Fitness Seller

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ook niet zo goed... na kerstmis zat ik wel weer op +-64kg... kga me aan het eind van deze week wegen :)
*edit* sevvens traineuuh! *edit*

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, filmpjes zijn altijd een leuke toevoeging aan een log!;) Ik dacht heel even dat het verkeerd gefilmd was, maar dat was niet zo. De uitvoering ziet er trouwens goed uit!:)
Comments:
papiertje vergeten warop staat welke gewichten ik moest gebruiken dus ik heb maar gegokt. De gewichten die ik bij de laaste set elke keer gebruik kloppen wel, die wist ik nog.
Vul je dat papiertje altijd van te voren in? Want, zoiets wil ik ook gaan doen. Van veel oefeningen weet ik wat en hoeveel ik maximaal doe, maar ik zou het eigenlijk van élke oefening moeten doen. Daarom hou ik nu een lijstje bij met de PR's erop, ik wil misschien een tabel maken waar ik de PR's op ga schrijven.
Dankjewel!
Maar nog steeds niet aangekomen:(:o
Jammer, je gaat in ieder geval wel goed vooruit. Ik moet mezelf weer eens gaan wegen! Hoe heb je gegeten bij de jaarswisseling?:meal:

Ik heb trouwens Bill Starr gedownload, maar nog niet goed door kunnen kijken. Dat ga ik nu even doen.:)

Filmpjes maken een log leuk:)
5x112,5kg deadlift

netjes man die deadlift! :eek:

Je hebt een riem om zie ik? Ik zit zelf ook te denken om er later een aan te schaffen. Maar ik weet niet of het verstandig is omdat je dan grotendeels de druk van je rug af haalt terwijl je die eigenlijk aan het trainen bent. of gebruik jij hem alleen bij top setjes?

Inderdaad, filmpjes zijn altijd een leuke toevoeging aan een log!;) Ik dacht heel even dat het verkeerd gefilmd was, maar dat was niet zo. De uitvoering ziet er trouwens goed uit!:)
Dankjewel:)
En gelukkig is mijn uitvoering goed, ik had eerst erge problemen met de uitvoering en ik hoopte al dat ik hem nu eindelijk goed deed.

Vul je dat papiertje altijd van te voren in? Want, zoiets wil ik ook gaan doen. Van veel oefeningen weet ik wat en hoeveel ik maximaal doe, maar ik zou het eigenlijk van élke oefening moeten doen. Daarom hou ik nu een lijstje bij met de PR's erop, ik wil misschien een tabel maken waar ik de PR's op ga schrijven.
Van die bill star website heb ik een exel bestand gedownload, daarop staat welke gewichten ik moet gebruiken dus ik moet het wel opschrijven:p
Toen ik nog split deed schreef ik het nooit op, ik wist meestal wel hoeveel gewicht ik moest nemen.

Jammer, je gaat in ieder geval wel goed vooruit. Ik moet mezelf weer eens gaan wegen! Hoe heb je gegeten bij de jaarswisseling?:meal:

Tja ik baal er echt van dat ik niet zwaarder word:(

Ik heb trouwens Bill Starr gedownload, maar nog niet goed door kunnen kijken. Dat ga ik nu even doen.:)
:D

netjes man die deadlift! :eek:

Je hebt een riem om zie ik? Ik zit zelf ook te denken om er later een aan te schaffen. Maar ik weet niet of het verstandig is omdat je dan grotendeels de druk van je rug af haalt terwijl je die eigenlijk aan het trainen bent. of gebruik jij hem alleen bij top setjes?
Thnx:D:D
Die riem ligt gewoon bij mijn sportschool, gelukkig hoef ik die dus niet aanteschaffen.
Uhm ik weet niet of ik echt iets aan die riem heb, ik voel ook niet echt dat hij druk weghaalt bij mijn rug maar het geeft mij gewoon een goede gevoel als ik hem om doe. Ik heb hem trouwens alleen maar aan gehad bij de laaste set, dus bij die 112,5

Volgens mij heb je er zeker wat aan! Als het goed is kun je dan minder snel door je rug gaan. Ik heb ook van die riemen op de sportschool liggen, ik ga ze denk ik ook maar weer eens gebruiken met het deadliften. Heb je trouwens bij het deadliften geen last dat de stang te zwaar wordt voor je vingers en dat het gewicht uit je handen dreigt te glijden?:eek:

Ik heb ook iemand in de sportschool die met diezelfde riem dipt, hij doet die riem om met een dumbbell ertussen.

Hehe, wij hebben geen riem op onze sportschool, dus zal er zelf een aan moeten schaffen. :p We hebben wel een dipriem maar daar zal ik bij deadlifts niet veel aan hebben. Ik zelf heb gelukkig nog geen last van grip problemen. Kan alles nog gewoon met pronated grip doen hoeft nog geen mixed grip aan te pas te komen. :D

@ wwe: heb je de riem strak genoeg? Ik meen ergens gelezen te hebben dat voordat je gaat liften je eerst je buik vol met lucht moet zuigen en dan moet uitzetten tegen die riem. Kan iemand dit kan bevestigen?

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je er zeker wat aan! Als het goed is kun je dan minder snel door je rug gaan. Ik heb ook van die riemen op de sportschool liggen, ik ga ze denk ik ook maar weer eens gebruiken met het deadliften. Heb je trouwens bij het deadliften geen last dat de stang te zwaar wordt voor je vingers en dat het gewicht uit je handen dreigt te glijden?:eek:

Ik heb ook iemand in de sportschool die met diezelfde riem dipt, hij doet die riem om met een dumbbell ertussen.
Tja ik weet niet. Die riem voelt niet echt aan alsof me echt helpt. Maar het voelt gewoon goed aan vind ik. Ik heb gelukkig nog geen grip problemen, ik doe al wel mixed grip.
Trouwens, voor jou mischien ook een leuk idee om af en toe filmpjes te maken?

dumbbell????? Hoe dan?

Hehe, wij hebben geen riem op onze sportschool, dus zal er zelf een aan moeten schaffen. :p We hebben wel een dipriem maar daar zal ik bij deadlifts niet veel aan hebben. Ik zelf heb gelukkig nog geen last van grip problemen. Kan alles nog gewoon met pronated grip doen hoeft nog geen mixed grip aan te pas te komen. :D

@ wwe: heb je de riem strak genoeg? Ik meen ergens gelezen te hebben dat voordat je gaat liften je eerst je buik vol met lucht moet zuigen en dan moet uitzetten tegen die riem. Kan iemand dit kan bevestigen?
Een dipriem heb ik zelf moeten kopen want die hadden wij niet in de sportschool:P
Ik doe wel mixed grip.
Dat van die lucht weet ik niet hoor????

Week 4 Dag 3

Squat
5x50
5x62,5
5x75
5x87,5
3x102,5
8x75

Bench
5x30
5x40
5x47,5
5x55
3x65
8x47,5

Row
5x40
5x50
5x60
5x70
3x82,5
8x60

Assistence:
weighted Dips
Barbell curls 3x8x35kg
Pushdown

Gaat goed jonge, ben net terug om te checken of je de PR's wel maakt :thumbs:

Tja ik weet niet. Die riem voelt niet echt aan alsof me echt helpt. Maar het voelt gewoon goed aan vind ik. Ik heb gelukkig nog geen grip problemen, ik doe al wel mixed grip.
Trouwens, voor jou mischien ook een leuk idee om af en toe filmpjes te maken?

dumbbell????? Hoe dan?
Jaa, alleen weet ik niet hoe dat overkomt. Mensen vinden het al raar dat ik al m'n oefeningen bij houd. Ik ben simpelweg de enige in de sportschool die dat doet, als ik dan ook nog's ga filmen wordt ik helemaal voor gek verklaard!:(:(

Jaa, hij doet die riem om met (voor) een dumbbell ertussen. Het ziet er alleen niet zo comfortabel uit.

Graaf filmpje :P
@wwe vanavond gaan we ons wegen :P
Dus heel den dag uzelf volsteken!
Volgende week zondag doen we dat weer en zien we of er verschil is :P

Ik ga me ook wegen, komende maandag! :)

Deal :)
Kvraag me eens iets heel stoms af... Ik heb juist je log eens bekeken en je eet redelijk veel brood... Met sneedjes, bedoel je zo van die kleine boterhammen van een lang brood? Of grote van een groot rond?
Wij hebben hierhuis enkel groot rond en daar 3 sneedjes van opeten is echt hels :P (ik eet ook niet zo graag brood magoed :p)

Bij ons zijn het ook soms van die grote joekel snede brood, veel te droog naar men goesting. Waldkorn daarintegen eet ik echt het liefst :meal:

Ik eet verschillende soorten brood. Onder andere mais-, meergranen-, wit- en bruin-brood. De broden zijn vaak voorgesneden en de grootte is te vergelijken met de boterhammen van deze onderstaande afbeelding. In sommige gevallen hebben we brood dat je zelf afsnijden moet, dat zijn dan grote hompen brood die inderdaad heel erg vullend zijn. Ik eet grotendeels bruinbrood en maisbrood.:):)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaa, alleen weet ik niet hoe dat overkomt. Mensen vinden het al raar dat ik al m'n oefeningen bij houd. Ik ben simpelweg de enige in de sportschool die dat doet, als ik dan ook nog's ga filmen wordt ik helemaal voor gek verklaard!:(:(

Jaa, hij doet die riem om met (voor) een dumbbell ertussen. Het ziet er alleen niet zo comfortabel uit.

Gewoon schijt hebben en filmpjes maken:P

Graaf filmpje :P
@wwe vanavond gaan we ons wegen :P
Dus heel den dag uzelf volsteken!
Volgende week zondag doen we dat weer en zien we of er verschil is :P

Dankjewel:)
Ik zal nog wel eens vaker filmpjes maken.
Oke ik zal me volgende week wegen, ik hoop echt dat er wat bij komt.

:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven