ShorTyke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht heel even dat het verkeerd gefilmd was, maar dat was niet zo. De uitvoering ziet er trouwens goed uit!
Vul je dat papiertje altijd van te voren in? Want, zoiets wil ik ook gaan doen. Van veel oefeningen weet ik wat en hoeveel ik maximaal doe, maar ik zou het eigenlijk van élke oefening moeten doen. Daarom hou ik nu een lijstje bij met de PR's erop, ik wil misschien een tabel maken waar ik de PR's op ga schrijven.Comments:
papiertje vergeten warop staat welke gewichten ik moest gebruiken dus ik heb maar gegokt. De gewichten die ik bij de laaste set elke keer gebruik kloppen wel, die wist ik nog.
Jammer, je gaat in ieder geval wel goed vooruit. Ik moet mezelf weer eens gaan wegen! Hoe heb je gegeten bij de jaarswisseling?

DankjewelInderdaad, filmpjes zijn altijd een leuke toevoeging aan een log!Ik dacht heel even dat het verkeerd gefilmd was, maar dat was niet zo. De uitvoering ziet er trouwens goed uit!
![]()

Van die bill star website heb ik een exel bestand gedownload, daarop staat welke gewichten ik moet gebruiken dus ik moet het wel opschrijvenVul je dat papiertje altijd van te voren in? Want, zoiets wil ik ook gaan doen. Van veel oefeningen weet ik wat en hoeveel ik maximaal doe, maar ik zou het eigenlijk van élke oefening moeten doen. Daarom hou ik nu een lijstje bij met de PR's erop, ik wil misschien een tabel maken waar ik de PR's op ga schrijven.

Jammer, je gaat in ieder geval wel goed vooruit. Ik moet mezelf weer eens gaan wegen! Hoe heb je gegeten bij de jaarswisseling?![]()

Ik heb trouwens Bill Starr gedownload, maar nog niet goed door kunnen kijken. Dat ga ik nu even doen.![]()

Thnxnetjes man die deadlift!
Je hebt een riem om zie ik? Ik zit zelf ook te denken om er later een aan te schaffen. Maar ik weet niet of het verstandig is omdat je dan grotendeels de druk van je rug af haalt terwijl je die eigenlijk aan het trainen bent. of gebruik jij hem alleen bij top setjes?

We hebben wel een dipriem maar daar zal ik bij deadlifts niet veel aan hebben. Ik zelf heb gelukkig nog geen last van grip problemen. Kan alles nog gewoon met pronated grip doen hoeft nog geen mixed grip aan te pas te komen. 
Tja ik weet niet. Die riem voelt niet echt aan alsof me echt helpt. Maar het voelt gewoon goed aan vind ik. Ik heb gelukkig nog geen grip problemen, ik doe al wel mixed grip.Volgens mij heb je er zeker wat aan! Als het goed is kun je dan minder snel door je rug gaan. Ik heb ook van die riemen op de sportschool liggen, ik ga ze denk ik ook maar weer eens gebruiken met het deadliften. Heb je trouwens bij het deadliften geen last dat de stang te zwaar wordt voor je vingers en dat het gewicht uit je handen dreigt te glijden?
Ik heb ook iemand in de sportschool die met diezelfde riem dipt, hij doet die riem om met een dumbbell ertussen.
?? Hoe dan?Een dipriem heb ik zelf moeten kopen want die hadden wij niet in de sportschoolHehe, wij hebben geen riem op onze sportschool, dus zal er zelf een aan moeten schaffen.We hebben wel een dipriem maar daar zal ik bij deadlifts niet veel aan hebben. Ik zelf heb gelukkig nog geen last van grip problemen. Kan alles nog gewoon met pronated grip doen hoeft nog geen mixed grip aan te pas te komen.
@ wwe: heb je de riem strak genoeg? Ik meen ergens gelezen te hebben dat voordat je gaat liften je eerst je buik vol met lucht moet zuigen en dan moet uitzetten tegen die riem. Kan iemand dit kan bevestigen?

?Gaat goed jonge, ben net terug om te checken of je de PR's wel maakt![]()
Jaa, alleen weet ik niet hoe dat overkomt. Mensen vinden het al raar dat ik al m'n oefeningen bij houd. Ik ben simpelweg de enige in de sportschool die dat doet, als ik dan ook nog's ga filmen wordt ik helemaal voor gek verklaard!Tja ik weet niet. Die riem voelt niet echt aan alsof me echt helpt. Maar het voelt gewoon goed aan vind ik. Ik heb gelukkig nog geen grip problemen, ik doe al wel mixed grip.
Trouwens, voor jou mischien ook een leuk idee om af en toe filmpjes te maken?
dumbbell?? Hoe dan?

(ik eet ook niet zo graag brood magoed
)

Jaa, alleen weet ik niet hoe dat overkomt. Mensen vinden het al raar dat ik al m'n oefeningen bij houd. Ik ben simpelweg de enige in de sportschool die dat doet, als ik dan ook nog's ga filmen wordt ik helemaal voor gek verklaard!
Jaa, hij doet die riem om met (voor) een dumbbell ertussen. Het ziet er alleen niet zo comfortabel uit.

Graaf filmpje
@wwe vanavond gaan we ons wegen
Dus heel den dag uzelf volsteken!
Volgende week zondag doen we dat weer en zien we of er verschil is![]()