Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx, filmpjes zijn gaaf he. Dat maakt een log echt een stuk leuker!Jo wwe, cool filmpje. Is idd goede uitvoering van de Yates row, maar dat had je me al verteld. Keep on pumping beest!![]()
Dankje. Bill Star is echt the bomb!

Ik weet het niet. Ik had hier ergens een topic met fotos van mezelf. Ik kijk wel of ik die weer kan vinden.Foto's zien er goed uit hoor en de trainingsresultaten zijn netjes.
Misschien ben je bf verloren en heb je tegelijkertijd spiermassa gewonnen?
Net filmpje! Ik doe men Rows ook zo... Enkel iets meer naar de 90° toe bij wijze van spreken... Wel net, die 72,5kg ^^
Keep on blasting :d
Ik begin volgende week weer met trainen ^^
Row op deze manier doen is lekker he!Goed droog al precies hé, die rows zijn idd yates rows maar ze zijn wel goed uitgevoerd dus niets op aan te merken![]()

Hoe kun je trouwens met halve gewichten benchen; wat leg je bijvoorbeeld aan weerszijde bij bijvoorbeeld 32,5? Heb jij gewichtjes van 1,25?![]()

Thanks!
Dankje. Mijn bench was altijd mijn zwakste punt en ik baalde ervan datie niet goed voorruit ging. Ik ben dus erg blij met deze bench PR, ik hoo pdat mijn bench nog meer verbeterd.3 mooie pr's en je bench begint ook al aardig sterk te worden![]()
Yes gewichten van 1.25Hoe kun je trouwens met halve gewichten benchen; wat leg je bijvoorbeeld aan weerszijde bij bijvoorbeeld 32,5? Heb jij gewichtjes van 1,25?![]()
Hebben we bij ons in de gym ookSterke training weer jonge!
DankjeThnx

bedanktNette training weer! Hoe voelt het nu aan, begint het al zwaar te worden of denk je dat er nog een hoop meer in zit?

I know... en veel melk drinkenEten eten eten en nog eens eten, ik was toen ik 19 was ook 55 kg heeft 3 jaar geduurt toen was ik 80 kg {clean}, en nog eens 2 jaar verder was ik 100 kg, echt het is mogelijk maar echt eten eten en nog eens eten, jaren volhouden aan een vast voedings patroon, ga lekker op 3000 Calorie.. zitten...