AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
5x5 schema nice succ6 veder

sucses met je bill star :wl:

• Topic Starter Topic Starter
@TaXi en Sanca
Bedankt

Shitzooi, ik moet eigenlijk vanavond weer gaan trainen maar ik heb nu vet veel pijn aan mijn kuit. Ik trainde maandag mijn kuiten en ik had al het gevoel dat ik te zwaar trainde en ik heb nu vet veel pijn aan allebei(vooral mijn linker kuit).
Ik moet eigenlijk vanavons squaten(licht) en deadliften. Ik twijfel zal ik gaan trainen of niet, want ik weet niet of het goed zal gaan vooral bij het deadliften:(

Mja te zwaar gegaan met die assistance eh :roflol: Hoop voor je dat et lukt :p

Mja te zwaar gegaan met die assistance eh :roflol: Hoop voor je dat et lukt :p

Tja ik had mijn kuiten ook niet echt opgewarmt maar ik kan mn linker kuit nu dus niet echt strekken, echt zwaar focked up. Ik zit te twijfelen of ik vandaag nog zal gaan trainen of niet, ik hou je op de hoogte;)

Week 1 Dag 2

Squat
5x45
5x57,5
5x70
5x70

MP
5x25
5x30
5x35
5x40

Deadlift
5x65
5x80
5x90
5x105

Assistance: 3 sets situps

Comments:
Best een k*t training. Ik had nog steeds last van mijn kuiten. 5x105 was al erg zwaar maar ik denk dat dat door mijn kuiten kwam.
Die squats heb ik deze keer full gedaan omdat ik ze nu toch lichter deed dan gewoonlijk en omdat mijn full squat hierdoor mischien verbeterd.

:thumbs: dat je toch nog bent gaan trainen, overmorgen (Dag 3 dus) is de leukste dag vind ik :D

mooie training :thumbs: Gewoon altijd full squatten! ASS TO THE MOTHER****ING GRASS!!! :D

Mooie training alsnog! :thumb::thumb:

:thumbs: dat je toch nog bent gaan trainen, overmorgen (Dag 3 dus) is de leukste dag vind ik :D
Ja dankje, toch voelde ik het helaas nog aan mijn kuit(en nog steeds)
Beter is het morgen voorbij.
Dag 3 de leukste...Ik ben benieuwt. Ook de zwaarste zeker?
Wat ik wel leuk vind is dat ik dan mijn biceps en triceps weer kan doen.

mooie training :thumbs: Gewoon altijd full squatten! ASS TO THE MOTHER****ING GRASS!!! :D
Thnx
Tja gewoonlijk doe ik mijn squats tot paralel maar ik ga vanaf nu op woensdag(de ligte squat dag) full squats doen zodat ook die verbeteren.

Dankje:)

Laatst bewerkt:
Ja dankje, toch voelde ik het helaas nog aan mijn k*t(en nog steeds)

Ik vind het wel de zwaarste, vooral die 8 reps die je op het laatste moet doen zijn slopend :D Voor u misschien nog niet,maar ga dan gewoon lekker zwaar op de assistance oef. :p

Ik vind het wel de zwaarste, vooral die 8 reps die je op het laatste moet doen zijn slopend :D Voor u misschien nog niet,maar ga dan gewoon lekker zwaar op de assistance oefening. :p
Hehe, tja ik zal mn best doen. Zware dips zullen helaas nog niet gaan, ik heb namelijk zojuist pas mijn dipriem besteld dus pas vanaf volgende week weigted dips.

Ja dankje, toch voelde ik het helaas nog aan mijn k*t(en nog steeds)

Thnx
Tja gewoonlijk doe ik mijn squats tot paralel maar ik ga vanaf nu op woensdag(de ligte squat dag) full squats doen zodat ook die verbeteren.

Dankje:)

Welke oefening is dat ?! :eek::D

haha zie et nu pas :roflol:

Jaja grappig:o:(

:D

Ik heb trouwens nu zo goed als geen last meer van mijn ku(i)t, Keb zin om te trainen:cool:

Hahahahaha!!

Laatst bewerkt:
Altijd effe voorspel euhm opwarmen eh :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven