AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Week 6 Dag 2

Squat
5x52,5
5x65
5x80
5x80

MP
5x30
5x35
5x40
4x50 PR

Deadlift
5x75
5x90
5x102,5
5x117,5 PR

Comments:
Lekkere training. Die 117,5 deadlift voelde trouwens wel focking zwaar mar het is toch gelukt:).
5x50 Mp hoefde ik pas te doen in week 8. het is nu week 6 en het is helaas nog niet gelukt, maar 4x50 is ook een PR. Mischien dat het volgende week lukt:wl:

Week 6 Dag 2

Squat
5x52,5
5x65
5x80
5x80

MP
5x30
5x35
5x40
4x50 PR

Deadlift
5x75
5x90
5x102,5
5x117,5 PR

Comments:
Lekkere training. Die 117,5 deadlift voelde trouwens wel focking zwaar mar het is toch gelukt:).
5x50 Mp hoefde ik pas te doen in week 8. het is nu week 6 en het is helaas nog niet gelukt, maar 4x50 is ook een PR. Mischien dat het volgende week lukt:wl:

Mooi 2 PR's gaat goed :)

Gaat goed, Bijna 2x BW deadlift voor reps. :eek:

nice MP man!!

Sterke MP en deadlift:D Gaat lekker met jouw man, 140 deadlift is bijna inzicht!

thnx

Gaat goed, Bijna 2x BW deadlift voor reps. :eek:
:cool::D

Dankje, volgende week lukt hij 5x;)

Sterke MP en deadlift:D Gaat lekker met jouw man, 140 deadlift is bijna inzicht!
Haha ik ga je inhalen:P
Na bill star ga ik bij alles ff mijn 1Rm testen. AL denk ik niet dat 140 er al in zit.. maar wie weet:rolleyes:

Ook ga ik ff bekijken wat ik ga doen bij het squaten. Naar mijn gevoel kan ik op dit moment niet veel zwaarder dan 5x105. Ook merk ik dat mijn benen vermoeid worden(en blijven) door het 3x in de week squaten. Ik weet niet of ik door ga met het proberen van PR's te maken bij het squaten...
Ik moet er nog even over denken.

Ook ga ik ff bekijken wat ik ga doen bij het squaten. Naar mijn gevoel kan ik op dit moment niet veel zwaarder dan 5x105. Ook merk ik dat mijn benen vermoeid worden(en blijven) door het 3x in de week squaten. Ik weet niet of ik door ga met het proberen van PR's te maken bij het squaten...
Ik moet er nog even over denken.

Hier heb ik ook last van, als het dan weekend geweest is (en er dus 2 dagen rust tussen heeft gezeten) gaat het opeens weer veel beter.
Verder zou ik gewoon proberen PR's te blijven maken tot dat je het aantal reps niet meer kan voltooien.

Gaat goed Freddy :thumbs: :D en die squats, probeer 3 reps gewoon, fail je bij de 2e doe je hem maandag 3 keer en vrijdag erop 5 keer, moet lukken.

Tja ik heb een beetje spierpijn aan mijn hamstrings, dat had ik vandaag voor de ttraining ook al. Ik heb niet zo een zin om mijn benen te overbelasten en straks een belesure te krijgen. Mischien dat ik overdrijf maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Maar mischien dat ik vrijdag dan die 3x107,5 wel probeer en dan zie ik wel of ik hem maandag 5x probeer of dat ik het op 105 hou.

wat denk je, ik ben zijn coach en omgekeerd! Ons doel is om Zeeland ook op dit gebied nog meer op de kaart te zetten. Maar props voor me mattie! ik kan dat nog niet zeggen of ik morgen ga trainen ik lijdt nog steeds aan tempratuur wisseling en een beetje buikpijn/ hoofdpijn.

Laatst bewerkt:
wat denk je, ik ben zijn coach en omgekeerd! Ons doel is om Zeeland ook op dit gebied nog meer op de kaart te zetten. Maar props voor me mattie! ik kan dat nog niet zeggen of ik morgen ga trainen ik lijdt nog steeds aan tempratuur wisseling en een beetje buikpijn/ hoofdpijn.

motivators . ik ga jullie volgen:D

Hahaha!

@WWE: Die MP en deadlift is inderdaad super!:thumb:
Ik zou ook niet gaan trainen met spierpijn, je presteert er in ieder geval niet beter op..:eyes:
thnx. Tja ik moet ff zien. Mischien dat ik morgen bij het squaten die 3x107,5 probeer, maar ik weet het nog niet zeker.

Dankje:cool:

:cool: :wl:

motivators . ik ga jullie volgen:D
:thumbs:

Beest man, lekkere PR's. Bijna 2x bodyweight deadlifts :D

Week 6 Dag 3

Squat
5x52,5
5x65
5x80
5x92,5
3x107,5 PR
8x80

Bench
5x32,5
5x40
5x50
5x57,5
3x70 PR
8x50

Row
5x42,5
5x52,5
5x62,5
5x75
3x85
8x62,5

Assistence:
weighted Dips 10xbodyweight 7xbodyweight+20 0xbodyweight+25???
Barbell curls 10x30kg 10x35kg 5x40kg PR
Pushdown

Comments:
Lekkere trainig al duurde hij wel heel lang...
Blij met mijn bench pr, morgen ga ik 5x70 proberen:cool:
Ik heb ook toch nog maar 107,5 geprobeert bij het squaten en dit was ook 3 gelukt dus ik ben tevreden, al vond ik het wel heel erg zwaar.
Die dips gingen echt k*t. maar dit komt waarschijnlijk omdat ik ervoor al zo veel gedaan heb. Vroeger toen ik nog split deed was mijn record 3xbodyweight +27,5 ofzo en nu kon ik +20 maar 7 keer. Bij +25kg lukte het helemaal niet??? Ik weet niet hoe dat komt...
Barbell curls gingen lekker, PR;)

edit: Deze training was van vrijdag

Laatst bewerkt:
Toch maar die 107,5 gepakt op squat, netjes. :thumbs:
Je zegt dat je morgen 5x70 gaat proberen op bench press, zit dus geen rust tussen deze en de volgende training?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven