AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie DL en MP :thumbs: blijve knallen nu en VRETEN :D

mooie stats hoor... idd flink eten.. heb ik ook gedaan laatste tijd en flink wat kracht gewonnen ook

Inderdaad mooie deadlifts!:thumb: Wat zijn MP's precies?
Ik heb nu weer even tijd om dit forum te bezoeken, ik heb gisteren en eergisteren als een gek zitten werken aan m'n profielwerkstuk! Ik kwam er zondag achter dat ie woensdag (vandaag) af moest zijn!:o

Wat die foto's betreft, 't zou zeker leuk zijn als je nieuw foto's post!:)
Ik heb ook een camera, die had ik even uitgeleend maar krijg ik van de week al weer terug. Ik heb niemand om foto's te maken, maar ik denk dat als die camera een functie bevat dat ie die foto's zelf schiet, dat het wel mogelijk moet zijn. Dat zal ik dus wel even nagaan.:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Zou het wel tof vinden als jij wat foto's zal posten ja. Heb je foto's van september gezien. Jij vind dat je lichaam niet erg veel verandert is in vergelijking tot de pics van september?
Dat vind ik idd...
Ik zal(als ik het niet vergeet;)) morgen foto's maken.

Mooie DL en MP :thumbs: blijve knallen nu en VRETEN :D
thnx, ik doe mn best!

mooie stats hoor... idd flink eten.. heb ik ook gedaan laatste tijd en flink wat kracht gewonnen ook
Ik doe mijn best zwaarder te worden, dan wor dik idd ook sterker.

Inderdaad mooie deadlifts!:thumb: Wat zijn MP's precies?
Ik heb nu weer even tijd om dit forum te bezoeken, ik heb gisteren en eergisteren als een gek zitten werken aan m'n profielwerkstuk! Ik kwam er zondag achter dat ie woensdag (vandaag) af moest zijn!:o

Wat die foto's betreft, 't zou zeker leuk zijn als je nieuw foto's post!:)
Ik heb ook een camera, die had ik even uitgeleend maar krijg ik van de week al weer terug. Ik heb niemand om foto's te maken, maar ik denk dat als die camera een functie bevat dat ie die foto's zelf schiet, dat het wel mogelijk moet zijn. Dat zal ik dus wel even nagaan.:thumb:

Mp= military press. Dat is een oefening voor je schouders. Weet je welke ik bedoel?
ik heb mijn profielwerkstuk bijna af. Moet hem vrijdag inleveren. Waar gaat die van jou over? Enne ik denk dat ik morgen fotos maak:cool:;)

Ik heb gister een potje creatine gekocht. Morgen begin ik ermee. Ik heb het nog nooit geprobeert en ik hoop dat ik er wat aan heb:)

Dat vind ik idd...
Ik zal(als ik het niet vergeet;)) morgen foto's maken.

thnx, ik doe mn best!

Ik doe mijn best zwaarder te worden, dan wor dik idd ook sterker.

Mp= military press. Dat is een oefening voor je schouders. Weet je welke ik bedoel?
ik heb mijn profielwerkstuk bijna af. Moet hem vrijdag inleveren. Waar gaat die van jou over? Enne ik denk dat ik morgen fotos maak:cool:;)
Omdat de tv's kapot zijn op de fitness heb ik tijdens het cardioën zo'n boek gepakt. Er liggen namelijk enkele boeken over krachttraining die je pakken mag. Tijdens het crosstrainen gewoon wat gelezen. Dit boek ging over sportvoeding en beschreef 2 soorten types van mensen. Het ene soort kwam snel aan in gewicht en het andere soort juist niet. Het bleek dat je je stofwisseling goed veranderen kunt. Ik kan de informatie misschien zelf erg goed gebruiken. Als je wilt, misschien dat ik ook even kan kijken voor jou? Het boek is alleen al wat ouder..:)

Ik weet wat je bedoelt met de Military Press, ik doe 'm nooit. Is het een lekkere oefening?:) Mijn werkstuk gaat over de GFT-vermindering in gemeenten. Het is voor aardrijkskunde, je moest een onderzoek doen dat nog nooit uitgevoerd is. En onderzoeken die nog niet uitgevoerd zijn, zijn vaak niet zo interessant. :( Ik wilde eerst geschiedenis kiezen om m'n werkstuk over te maken, maar dat ging niet door. ;)

Ik heb gister een potje creatine gekocht. Morgen begin ik ermee. Ik heb het nog nooit geprobeert en ik hoop dat ik er wat aan heb:)
Netjes, ik ken niet veel mensen die het gebruiken. Maar volgens mij bevordert het de resultaten wel enorm. Het blijft wel bij creatine hè!:finger:

Over mijn krachtstats ben ik redelijk tevreden. Over mijn fysiek ben ik niet tevreden. Ik zal deze fotos toch posten omdat het gevraagd is maar ik ben niet tevreden. In het echt ziet het er allemaal nog wel ietsje beter uit.
Ik train nu iets langer dan een jaar. Sinds het begin van de zomervakantie(7maanden geleden ofzo) begon ik met serius trainen. Daarvoor trainde ik nooit zwaar omdat ik bang was dat ik mijn aanhechtingen zou slopen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Mooi :thumbs:
borst begint te komen en rug is al goed wijd ook :eek: (verklaart ook je straffe BOR's :D )
onderrug zie je ook al 2 mooie lijne komen
volhouden dus :thumbs:

Ik vind de rug wel netjes :D
Misschien wat meer aan uw schouderkoppen werken? Doet ge veel Side Raises en Fronts enz? Als die wat meer uitgebouwd zijn die je er al sneller "gevormd" uit... Als je snapt wat ik bedoel *-)
Voorts toch nette fysiek :)

Borst begint al goed door te komen netjes!

Ziet er toch al zeker puik uit;) Wat meten die guns van je?

Geen zorgen, de chicks diggen dit al, je springt er al uit tussen de 1m schouderomtrek ecto's. Gewoon rustig verder bulken.

Mooi :thumbs:
borst begint te komen en rug is al goed wijd ook :eek: (verklaart ook je straffe BOR's :D )
onderrug zie je ook al 2 mooie lijne komen
volhouden dus :thumbs:

Bedankt. Mischien dat ik straks een filmpje van mijn bor's maak.

Ik vind de rug wel netjes :D
Misschien wat meer aan uw schouderkoppen werken? Doet ge veel Side Raises en Fronts enz? Als die wat meer uitgebouwd zijn die je er al sneller "gevormd" uit... Als je snapt wat ik bedoel *-)
Voorts toch nette fysiek :)

Dankje. Schouders kopen er nu ook wel heel slecht uit. Gewoonlijk zien ze er iets beter uit. raises doe ik nu niet omdat ik bill star doe. na bill star ga ik weer side raises doen. Front raises ga ik dan waarschijnlijk niet in mijn schema plaatsen.

Borst begint al goed door te komen netjes!
Dankje. Ik hoop dat mijn borst nog wat voller word.

Ziet er toch al zeker puik uit;) Wat meten die guns van je?
thnx, Maar ik had liever dat je het niet gevraagt had:P
Zojuist gemeten: 35cm:(

Geen zorgen, de chicks diggen dit al, je springt er al uit tussen de 1m schouderomtrek ecto's. Gewoon rustig verder bulken.
:D:D

Goed bezig pikkie!

Gewoon geduld hebben, je frame zal vanzelf steeds gevulder raken. Je bent pas 17;)

Ziet er toch erg netjes uit man?

Ik vind -ik ken je niet en volg dit log normaal niet-dat je voor een jaar trainen er toch al goed voor staat hoor . 2 lijnen vanonder de rug , goeie lats , borst oké . Enkel inderdaad die schouderkoppen en je armen (mijn zwakke punten ook) . Hoe staat het met die benen ?

Week 5 Dag 3

Squat
5x50
5x65
5x77,5
5x90
3x105 PR
8x77,5

Bench
5x32,5
5x40
5x50
5x55
3x67,5 PR
8x50

Row
5x40
5x50
5x62,5
5x72,5
3x85 PR
8x62,5

Assistence:
weighted Dips (vergeten wat het gewicht was)
Barbell curls 3x8x35kg
Pushdown

Comments:
Ik ben blij met mijn bench PR:).

Ook heb ik een filmpje gemaakt van mijn BOR. 5x72,5kg Goede uitvoering?

YouTube - BOR
Yates Row 5x72,5kg

Laatst bewerkt:
Dit is meer een yates row, maar das ook een goede oefening.

Ik vind -ik ken je niet en volg dit log normaal niet-dat je voor een jaar trainen er toch al goed voor staat hoor . 2 lijnen vanonder de rug , goeie lats , borst oké . Enkel inderdaad die schouderkoppen en je armen (mijn zwakke punten ook) . Hoe staat het met die benen ?
Bedankt:)
Benen zijn ook niet slecht. Ik was vergeten een foto te maken van mijn benen. Doe ik binnenkort;)

Dit is meer een yates row, maar das ook een goede oefening.
Dat dacht ik al dat het een yates row was. Had ik er eigenlijk bij moeten zetten;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven