken maar iig 5-10rm), kwestie van aanvoelen dus. Maar alles behalve straight 19xbw. Zelfde geldt ook voor bv chinnen. Dan kun je er imo nog veel meer uithalen op die weighted setjes:)

• Topic Starter Topic Starter
Echt sterke dips man! Das het betere werk!:thumbs:

Volgende keer zou ik beginnen met 8xbw, of 2x 8xbw, of 2/3x5 (hoeveel wu sets moet je zelf bekijken maar iig 5-10rm), kwestie van aanvoelen dus. Maar alles behalve straight 19xbw. Zelfde geldt ook voor bv chinnen. Dan kun je er imo nog veel meer uithalen op die weighted setjes:)
Thnx
Tja ik had aan begin van de training een beetje een raar gevoel in mijn arm dus ik was niet van plan weighted te gaan dippen vandaar dat ik zoveel deed zonder gewicht. Dit gevoel verdween weer en toen ging ik gewoon weer lekker zwaar.

Ik merkte trouwens dat het steeds moeilijker word om die gewichten vast te maken via dat touw. Hoemeer gewicht ik gebruik hoe moeilijker het word. Is het verstandig dat ik een dipriem koop denken jullie?

Nee vraag gewoon aan een oversized ecto of hij even aan je benen wilt komen hangen. :D

Brutal weighted dips bro! Ga zo door :thumbs:

Die Cable Pushdowns zijn netjes!! :thumb:
Doe je aan cardio? Of doe je daar niet aan gezien't feit dat je in gewicht wilt blijven toenemen?

Nice dips :thumbup: ook die 19xBW

Nette progressie weer kerel!! Om ff terug te komen op jou vraag, ik kan niet trainen omdat ik een operatie aan pectus excavatum heb laten doen (had er ook een topic over geopend met plaatjes etc), en nu zit die bar niet helemaal lekker. De rechterkant is helemaal perfect, maar de linkerkant is gewoon nog erg pijnlijk als ik mijn borstspieren aanspan.

En hoe zit het nu met je gewicht trouwens? Kom je snel bij?

Nette progressie weer kerel!! Om ff terug te komen op jou vraag, ik kan niet trainen omdat ik een operatie aan pectus excavatum heb laten doen (had er ook een topic over geopend met plaatjes etc), en nu zit die bar niet helemaal lekker. De rechterkant is helemaal perfect, maar de linkerkant is gewoon nog erg pijnlijk als ik mijn borstspieren aanspan.

En hoe zit het nu met je gewicht trouwens? Kom je snel bij?
Dankje
Veel geluk ermee, waar staat dat topic precies?
Helaas gaat mijn gewicht maar langzaam. Ik weeg nu 63,5kg. Eind dit jaar hopelijk 65. Het gaat langzaam, maar het is niet anders.

Helaas gaat mijn gewicht maar langzaam. Ik weeg nu 63,5kg. Eind dit jaar hopelijk 65. Het gaat langzaam, maar het is niet anders.
Goed blijven eten. Niet alleen doordeweeks, ook in het weekend! Gelijk al aan de weightgainers gaan is misschien een beetje te veel van het goede, denk je niet?:) Eet je trouwens op vaste tijden?

Heb het even voor je opgezocht, hier is de link: http://forum.dutchbodybuilding.com/...cavatum-operatie-nuss-bar-131379/#post2241886

Denk dat ik morgen voor het eerst weer naar de sportschool ga, en dan gewoon vooral om heel rustig te beginnen en misschien wat nieuwe oefeningen te leren. Benen kan ik zoiezo trainen, en ik wil nog werken aan mijn deadlift en squat techniek.

Verder ben ik ook opzoek naar wat goede oefeningen voor schouders. Ik zie dat jij de shoulder press doet, en de dumbbell press etc etc. Nog dingen die je aanraad?

Goed blijven eten. Niet alleen doordeweeks, ook in het weekend! Gelijk al aan de weightgainers gaan is misschien een beetje te veel van het goede, denk je niet?:) Eet je trouwens op vaste tijden?
Ik doe mn best met het eten. Ik drink momenteel elke dag ook een liter volle melk en een liter chocomel. Weightgainers heb ik geen geld voor:p
Ik probeer op vaste tijden te eten maar lukt niet altijd helemaal.

Heb het even voor je opgezocht, hier is de link: http://forum.dutchbodybuilding.com/...cavatum-operatie-nuss-bar-131379/#post2241886

Denk dat ik morgen voor het eerst weer naar de sportschool ga, en dan gewoon vooral om heel rustig te beginnen en misschien wat nieuwe oefeningen te leren. Benen kan ik zoiezo trainen, en ik wil nog werken aan mijn deadlift en squat techniek.

Verder ben ik ook opzoek naar wat goede oefeningen voor schouders. Ik zie dat jij de shoulder press doet, en de dumbbell press etc etc. Nog dingen die je aanraad?
Ik zal zo ff bij die link kijken.
Mischien is het goed voor de motivatie als je ook een log begint?

Ik zou sowieso de Military press doen voor je schouders.
Ik doe meestal dit voor mijn schouders:

Barbell Military Press
Barbell Behind Neck Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Front Raise

Maandag 26 november

BORST

Dumbbell Bench Press(gewicht per dumbbell) 8x20kg 8x24kg 5x28kg 7x26kg

Incline bench Press 8x20kg 8x40kg 6x55kg PR

Flyes(gewicht per dumbbell) 8x8kg 8x14kg 7x20kg

Chest press 8x50kg 8x70kg 6x80kg

BICEPS

Barbell Curl 8x20kg 8x30kg 5x37,5kg+8x30kg

Cable Curl 8x40kg 8x50kg 8x60kg

Dumbbell Preacher Curl(gewicht=per hand) 8x12kg 8x16kg 6x18kg PR

Comments:
Training ging lekker. Ik denk dat ik volgende week mijn incline bench weer iets kan verhogen.

Gooi jij er per week gewoon een kilootje of 2 bij? Want bij ons in de gym gaan de gewichtjes niet lager als 1.25 kilo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven