- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes toch 4*70 op bench en 5*107.5 op de squatBen je niet benieuwd naar je 1RM van je bench,squat en DL? Was het eerste wat ik de week erop ging testen
![]()

ja front squats heb ik weleens gedaan. Wel een zware oefening. Ik vind het best wel rottig om die barbell op mijn schouders/armen te leggen.Front squat al eens gedaan? Vorige week eens gedaan en is echt moeilijk om uit te voerenSumo deadlift lijkt me ook wel eens leuk om te doen.

Als ik sumo deadlift doe krijg ik altijd erge last van mijn adductors ofzo, die aan de binnenkant van je benen. Heb er zelfs zonder gewicht aan de bar al last van.Hoop dat dit bij jou niet het geval is.
![]()

Jammer van de bench, maargoed volgende keer pak je die 5 keer gewoon. 
Dit heb ik in gedachten:
Maandag:
Borst: Bench press - Incline bench –dumbbell Flyes – Chest press
Biceps: Barbell curl – dumbbell preacher curl
Onderarmen: Reverse barbell curl - Hammer curl – Wrist curl
Woensdag:
Benen: Squat – Front squat – Deadlift – Sumo deadlift
Schouders: MP - Barbell Behind Neck Press – Side raises
Buik: Situps
Vrijdag
Rug : Pull ups - Yates Row – Pulley – dumbbell Row
Triceps: Dips – Pushdown – Skull crusher
Traps: Shrugs
thnxhahaha toch voor de 107.5 gegaan, goed manJammer van de bench, maargoed volgende keer pak je die 5 keer gewoon.
Je nieuwe schema ziet er goed uit, alleen vind ik het wat veel oefeningen voor onderarmen. Met deadlift op woensdag pak je namelijk ook al genoeg je onderarmen, voor de rest ziet het er goed uit![]()
op zich goed schema, ik zou alleen de volgende punten aanpassen;
squat en front squat lijken relatief veel op elkaar, ik zou een van de twee eruit gooien en vervangen door leg extensions of leg curls of kuiten.
Dat maakt je beentraining vollediger.
Deadlift en sumo deadlift....beetje hetzelfde verhaal.
MP en neck press, beiden push oefeningen, je spreekt bij allebei voornamelijk front delts aan. Ik zou een oefening vervangen door eentje voor rear delts of bijvoorbeeld front raises.
Maargoed het is maar wat je lekker vindt...

Week 7 Dag 2
Squat
/
MP
5x30
5x35
5x42,5
4x50
Deadlift
5x75
5x90
5x105
5x120 PR
Comments:
Benen doe ik deze week niet, jullie weten warom.
Volgende week nieuw schema en dan gaan mijn benen weer knallen!!
Trouwens ik heb een filmpje van mijn 120 deadlift, iemand die hem wil zien?![]()
Zat er trouwens nog meer in die deadlift of was dit wel echt je max. En natuurlijk willen wij hier dat filmpje zien!
??