AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tov filmpje, en de uitvoering ziet er ook perfect uit:D

• Topic Starter Topic Starter
Week 5 Dag 1

Squat
5x50
5x65
5x77,5
5x90
5x102,5 PR

Bench
5x32,5
5x40
5x47,5
5x55
5x65 PR

BOR
5x40
5x50
5x62,5
5x72,5
5x82,5 PR

Assisstence: 3 sets Calves raises + 3 sets situps

Comments:
:D

Damn nette gewichten weer, zeker voor je gewicht! :eek:
Hoeveel weeg je nu trouwens?

Laatst bewerkt:
Dat zijn een stel mooie gewichten:cool: Vooral je BOR is super sterk man. Hoe vondt je de training trouwens zelf gaan, had er nog veel meer ingezeten of was het al aardig zwaar?

Damn nette gewichten weer, zeker voor je gewicht! :eek:
Hoeveel weeg je nu trouwens?

Dankje:)
63,5kg:(

Dat zijn een stel mooie gewichten:cool: Vooral je BOR is super sterk man. Hoe vondt je de training trouwens zelf gaan, had er nog veel meer ingezeten of was het al aardig zwaar?

Dankje.
Ik denk dat het squaten nog wel zwaarder kan. bench was redelijk zwaar maar kan (hopelijk) nog zwaarder.
Die bor weet ik niet. Ik vond hem al erg zwaar en anders dan ga ik mischien wel echt smokelen wat niet echt de bedoeling is. Bor doe ik trouwens yates style.

mooie gewichten man :eek: en zeker voor jou gewicht, top kerel :thumb:

Gaat lekker, ik ga volgende week met Billstar beginnen. Eerst even kijken met welke gewichten ik moet beginnen, vind ik vrij lastig namelijk.

Heb dezelfde stats als jij (lengte-gewicht)

Zéér goede BOR man, heb je daar een filmpje van? Ben benieuwd naar je techniek.

Keep it up! :thumbs:

Mooi jonge :thumbs:

Je bent ongeveer even zwaar als ik. Maar gebruikt wel ****ing mooie gewichten. Goed bezig!

Squat, is dat los trouwens? Of in de smith?

mooie gewichten man :eek: en zeker voor jou gewicht, top kerel :thumb:

Dankje:cool:

Gaat lekker, ik ga volgende week met Billstar beginnen. Eerst even kijken met welke gewichten ik moet beginnen, vind ik vrij lastig namelijk.

Heb dezelfde stats als jij (lengte-gewicht)

Zéér goede BOR man, heb je daar een filmpje van? Ben benieuwd naar je techniek.

Keep it up! :thumbs:

Dankjewel. Heb je dat exel bestand al ingevuld voor bill star?
je moet eerst zelf ff kijken hoevel je nu maximaal 5x kan bij de bench enz..
Als je vragen hebt help ik je graag:)
dezelfde stats.. cool( ik dacht dat ik de enige was van 1.70 die een btje weinig weegt:P) Hoelang train jij al?

Die bor is yates sT. Ik sta dus niet horizontaal maar ik sta schuin(weet je wat ik bedoel?) Mischien maak ik er binnekort een filmpje van(al ben ik bang dat ik bij die zware sets toch een beetje smokkel).

thnx, Hopelijk lukt het volgende week weer....

Je bent ongeveer even zwaar als ik. Maar gebruikt wel ****ing mooie gewichten. Goed bezig!

Dankjewel:)

Squat, is dat los trouwens? Of in de smith?

Los:hedbang:

Mooie PR's neergezet. Ook een cool filmpje van je deadlift, keurige uitvoering! :thumbs:

he mattie vandaag weer trainen, hoe laat ga je? We gaan voor die records en vooral dat bankdrukken moet je nog wat aandacht aan besteden. Ik weet niet of je perse die volgorde moet aanhouden. Maarja ik hoor 't wel. De Groeten

Hey wwe waar heb je dat bill star excel bestand vandaan? Lijkt me erg handig, kan je het sturen ofzo? thx

Heey WWE, je zegt zelf dat je amper gewicht bijkomt, maar hoe gaat het gewoon met de progressie van je lichaam? Heb je ook metingen gedaan voordat je begon? En als je die vergelijkt met de metingen nu, is er dan veel verschil of niet (heb het hier over armomtrek etc, niet over bf%)

Mooie PR's neergezet. Ook een cool filmpje van je deadlift, keurige uitvoering! :thumbs:

Thnx!

he mattie vandaag weer trainen, hoe laat ga je? We gaan voor die records en vooral dat bankdrukken moet je nog wat aandacht aan besteden. Ik weet niet of je perse die volgorde moet aanhouden. Maarja ik hoor 't wel. De Groeten

Tja bankdrukken is idd nog steeds mijn zwakste onderdeel...

Hey wwe waar heb je dat bill star excel bestand vandaan? Lijkt me erg handig, kan je het sturen ofzo? thx
;)

Heey WWE, je zegt zelf dat je amper gewicht bijkomt, maar hoe gaat het gewoon met de progressie van je lichaam? Heb je ook metingen gedaan voordat je begon? En als je die vergelijkt met de metingen nu, is er dan veel verschil of niet (heb het hier over armomtrek etc, niet over bf%)
Uhm ik weet niet hoe het daar mee gaat..
Ik vind mijn lichaam een beetje tegenavallen zeker omdat ik mijn stats best redelijk vind.
Als je/jullie willen kan ik binnekort wel fotos maken.

Week 5 Dag 2

Squat
5x50
5x65
5x77,5
5x77,5

MP
5x30
5x35
5x40
5x47,5 PR

Deadlift
5x72,5
5x85
5x100
5x115 PR

+weighted situps

Zou het wel tof vinden als jij wat foto's zal posten ja. Heb je foto's van september gezien. Jij vind dat je lichaam niet erg veel verandert is in vergelijking tot de pics van september?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven