BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tov filmpje, en de uitvoering ziet er ook perfect uit![]()

Damn nette gewichten weer, zeker voor je gewicht!
Hoeveel weeg je nu trouwens?

Dat zijn een stel mooie gewichtenVooral je BOR is super sterk man. Hoe vondt je de training trouwens zelf gaan, had er nog veel meer ingezeten of was het al aardig zwaar?
mooie gewichten manen zeker voor jou gewicht, top kerel
![]()

Gaat lekker, ik ga volgende week met Billstar beginnen. Eerst even kijken met welke gewichten ik moet beginnen, vind ik vrij lastig namelijk.
Heb dezelfde stats als jij (lengte-gewicht)
Zéér goede BOR man, heb je daar een filmpje van? Ben benieuwd naar je techniek.
Keep it up!![]()

) Hoelang train jij al?Je bent ongeveer even zwaar als ik. Maar gebruikt wel ****ing mooie gewichten. Goed bezig!

Hey wwe waar heb je dat bill star excel bestand vandaan? Lijkt me erg handig, kan je het sturen ofzo? thx
Mooie PR's neergezet. Ook een cool filmpje van je deadlift, keurige uitvoering!![]()
he mattie vandaag weer trainen, hoe laat ga je? We gaan voor die records en vooral dat bankdrukken moet je nog wat aandacht aan besteden. Ik weet niet of je perse die volgorde moet aanhouden. Maarja ik hoor 't wel. De Groeten
Hey wwe waar heb je dat bill star excel bestand vandaan? Lijkt me erg handig, kan je het sturen ofzo? thx
ik denk dat hij dit bestandje bedoeld:
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/5x5_intermediate_v0.3.zip

Uhm ik weet niet hoe het daar mee gaat..Heey WWE, je zegt zelf dat je amper gewicht bijkomt, maar hoe gaat het gewoon met de progressie van je lichaam? Heb je ook metingen gedaan voordat je begon? En als je die vergelijkt met de metingen nu, is er dan veel verschil of niet (heb het hier over armomtrek etc, niet over bf%)