kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat vind ik idd...Zou het wel tof vinden als jij wat foto's zal posten ja. Heb je foto's van september gezien. Jij vind dat je lichaam niet erg veel verandert is in vergelijking tot de pics van september?
) morgen foto's maken.thnx, ik doe mn best!
Ik doe mijn best zwaarder te worden, dan wor dik idd ook sterker.mooie stats hoor... idd flink eten.. heb ik ook gedaan laatste tijd en flink wat kracht gewonnen ook
Inderdaad mooie deadlifts!Wat zijn MP's precies?
Ik heb nu weer even tijd om dit forum te bezoeken, ik heb gisteren en eergisteren als een gek zitten werken aan m'n profielwerkstuk! Ik kwam er zondag achter dat ie woensdag (vandaag) af moest zijn!
Wat die foto's betreft, 't zou zeker leuk zijn als je nieuw foto's post!
Ik heb ook een camera, die had ik even uitgeleend maar krijg ik van de week al weer terug. Ik heb niemand om foto's te maken, maar ik denk dat als die camera een functie bevat dat ie die foto's zelf schiet, dat het wel mogelijk moet zijn. Dat zal ik dus wel even nagaan.![]()

Omdat de tv's kapot zijn op de fitness heb ik tijdens het cardioën zo'n boek gepakt. Er liggen namelijk enkele boeken over krachttraining die je pakken mag. Tijdens het crosstrainen gewoon wat gelezen. Dit boek ging over sportvoeding en beschreef 2 soorten types van mensen. Het ene soort kwam snel aan in gewicht en het andere soort juist niet. Het bleek dat je je stofwisseling goed veranderen kunt. Ik kan de informatie misschien zelf erg goed gebruiken. Als je wilt, misschien dat ik ook even kan kijken voor jou? Het boek is alleen al wat ouder..Dat vind ik idd...
Ik zal(als ik het niet vergeet) morgen foto's maken.
thnx, ik doe mn best!
Ik doe mijn best zwaarder te worden, dan wor dik idd ook sterker.
Mp= military press. Dat is een oefening voor je schouders. Weet je welke ik bedoel?
ik heb mijn profielwerkstuk bijna af. Moet hem vrijdag inleveren. Waar gaat die van jou over? Enne ik denk dat ik morgen fotos maak![]()

Mijn werkstuk gaat over de GFT-vermindering in gemeenten. Het is voor aardrijkskunde, je moest een onderzoek doen dat nog nooit uitgevoerd is. En onderzoeken die nog niet uitgevoerd zijn, zijn vaak niet zo interessant.
Ik wilde eerst geschiedenis kiezen om m'n werkstuk over te maken, maar dat ging niet door. 
Netjes, ik ken niet veel mensen die het gebruiken. Maar volgens mij bevordert het de resultaten wel enorm. Het blijft wel bij creatine hè!Ik heb gister een potje creatine gekocht. Morgen begin ik ermee. Ik heb het nog nooit geprobeert en ik hoop dat ik er wat aan heb![]()

Mooi
borst begint te komen en rug is al goed wijd ook(verklaart ook je straffe BOR's
)
onderrug zie je ook al 2 mooie lijne komen
volhouden dus![]()
Ik vind de rug wel netjes
Misschien wat meer aan uw schouderkoppen werken? Doet ge veel Side Raises en Fronts enz? Als die wat meer uitgebouwd zijn die je er al sneller "gevormd" uit... Als je snapt wat ik bedoel *-)
Voorts toch nette fysiek![]()
Dankje. Ik hoop dat mijn borst nog wat voller word.
thnx, Maar ik had liever dat je het niet gevraagt hadZiet er toch al zeker puik uitWat meten die guns van je?

Geen zorgen, de chicks diggen dit al, je springt er al uit tussen de 1m schouderomtrek ecto's. Gewoon rustig verder bulken.

Goed bezig pikkie!
Gewoon geduld hebben, je frame zal vanzelf steeds gevulder raken. Je bent pas 17![]()

Bedankt

.BedanktIk vind -ik ken je niet en volg dit log normaal niet-dat je voor een jaar trainen er toch al goed voor staat hoor . 2 lijnen vanonder de rug , goeie lats , borst oké . Enkel inderdaad die schouderkoppen en je armen (mijn zwakke punten ook) . Hoe staat het met die benen ?

Dat dacht ik al dat het een yates row was. Had ik er eigenlijk bij moeten zettenDit is meer een yates row, maar das ook een goede oefening.