MuscleMeat

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja tandje bijsteken eh met je bench :p
maar zolang je PR's blijft maken komt dat wel goed :thumb:
Haha, ja
Ik hoop ook echt dat mijn gewone bench ook verbeterd word. Ik doe nu nog een maandje met dumbbells en daarna ga ik weer bankdrukken.

Ja als je vast zit gewoon effe skippen anders erger je je dood en binne paar weken knal je :wl: die bench

Mooie Dumbbell Bench Press en Fly's!! Ga je die ook verhogen volgende training? ;)

Hoe ik het altijd doe:

As ik bijvoorbeeld met een gewicht van 80kg over 5 reps ga verhoog ik m'n gewicht met 2.5 of 5kg. Ga ik dan weer over de 5 reps dan verhoog ik weer. Maar gwn af en toe eens gewichten verhogen, is ook fijn voor de spieren.

Maar doe je dat meteen in dat eerste setje?

Dinsdag 27 november

BENEN

Squat 10x20kg 8x40kg 8x70kg 5x100kg

Front squat 8x40kg 8x50kg 8x62,5kg PR

Leg curl 8x25kg 8x35kg 6x45kg

Leg Extension 8x35kg 8x45kg 4x55kg

TRAPS
Barbell Shrug 8x60kg 6x100kg 4x100kg
Dumbbell Shrug 8x26kg 8x32kg 8x40kg

Comments:
Aardige training maar ik was alleen vandaag, mijn trainingsmaat is namelijk op vakantie. Volgende week is hij er weer en dan ga ik proberen een PR op het squaten te zetten. Ik had weer problemen bij de barbell shrugs... mijn grip!
Of ik gooi die oefening eruit of ik koop straps denk ik.
Shit!! Ik zie nu pas dat ik kuiten vergeten ben om te trainen. Dat komt van de week nog wel dan, donderdag of vrijdag.

Ik had weer problemen bij de barbell shrugs... mijn grip!
Of ik gooi die oefening eruit of ik koop straps denk ik.

Heb ik ook dat die stang uit m'n zweethanden gaat glijden. Ik zit erover te denken om magnesiumpoeder te kopen, misschien ook een optie?

Magnesiumpoeder verstevigd je grip wel enorm!! Jammer dat die trainingsmaat van je er niet is. Kun je in je sportschool niet vragen of er een instructeur achter je komt staan? Vandaag was mijn trainingsmaatje 'r ook niet, dus heb ik de instructeur enkele keren gevraagd om me te helpen. Mooie squat trouwens, is die front squat een manier van squatten waarbij je de barbell voor je houdt of heb ik het helemaal mis?:)

Magnesiumpoeder verstevigd je grip wel enorm!! Jammer dat die trainingsmaat van je er niet is. Kun je in je sportschool niet vragen of er een instructeur achter je komt staan? Vandaag was mijn trainingsmaatje 'r ook niet, dus heb ik de instructeur enkele keren gevraagd om me te helpen. Mooie squat trouwens, is die front squat een manier van squatten waarbij je de barbell voor je houdt of heb ik het helemaal mis?:)

Tja ik kan het wel vragen maar ik vond het niet zo nodig, volgende week ga ik wel weer zwaarder of probeer ik een paar herhalingen meer:)

Front squat is idd met de barbell aan de voorkant. Je hebt hier verschillende varianten van. Ik leg de barbell ongeveer op de voorkant van mijn schouders en ik hou mijn handen dan kruislings, dus mijn linker hand op mijn rechterschouder en mijn rechterhand op mijn linkerschouder.

Nog een vraag, mischien kan iemand me helpen.
Ik doe gewoonlijk op dinsdag altijd benen en op woensdag rug. Voor mijn rug deadlift ik maar ik vroeg me zelf iets af. Bij de deadlift belast je je benen ook, is het dan wel evrstandig om dat een dag na mijn benen training te doen. Of kan ik deadlift beter in mijn benen training zetten?
Thnx

Laatst bewerkt:
Las minstens een dag rust in tss rug en benen.

gebruikt of ongebruikt??
:eek::D

ontopic:
ik wrijf eerst mijn handen goed droog met handdoek!
;)
Tja zweethanden is per persoon verschillend.. Ik heb 0 zweethanden tenzij het echt bar warm is, bij andere druipt het weer van alle vingertoppen af als ze zelfs maar ff de gewichten aankijken.

Ik doe deadliften en benen op dezelfde dagen. Komt dat slecht uit bij jou? Het is alleen wel zo dat ik soms bijna 2 uur bezig ben om dat alles te doen! :(

Ik doe deadliften en benen op dezelfde dagen. Komt dat slecht uit bij jou? Het is alleen wel zo dat ik soms bijna 2 uur bezig ben om dat alles te doen! :(

Tja ik twijfel erover om deadlift gewoon bij mijn benen training te zetten omdat ik meestal op woensdag rug doe inclusief deadlift.(Oke vandaag niet maar ik had echt geen tijd:rolleyes:)
Maar ik dacht op dinsdag benen en op woensdag deadlift is mischien niet zo verstandig.

Morgen doe ik trouwens denk ik borst en daarna rug.

Donderdag 29 november

BORST

Dumbbell Bench Press(gewicht per dumbbell) 8x22kg 8x24kg 5x28kg 8x24kg

Incline bench Press 8x20kg 8x40kg 3x57,5kg PR

Flyes(gewicht per dumbbell) 8x8kg 8x14kg 8x20kg PR

Chest press 8x50kg 7x75kg 6x85kg PR

RUG

Deadlift 5x60kg 5x80kg 3x120kg PR

Barbell Bent-over Row 8x60kg 8x70kg 6x80kg

Pulley 8x50kg 8x65kg 6x70kg

Cable Straight Arm Pulldown 8x25kg 8x30kg 3x35kg

Chin up(denk dat het zo heet:p) 6xbodyweight 7xbodyweight 4xbodyweight+5kg

Comments:

Hele lekkere training. Ik had niet super goed gegeten dus ik dacht dat het slecht zou gaan maar het ging hartstikke lekker. Dikke PR gezet op de chest press, vorige week 6x80 en nu 6x85! Incline bench en flyes gingen ook lekker.
Ik wilde mijn 1RM testen bij het deadliften. Ik gokte dat mijn 1RM 120kg zou zijn maar het ging zo 'makkelijk' dat ik hem 3x hem gedaan. Vanaf nu zitten chin ups(als het zo heet:p) in mijn schema.

Nog iets:
De baas zij tegen me dat ik niet meer mag dippen op de manier die ik deed dus gewichten aan dat touwtje dat voor triceps oefeningen bedoeld is hangen. Shit:p De komende weken zal ik op vrijdag dus niet meer dippen voor mijn triceps:(
Binnenkort bestel ik een dipriem en dan kan het weer!!
Wie heeft er een goede(lees goede en goedkope:p) site voor mij waar je een dipriem kan halen, thnx

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven