Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moedig hem zovaak aan, maar ik zat bij deze oefening te filmennet filmpje van die deadlift "swa"
Je trainingsmaat zal je ook niet ff aanmoedigen he, hij gaat over de muziek lullen...
enja de muziek in onze sportschool noem ik gewoonweg triest altijd hetzelfde!Haha, deze week hou ik even mijn schema aan. Volgende week kan ik eventueel de deadlifts en squats omwisselen.**** die squats even dan, je moet gewoon je 1 RM weten![]()
Tja, ik ben benieuwt of het te doen is. Vooral schouders er achteraan is zwaar.
Shittt die woensdag. Ik heb de combinatie squat deadlift wel gedaan maar om daar ook nog eens power cleans bij te gaan doen, ik moet er niet aan denken.Wel leuk dat je ook power cleans gaat doen.
![]()
Ik merk vanzelf wel hoe zwaar het isIk heb 1x eerder powerclean+pushpress gedaan. daarvan heb ik ook 2 maanden geleden ofzo een filmpje gepost.Had je al eerder powercleans gedaan? Aah killing, je doet reverse curls! Wel goed, zeker om goede grip te krijgen bij je deads!
Ik ben benieuwd!!

Ik moedig hem zovaak aan, maar ik zat bij deze oefening te filmenenja de muziek in onze sportschool noem ik gewoonweg triest altijd hetzelfde!