XXL Nutrition

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Toch maar die 107,5 gepakt op squat, netjes. :thumbs:
Je zegt dat je morgen 5x70 gaat proberen op bench press, zit dus geen rust tussen deze en de volgende training?
Dankje!
Oh srry mischien heb ik het onduidelijk neergezet, ik pas het even aan.Deze training is van vrijdag maar ik post hem nu pas:)

Damm nette training kerel. Bench, squats en BB curl zijn nice :thumbs: :thumbs: :thumbs: keep it up :fire:

Sterke training man:eek: Maandag toch voor de 5 × 107.5 kg met squat?

3 x 70! :D Lekkere benchpress, gaat goed.

IK denk dat ik niet zo lang meer bill star ga doen.
Bij het squaten kan er denk ik niet meer zo veel bij.
5x70 bankdrukken hoor ik eigenlijk pas in week 9 te doen maar ik ga het morgen(week 7) al proberen.
Bij het rowen kan ook niet meer zo veel bij anders ga ik wel heel veel smokkelen denk ik.
MP heb ik al 4x50 gedaan en in week 8 hoef ik pas 5x50 te kunnen.
Deadlift weet ik niet hoeveel ik daar nog bij kan doen.

Ik loop dus met een paar oefeningen een beetje voor op mijn schema. En bij een paar andere kan er niet zoveel meer bij. Ik zit nu een beetje te twijfelen over wanneer ik ga stoppen met bill star. Mischien dat ik deze week nog afmaak en dat ik daarna weer split ga doen. Omdat ik niet weet of het echt veel meerwaarde heeft als ik bill star blijf doen tot week 9 vooral ivm het squaten.

Iemand sugesties of opmerkingen?:)

Ik zou hem gewoon afmaken. Helemaal met die progressie op je bench, misschien kan je 75 wel halen man! :D

Ik had dit dus ook dat ik sommige oefeningen al sneller kon halen dan dat het bestandje aangaf. Als jij vindt dat het genoeg is geweest stop je ermee. Denk je op sommige oef. nog vooruitgang te kunnen boeken zou ik het zeker nog effe volhouden.

wow zieke squats man :thumbs: Blijf zo doorgaan
zou nog niet stoppen, misschien dat je toch nog wat meer PR's kan pakken de laatste paar weken

Hele mooie resultaten!!!
Ik denk dat je gewoon kunt stoppen. Je hebt meer uit het schema gehaald dan er in zat!!

Deze week doe ik sowieso bill nog, dan zie ik wel of ik daarna nog verder ga!

Week 7 Dag 1

Squat
5x55
5x67,5
5x80
5x95
5x107,5 PR

Bench
5x35
5x42,5
5x50
5x60
4x70 PR

BOR
5x42,5
5x55
5x65
5x75
5x85

Assisstence: 3 sets situps

Comments:
5x70 lukte bij het benchen niet, ik had hem bijna maar ik kreeg opeens pijn in mijn rechter hamstring(kramp?), dus daardoor lukte hij niet. Mijn hamstrings voelde ik al een tijdje best goed, waarschijnlijk door het 3x in de week squaten. Hierdoor heb ik besloten dat dit mijn laatste week bill star is.
Volgende week ga ik weer een split schema nemen. Ik ga er straks ff mee aan de slag om een nieuw schema te maken.
Deze week bill star maak ik uiteraard af. Maar als ik woensdag nog steeds spierpijn heb in mijn hamstrings dan squat ik woensdag denk ik niet.

Netjes! Jammer van die kramp in je hamstring, anders had je het toch weer geflikt. :D
Wat voor soort split ben je van plan te gaan volgen?

nette training, proficiat met je PR's!
;)

Netjes! Jammer van die kramp in je hamstring, anders had je het toch weer geflikt. :D
Wat voor soort split ben je van plan te gaan volgen?
Dankje, ik baalde echt van die kramp:S

Wat bedoel je met 'wat voor'?
Ik ben nu een beetje bezig van het maken van een schema. Als ik hem gemaakt heb post ik hem hier. Voor Bill star trainde ik altijd 4x in de week en tijdens bill star 3x. Ik denk dat ik het op 3x trainen hou, ivm met vrije tijd en schoolwerk

nette training, proficiat met je PR's!
;)
Bedankt:)

Wat bedoel je met 'wat voor'?
Ik ben nu een beetje bezig van het maken van een schema. Als ik hem gemaakt heb post ik hem hier. Voor Bill star trainde ik altijd 4x in de week en tijdens bill star 3x. Ik denk dat ik het op 3x trainen hou, ivm met vrije tijd en schoolwerk

Ik bedoel eigenlijk hoe je de spiergroepen gaat indelen over de dagen, of weet je dat nog niet?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven