XXL Nutrition

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ff offtopic, wwe ik zie dat je me steeds karma geeft. Bedankt daarvoor. Maar ik kan gvd niks teruggeven. heb al karma gegeven aan 3957849589485 verschillende mensen, maar nog geeft ie een bericht dat ik nog wat karma moet verdelen.. Wat een bullshit.
Haha, komt wel goed joh;)

RUG

Deadlift 5x60kg 5x80kg 5x100 4x115 PR

Barbell Bent-over Row 8x60kg 8x70kg 6x80kg

Pulley 8x55kg 7x70kg 4x75kg PR

Cable Straight Arm Pulldown 8x25kg 8x30kg 8x35kg PR

Chin up(denk dat het zo heet) 6xbodyweight 5xbodyweiht+5 4xbodyweight+5kg

Ben Je nog steeds van plan bill starr te doen?

Nice DL jonge en bill star is da bomb :p

Hardstike mooie deadlift joh! Keep it up, enne.. ..over karma gesproken, ik geef je wat karma voor al die zieke PR's van je! :thumb:

Vandaag heb ik nog ff een btje getraint maar niks bijzonders. Ik ga volgende week bill star doen dus ik ging nu voor de laatste keer in 9 weken nog even met de machines spelen:P
Ook keek ik wat mijn 5RM was voor het benchen, dit is 62,5kg:(
Volgende week Bill star!
(Mijn trainingsmaat in de sportschool raad het me trouwens af dit te gaan doen, hij denkt dat ik beter split kan blijven doen. Tja... time will tell

Goeie PR's :thumbs: Bill Starr moet je zeker gaan doen! Ik heb al 20 keer in allerlei verschillende topics en logs lopen te verkondigen dat fullbody de shit is dus dat zal ik hier verder achterwege laten.. Succes ermee!

Fullbody is de shit! ;)

succes met Bill.......

Thnx mensen!

Week 1 Dag 1

Squat
5x45
5x60
5x70
5x80
5x92,5

Bench
5x30
5x35
5x42,5
5x50
5x57,5

BOR
5x37,5
5x45
5x55
5x65
5x75

Assisstence: 3 sets Calves raises + 3 sets situps

Comments:
Dit was mijn eerste dag van het bill star schema. Het was leuk om te doen omdat het weereens wat anders is, gewoonlijk trainde ik namelijk altijd split.
Ik denk dat ik de gewichten goed heb ingesteld alleen de laatste set bij het squaten vond ik toch al vrij zwaar, ik hoop niet dat ik bij het squaten te zwaar ben begonnen. Ook heb ik weer veel motivatie gekregen omdat ik weer een nieuw schema heb.

Eey top jonge jij begint net en ik zet men laatste week in. Merk wel net dat je squat inderdaad al vrij hoog is,bijna hetgene waarmee ik ben gestopt vandaag :roflol:
moge de saaie weken snel voorbij zijn :thumbs:

Succes met je Bill Star

Dit was mijn eerste dag van het bill star schema. Het was leuk om te doen omdat het weereens wat anders is, gewoonlijk trainde ik namelijk altijd split.
Ik denk dat ik de gewichten goed heb ingesteld alleen de laatste set bij het squaten vond ik toch al vrij zwaar, ik hoop niet dat ik bij het squaten te zwaar ben begonnen. Ook heb ik weer veel motivatie gekregen omdat ik weer een nieuw schema heb.

Aangename afwisseling als je split gewend bent of niet?! ;) Nette training neergezet hoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven